Radion suojakuori

aape

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
13 Marraskuu 2019
58
55
18
19
ajattelin että jos ois semmonen vedenkestävä radion suoja kuori jonka vois saada dyykkaamalla tai tehkemällä reseptin ei tartteis olla kovin halpakaan mitä ootte mieltä
 
  • Like
Reaktiot: Gioshox ja zuumi

keskiketterä

Kemin juoppo
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Pelastuslaitos
FarssiRP-Pelastuslaitos Hallinto
Vanhempi jäsen
23 Maaliskuu 2020
297
106
43
kemi
-1 tälle. veikkaan että tarkoitus sillä että radiopuhelin hajoaa vedessä on osittain se että sillä saadaan pelaajat kuluttamaan rahaa kun radio hajoaa vedessä ja joutuu ostamaan uuden
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
Lol mitä jos vaikka kommenttien "+1" tai "ei jatkoon" sijasta perustelisitte miksi tälläinen on hyvä tai miksi ei ole hyvä idea. Kukaan ei hyödy, eikä ketään kiinnosta mitä mieltä te ideasta olette, jos ette pysty perustelemaan mitään siihen liittyvää. Ja tarkoitus lähtökohtaisesti on ollut se, että uidessa ei pysty radiolla kommunikoimaan. Varsinaisesti raha ei siihen liity mitenkään.
 

aape

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
13 Marraskuu 2019
58
55
18
19
Tähän vois vielä lisätä että se suojakuori ois vesitiivis vaan tiettyyn syvyyteen asti /se vuotais pienellä todennäkösyydellän ja radioon ei pysty puhuun vedessä sen kanssakaan ja musta tuntuu ettei se radion hinta 5k paljoo paina
 
Viimeksi muokattu:

The Mikitin

Mäyrä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
Wiki
8 Kesäkuu 2020
821
164
43
Länsi-Suomi
Itse antaisin tälle kyllä +1! Yksi hahmoistani on ensihoitaja, ja toinen taksikuski. Molemmissa töissä on mahdollisuus kalastaa virvelillä ns. vapaa-aikana. Olisi kiva, jos radio ei menisi heti rikki, kun putoat veteen. Kannattaisin tätä, että vaikkapa 25% mahdollisuudella radio menisi rikki, koska sitten koko peli ei olisi liian helppoa.

Ensihoitajan työssä joudun myös vesipelastustehtäviin, ja joskus radiota ei muista laittaa pois päältä.

Kuoren hinta voitaisiin suhteuttaa siten, että se olisi melkein yhtä kallis kun itse radiopuhelin. Tällöin tästä radiopuhelinpelistä ei tulisi liian helppoa.
 
  • Like
Reaktiot: Sämpylä