Powergame reporttia

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

GoofyHoody

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
22 Heinäkuu 2020
11
1
3
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): ei mitään hajua. ID oli tapahtuneen aikana 330
Aika ja päivä: n. 19.15. Ja pvm oli 10.4.2021
Rikottu sääntö: powergame
Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Mitä veikkaatte onko sallittua jos pelaaja auttoi poliisia ja ilmoitti että minulla on ase (täysin okein) mutta kun poliisi pääsi paikalle niin tämä henkilö hyppäsi MUN auton etu penkille jotta en itse pääsisi sinne sisään.
Todisteet: En ottanut mitään videoklippiä tapahtuneesta koska en ollut aivan varma onko sallittua. Mutta yksi todistaja joka näki Tomi Kuopio (steam nimi Zure)
 

GoofyHoody

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
22 Heinäkuu 2020
11
1
3
Ja ei halua kertoa nimeänsä eikä edes puhu enään takaisin mulle joten en oikeen saa selvitettyä identtieteettiä
 

HökäleRasse

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Tammikuu 2021
194
95
28
Espoo
Minun mielestä siinä ei ollut mitään vikaa että hyppäsin autoosi, siinä kohtaa kun hyppäsin kuskin paikalle ei sinulla ollut ase kädessä ja poliisit oli noin 5 metrin päässä.
 

Heppatyty_666

Vanha parta
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
15 Toukokuu 2019
562
250
63
Omasta mielestäni tässä ei ole tapahtunut sääntörikettä. Korkeintaan @RasseTTV voisi pelin puolella rankaista poliisin toimesta sakolla tms. mutta niitä asioita ei ratkota foorumeilla.
 

Heppatyty_666

Vanha parta
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
15 Toukokuu 2019
562
250
63
syystä että autoin poliisia?
Esim. Ajoneuvon luvaton käyttöönotto jos oikein mulkku poliisi. Kuten mainitsin tässä ei ole mielestäni tapahtunut sääntörikettä palvelimen sääntöjen puitteissa. Se että henkilö menee sinun ajoneuvosi ratin taakse @GoofyHoody ei ole millään tavalla kielletty saati powergamea.
 

Nexopi

凸〳 ಥ ڡ ಥ 〵凸
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
102
47
28
Hylätty. Ei ole tapahtunut sääntörikettä.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.