Poliisin gps

tetzki

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
7 Tammikuu 2020
48
13
8
sanottiin että foorumeilla on tietoa siitä miten poliisit löytää kaverin vaikka tältä on otettu jäljitin pois? elikkä mikä vittu on homman nimi
 

Masi

Ylläpito
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
Wiki
13 Huhtikuu 2019
939
173
43
Powergaming:
  1. Pelissä olemattomien asioiden käyttö roolipelissä on kiellettyä, mikäli kummatkin osapuolet eivät tähän suostu. Et voi pakottaa toista osapuolta esim: unohtamaan asioita unohduslääkkeillä. Uhkailemaan viranomaisia luovuttamaan aseitaan koska sinulla on pommi.
  2. Esimerkki: Kidnappaat poliisin ja otat häneltä puhelimen ja gps pois. Ei sallittua ellei toinen osapuoli siihen suostu.
 

veturi

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
25 Joulukuu 2019
260
92
28
Sitä ei tarvitsen pelaajan ottaa jos hän ei itse halua ottaa sitä. Muuta poliisi voi myös löytää jos he osaavat käyttää päätänsä ja mahdollisia paikkoja minne kidnapattu henkilö voidaan viedä.
 
  • Like
Reaktiot: hauki ja .Jari.

rxni

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
8 Marraskuu 2020
162
114
43
www.twitch.tv
Itteäni mietityttää siinä tilanteessa, ku poliisi jäi mun olalle jumiin ja pyydetään käymään tullissa, mutta ei tottelle vaikka ollaan 3 tyypin kaa aseilla. Oltais saatu siitä kunnon takaa-ajo eikä suoraa tarkka-ampujasta jos ois totellut.
 
  • Like
Reaktiot: tetzki

rxni

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
8 Marraskuu 2020
162
114
43
www.twitch.tv
Lopulta suostu käymään tullissa kun päästiin asemalle. Tuntuu vähän siltä et tahalleen odotti että muut poliisit tulee paikalle
 

Pottu

Vanhempi käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
Vanhempi jäsen
5 Lokakuu 2019
471
177
43
Potato field
Haluutko kertoa mulle, mitä helvettiä te hyödytte siitä että itkette semmosesta asiasta tänne?! Jos sua semmonene asia harmittaa niin teet varmaan siitä oikeaan kohtaan (pelaajavalitukseen)
 

Vils

Alkoholisti, hökäle.
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
356
131
43
24
Turku
lähetään siitä että veitte kyseisen konstaapelin padolle. Huomioidaan että pato on aika yleinen.


Perus järkevä ihminenkin älyää että minne oltais kyseinen konstaapeli viety.

Kysymys näin threadin avaajalle: Miksi helvetissä pitää poliisia vastaan lähteä sotimaan. Huomioidaan kummiski sarjaa joka perustuu tosielämän tapahtumiin turussa oli rahankuljetus auton ryöstö ryöstäjillä aseet karhuryhmä tulee paikalle ja kyseiset henkilöt lähtee pää kolmantena jalkana juoksemaan karkuun.

Lyhyesti sanottuna: Et sinä jää tappelemaan poliisia vastaan vaan juokset karkuun.
 

miro.

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
12 Marraskuu 2020
184
75
28
Suomen perseenreikä aka. Turku
www.kela.fi
Mulle sanottiin että tiputa, sanottiin ehkä kerran että käy tullissa jonka jälkeen kysyin että oliko käsky tarkoitettu minulle, sen tilanteen jälkeen (ehkä 1min sen jälkeen kun käskettiin tiputtaa yms.)kuskasitte mut siihen auton taakse kun näitte poliisin, sitten siitä ehkä 15 sec ja tilanne jo ohi.
 

Pottu

Vanhempi käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
Vanhempi jäsen
5 Lokakuu 2019
471
177
43
Potato field
Edelleenkin te tappelette ja väittelette ihan jatkuvasti turhasta, jos ette huomaa niin toi teidän sanasota ei etene yhtikäs mihkää "toi teki noin" "eipäs kun toi noin" teitä kun selvästi vituttaa tilanne, niin menkää vaikka juttelemaan ja selvittelemään yv:hen...
Ja muuten, mikä tän threadin ideo on, pilkata poliisia ja provosoida muita?! Saada hallaa toiselle sana sanaa vastaan tilanteessa?! Mustamaalata sääntörikettä?! Mikä
 

The Mikitin

Mäyrä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
Wiki
8 Kesäkuu 2020
821
164
43
Länsi-Suomi
Asioista, joissa on omasta mielestä rikottu sääntöjä voi tehdä pelaajareportin. Jos poliisi on toiminut väärin, käyttäkää poliisivalitusta. Ei ole viisasta tapella julkisesti mistään tälläisestä tilanteesta.
 

rxni

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
8 Marraskuu 2020
162
114
43
www.twitch.tv
Kaveril on vaa joku paska striimitallenne jos ei oo ääniä. Eli ei oo oikeeestaan mitää todisteita :D
 

white

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
12 Huhtikuu 2019
461
309
63
Suomen Ateena
Pitää myös varmaan ihmisten muistaa se että "Tullissa käynti" eli pelin boottaaminen on pelaajan asia ei hahmon.. Mikäli koette että poliisipelaaja on tehnyt jotain väärin tehkää pelaajavalitus. Mutta se että roolipelaat että otat poliisilta gps:n pois niin siinä tilanteessa poliisipelaaja saa ihan itse päättää ottaako vai eikö..