Lua:
local underwater = false
function lockunderwater()
Citizen.CreateThread(function()
while underwater do
Citizen.Wait(0)
DisableControlAction(0, 32, true) -- W
DisableControlAction(0, 34, true) -- A
DisableControlAction(0, 31, true) -- S
DisableControlAction(0, 30, true) -- D
DisableControlAction(0, 75, true) -- Disable exit vehicle
DisableControlAction(0, 75, true) -- Disable exit vehicle
end
end)
end
Citizen.CreateThread(function()
local ped = PlayerPedId()
while true do
local vehicle = GetVehiclePedIsIn(ped, false)
local underw = GetEntitySubmergedLevel(vehicle)
Citizen.Wait(500)
if IsPedInVehicle(ped,vehicle, true) and underw > 0.9 then
underwater = true
lockunderwater()
else
underwater = false
lockunderwater()
end
end
end)
Code by slerba
"
Tossa pikasten testauste jälkee toimiva snipu, jolla poistetaan pelaajalta mahdollisuus poistua ajoneuvosta veden alla... En muistanu kokeilla mites mopojen kanssa käy joten voi olla että sitä tarviipi tarkentaa tiettyihin ajoneuvoihin / kategorioihin. Hoitakaa itte parhaaksi näkemällänne tavalla(muokattu)
"
Viimeksi muokattu: