RDM + 2.6 Bombo, Snuupituupi, Bandogay, Erkki Peräniemi ja Henri Hökäle

Neycs

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
44
63
18
Helsinki
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): Make Rakkonen / Snuupituupi, Bandogay / Kyösti Kosonen, Erkki Peräniemi, Bombo / James Metsäniemi ja Henri Hökäle
Aika ja päivä: 4.4.20.21
Rikottu sääntö:
RDM Olet poliisin takaa-ajamana. Voit ampua poliisia autostasi, ja kaikki autossa olijat voivat puolustautua aseilla. Kuitenkaan muut kaverisi eivät voi osallistua tilanteeseen, jos heitä ei tilanteeseen RP ssä esitellä.

2.6 Rikoksia tehdessä samassa porukassa ei saa olla enempää kuin 3 pelaajaa. Mikäli kaikki osallistujat kuuluvat samaan jengiin(jolla on oma jengilippu) porukassa ei saa olla enempää kuin 6 pelaajaa. (Bombolta puuttui jengivaatteet)

Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Mentiin poliisien kanssa pankkikeikalle, jossa poliisia oli lokinpaskat aikaisemmin ampuneet, ja lähdimme seuraamaan sinertävää Fugitivea jossa oli 3 henkeä, jotka siis oli tilanteeseen esitelty. Videossa näkyy tapahtumat erittäin selvästi. Ja tosiaan Bombo tuli ilman jengivaatteita ampumaan meitä.
Todisteet:

Käsittelijäksi: @kalanaamio
 
Viimeksi muokannut moderaattori:

Bandogay

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
16 Kesäkuu 2020
138
35
28
Itseäni ei ole lueteltu reporttiin mutta olin tilanteessa alusta lähtien mukana joten saanen selventää. Koko tilannehan lähti asekaupasta jossa olimme kaikki samat jätkät Bombo, Snuupi, Erkki Peräniemi ja Henri Hökäle, en tiedä mistä olet nimen fretzy päähänsä repäissyt sillä hän ei ollut edes palvelimella tähän aikaan, mutta ei kai sillä väliä. Asekaupalle ei tullut poliisin poliisia kun vain poliisi kopteri ja yksi poliisi partio joka ei edes lähtenyt seuraamaan meitä, ja jo tässä vaiheessa liikuimme 2 autolla. Veimme saaliin turvaan ja päätimme ryöstää keskuspankin sillä näitä "ilmaisia" saa kuulemma vetää. No ei siinä, keskuspankilla ollessa näemme vain yhden poliisipartion ajavan pääkadun ohi noin 2 kertaa, joten sinnekkään siis ketään varsinaisesti tullut. Lähdemme kaikki viisi keskuspankilta kahdella autolla Minä Henri Hökäle ja Erkki Peräniemi olimme fugitivessa joten he eivät tietääkseni osallistu rdm syytteeseen. Poliisi kuitenkin jahtasi fugitivea eli meitä hetken aikaa joten pyysimme Bombolta ja Snuupilta apua jotka oli tilanteessa mukana mutta vain lähtenyt eri suuntaan. Itse vielä huusin radioon että "tulemme teidän luokse älkää ampuko, osoittakaa vaan ja huutakaa että lähtee pois" Kuten clipissä näkyy Bombo ja Snuupi vain osoittaa teitä ja te itse rupeatte ampumaan. Siitä miksi Bombolla ei ollut jengihousuja päällä en tiedä sen enempää kuin että tämä on vain käyty yhteisökokouksessa läpi missä Bombo ei ole itse ollut. Kiitos!
 

Neycs

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
44
63
18
Helsinki
Mulle annettiin kyseisest nimet muualta, koska en jokaista servun hökälettä tunne, mutta hyvä että tulit korjaamaan,

Eli jos saisi edittiä ekaan Frettzy pois ja Bandogay tilalle.
 

kalanaamio

Vanhempi käyttäjä
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
12 Helmikuu 2020
120
66
28
@Neycs aloitappa nyt alusta ja kerro asiat niin kuin ne on, pelaajavalituksia on vähän huono tehdä kuulemien perusteella.
@Bombo onkos sulla vaihtunut vaatteet tilanteessa /tiputa seurauksena vai minkä takia sulla ei ollut jengivaatteita?
 

