Poliiseille kivoja uusia leluja

zTIKKUz

Uusi käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
16 Heinäkuu 2023
8
3
3
Joo eli olisi mahtavaa saada poliisille pippuri summute esimerkiksi tämä:
perustelut summutteelle:

Realismi:

Pippurisumuttimen käyttö on realistinen lisä poliisitehtävissä. Se lisää pelin uskottavuutta ja mahdollistaa pelaajille mukavamman roolipelauskokemuksen.

Taktinen etu:

Pelaajat voivat hyödyntää pippurisumutinta taktisesti tilanteissa, joissa on tarpeen rauhoittaa tai vangita vastarintaa tekeviä hahmoja. Tämä luo monipuolisia tilanteita ja mahdollistaa pelaajille erilaisten strategioiden käytön.

Roolipelausmahdollisuudet:

Pippurisumutin avaa mahdollisuuksia roolipelaamiseen, sekä poliisien että siviilien osalta. Voit esimerkiksi roolipelaamisen kautta simuloida tilanteita, joissa poliisi käyttää pippurisumutinta hallitusti ja oikeudenmukaisesti.

Pelin monipuolisuus:

Uudet skriptit ja lisäominaisuudet tuovat monipuolisuutta pelikokemukseen. Pippurisumutin lisää vaihtelua ja mahdollistaa erilaisten tilanteiden luomisen pelissä.

Ja tässä paikka josta saa scriptin:https://store.rytrak.fr/package/4950985
 
Viimeksi muokattu:
Upvote 3

Surtsa

Käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
10 Heinäkuu 2022
71
11
8
Mä luulen että pitää olla joku rahoittamassa asiaa, ellet ole jo itse ostanut?
 

Kelsi Mutkanperä

Vanha parta
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Taksi
Vanhempi jäsen
7 Maaliskuu 2021
626
1
284
63
Mä luulen että pitää olla joku rahoittamassa asiaa, ellet ole jo itse ostanut?
Älkää ostako itse mitään mitä haluatte Farssille, vaan jutelkaa asiasta angellfallin kanssa jos haluatte jotain skriptaa palvelimelle rahoittaa. Pahimmillaan teille jää käteen skripta jota ette saa hyödynnettyä mihinkään jos vain itse ostelette jotain.
 

Wilffi

SuS
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
628
172
43

Konfliktien välttäminen:

Pippurisumuttimen käyttö voi auttaa välttämään väkivaltaisia kohtaamisia tilanteissa, joissa voimankäyttö ei ole välttämätöntä. Tämä voi lisätä yhteisön turvallisuutta ja edistää yhteistyötä pelaajien välillä.
Sori et ollaan @janini kanssa kauheita pilkun viilaajia mut pippurisumute on voimankäyttöväline

"Paprikasumutin on poliisin, puolustusvoimien, rajavartiolaitoksen, tullin, vanginvartijoiden, vartijoiden ja järjestyksenvalvojien käyttämä voimankäyttöväline."

"Suomessa kaasusumuttimesta on muodostunut yksi eniten käytössä olevista voimankäyttövälineistä."

"Kaasusumutin on määritelty lainsäädännössä voimankäyttövälineeksi"

Mutta muuten kyllä ihan hyvä idea, jossei tuota sanavalintaa tuossa aleta miettimään 😉😃
 

zTIKKUz

Uusi käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
16 Heinäkuu 2023
8
3
3
Sori et ollaan @janini kanssa kauheita pilkun viilaajia mut pippurisumute on voimankäyttöväline

"Paprikasumutin on poliisin, puolustusvoimien, rajavartiolaitoksen, tullin, vanginvartijoiden, vartijoiden ja järjestyksenvalvojien käyttämä voimankäyttöväline."

"Suomessa kaasusumuttimesta on muodostunut yksi eniten käytössä olevista voimankäyttövälineistä."

"Kaasusumutin on määritelty lainsäädännössä voimankäyttövälineeksi"

Mutta muuten kyllä ihan hyvä idea, jossei tuota sanavalintaa tuossa aleta miettimään 😉😃
SORI !