Bombo

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
FarssiRP-Lou Riders
3 Kesäkuu 2019
85
118
33
En tiennyt tästä kun en ole paljoo roolipelannut nyt lähiaikoina, tästä uudesta "säännöstä", mutta niinkuin aikasemmin on sanottu niin jos tämä sääntö ei ole virallisissa säännöissä se ei ole sääntö
 

Bombo

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
FarssiRP-Lou Riders
3 Kesäkuu 2019
85
118
33
Ite kun lukelin noita sääntöjä niin siellä ei näkynyt mitään kyseisestä asiasta, miksi ammuttu poliisi valittaa tilanteesta roolipelissä eikä vain tule suoraan foorumeille, vähän tyhmää kun poliisi ammuttu niin rupee valittamaan vaatteista :D , mutta niinkuin sanoin en ole tiennyt tästä uudesta "säännöstä" jos tämä on virallinen sääntö niin myönnän virheeni, jengissä olen kyllä mutta jengivaatteita en käyttänyt
 

Bandogay

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
16 Kesäkuu 2020
138
35
28
Meijjän fugitivessa olleiden osa tästä reportista on vähän epäselvä`, kuten neycsi ite sanoo että meijjät oli esitelty tilanteeseen, eli emme tehnyt rikettä. Miksi meidät lisätään tähän?
 

Bombo

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
FarssiRP-Lou Riders
3 Kesäkuu 2019
85
118
33
Ja tässähän tilanteessa ei RDM sääntöä ole rikottu eikä tullut yksikään esittelemättä tilanteeseen, minä ja snuupi osoitettiin ekaa kyttäautoa joka tuli vastaan aseilla kun oltiin mukana pankkiryöstössä, eikä ruvettu ampumaan heti :) ! vasta senjälkeen kun kopteri tuli vielä pörräämään siihen niin kaikki meistä avasivat tulen, ja

@iKE voisitko ottaa koppia tästä?​

 

Bombo

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
FarssiRP-Lou Riders
3 Kesäkuu 2019
85
118
33
sääntö 2.7 tosiaan tuli kaiken tän jälkeen en usko että sitä on reilua katsoa tähän pelaaja reporttiin
 

Neycs

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
44
63
18
Helsinki
Elikkä siis tilanteessa olevien nimet olen saanut muilta tilanteessa olelleilta, useammalta henkilöltä, ja minua tämä reportti pyydettiin tekemään, koska olin ainut jolla siitä on clippi. Ihme vaan että noin monella mennyt fretzy ja bandogay sekaisin.

Sääntö 2.6 on ollut käytössä useamman viikon jo, ja aivan varmasti kyllä siitä ollut teidänkin jengillä tiedot, miksi muuten 4/5 käyttäisi samanlaisia vaatteita.

Ja tosiaan tilanne lähti siitä että tuli ilmoitus keskuspankin ryöstöstä, jonne mentiin 3 poliisin voimin hakemaan infoja kun toista partiota oltiin siellä ammuttu. Tämän jälkeen seurattiin sinistä fugitivea, jonka kyydissä oli kolme henkeä, auto ajeli edestakaisin kaupungilla kunnes tulimme kahvilan nurkille, jossa kaks kaveria odottivat meitä isoilla aseilla, toinen heistä Bombo, jolta yhteinäiset vaatteet tosiaan puuttuivat. Tämän jälkeen vetäydyimme ja etsimme toisen reitin jottei fugitive pääsisi karkuun.
 

Bombo

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
FarssiRP-Lou Riders
3 Kesäkuu 2019
85
118
33
Tosiaan sääntö ei ole sääntö ennenkun se on foorumeilla, se mitä sovitte yhteisökokouksessa siittä eivät voi kaikki pelaaajat tietää, ja en tosiaan tiennyt asiasta niinkun mainitsin. kyllä muut siittä tiesivät kun oli yhteisökokouksessa, mutta minä en siinä kokouksessa ollut.
 

Bandogay

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
16 Kesäkuu 2020
138
35
28
Elikkä siis tilanteessa olevien nimet olen saanut muilta tilanteessa olelleilta, useammalta henkilöltä, ja minua tämä reportti pyydettiin tekemään, koska olin ainut jolla siitä on clippi. Ihme vaan että noin monella mennyt fretzy ja bandogay sekaisin.

Sääntö 2.6 on ollut käytössä useamman viikon jo, ja aivan varmasti kyllä siitä ollut teidänkin jengillä tiedot, miksi muuten 4/5 käyttäisi samanlaisia vaatteita.

Ja tosiaan tilanne lähti siitä että tuli ilmoitus keskuspankin ryöstöstä, jonne mentiin 3 poliisin voimin hakemaan infoja kun toista partiota oltiin siellä ammuttu. Tämän jälkeen seurattiin sinistä fugitivea, jonka kyydissä oli kolme henkeä, auto ajeli edestakaisin kaupungilla kunnes tulimme kahvilan nurkille, jossa kaks kaveria odottivat meitä isoilla aseilla, toinen heistä Bombo, jolta yhteinäiset vaatteet tosiaan puuttuivat. Tämän jälkeen vetäydyimme ja etsimme toisen reitin jottei fugitive pääsisi karkuun.
Niinkuin sanoit kahvilan lähellä oli bombo ja snuupi odottamassa ja alkoivat osoittaa teitä jotta lähtisitte pois, te itse rupeatte ampumaan niinkuin clipissä näkyy. Bombo ja Snuupi oli alusta lähtien mukana tilanteessa joten he eivät tarvitse erillistä esittämistä tilanteeseen. Missä kohtaa pätee rdm syyte?
 

Neycs

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
44
63
18
Helsinki
Tosiaan sääntö ei ole sääntö ennenkun se on foorumeilla, se mitä sovitte yhteisökokouksessa siittä eivät voi kaikki pelaaajat tietää, ja en tosiaan tiennyt asiasta niinkun mainitsin. kyllä muut siittä tiesivät kun oli yhteisökokouksessa, mutta

Tuo 2.6 on ollut tuolla jo 1. maaliskuuta lähtien, kuten varmaan siitä postauksen päivämäärästäkin näkee. Uskon että oma sääntöjen tietämättömyys ei ole syy rikkoa niitä, koska muutenhan jokainen vetoaisi siihen ettei tiennyt.


Otetaan tosta vaikka ihan suoraan tuosta angelin postauksesta, jossa on aivan suoraan kyseinen tilanne.
RDM
* Sovellusesimerkki: Olet poliisin takaa-ajamana. Voit ampua poliisia autostasi, ja kaikki autossa olijat voivat puolustautua aseilla. Kuitenkaan muut kaverisi eivät voi osallistua tilanteeseen, jos heitä ei tilanteeseen RP ssä esitellä.
 

Bandogay

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
16 Kesäkuu 2020
138
35
28
Niinkuin monta kertaa olen sanonut, Bombo ja Snuupi oli tilanteessa alusta lähtien mukana ja jos te itse avaatte heihin tulen, miten rdm syyte täyttyy???
 

Junnu

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
5 Tammikuu 2020
104
58
28
No niin, heitetäämpäs muutama kysymys sitten tähän väliin..
Ja jatketaan tämän homman käsittelyä.

- Olitteko kaikki 5 henkilöä saman lipun alla, kun tämä tilanne tapahtui?

- Miksi muut henkilöt eivät ohjeistanut Bomboa käyttämään samoja jengivaatteita jotka varmasti tiesi, miten tulee toimia?
 

Bandogay

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
16 Kesäkuu 2020
138
35
28
Kaikki oltiin lipun alla, ja Bombo tuli pankille yksin joten kukaan ei tiennyt että hänellä ei ole jenggihousuja jalassa.
 

kalanaamio

Vanhempi käyttäjä
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
12 Helmikuu 2020
120
66
28
Ei taida enää nämä henkilöt pelata palvelimella. Toiseksi koko ilmoitus on niin sekava että henkilökohtaisesti tätä en lähde purkamaan.


Uusi ilmoitus mikäli näet tarpeelliseksi.