RDM - Flack

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

jubu

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
9 Toukokuu 2020
88
109
33
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): Flack
Aika ja päivä: 20.9.2020 klo 22.17

Rikottu sääntö: 3. RDM (Random Death Matching):
Pelaajan tappaminen tai pelaajaa kohti ampuminen ilman minkäänlaista roolipeliä on ehdottomasti kielletty. Sinun tulee aina ilmoittaa tai tehdä roolipelissäsi selväksi, että käytät voimakeinoja(ammut/lyöt).

Lyhyt kuvaus tapahtuneesta:
Sain ilmoituksen alueeni valtaamisesta. Lähdin katsomaan mikä tilanne, kannattaako minun lähtä sitä puolustamaan. Minulla ei ollut mukana mitään asetta, eikä päälläni ollut jengivaatteita. Ajoin ramppia ylös ja minua osoitettiin aseella. Painoin pakin silmään ja yritin lähteä pois tilanteesta ja sain suoraan päähän. Radiossa kuuluvat äänet eivät liity tähän tilanteeseen, vaan he olivat menossa tekemään omia juttujaan.

Todisteet:
 

Flack

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
15 Maaliskuu 2020
24
11
3
Vähän herkkä liipasin sormi tuossa, mutta tulin sun luokse ja kysyin, että soitanko sulle lanssin ja saat kaikki kamas backkiii ni et vastannu siihen mtn. Sitku potkin sua et saan kannettuu sut siitä vittuun ni alat jotain ähkimään.
 

Flack

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
15 Maaliskuu 2020
24
11
3
Jos tuut ottaa sun jengialueen inffoja teijän alueen värisel autolla ja tunnistan sut ni yllätyitkö, että tuli luotia?
 

Flack

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
15 Maaliskuu 2020
24
11
3
Lisäyksenä: eikö se ole "alueen puolustamista", jos oot alueella kertomassa inffoja muille? Mhmm..
 

jubu

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
9 Toukokuu 2020
88
109
33
@Flack Mistä sä tunnistat mut ku en oo tavannu sua ku kerra roolipelissä ja se oli jengialueella josta lähditte kai teholle. Sen lisäksi mulla oli koko pään peittävä maski naamalla.
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,223
1
1,113
113
Otan osaa lisäämällä säännön jengialueista, joka löytyy foorumeiltamme.


Jengialuetta vallattaessa tulee käyttää jengivaatteita, ja koko valtauksen ajan ase kädessä.
- Jengialueella on tuli suoraan vapaa henkilöihin, jotka ovat pukeutuneet jengivaatteisiin ja heillä on ase kädessä.
HOX! Jengialuetta ei voi vallata, mikäli sinun jengialueesi kuuluu toiselle jengille.
HOX! Jengialueita voi vallata vain jengeihin kuuluvat henkilöt.
HOX!!!! ET SIIS SAA AMPUA SATUNNAISIA OHI AJAVIA KAUPUNKILAISIA TAI KETÄÄN MUUTAKAAN, JOLLA SELKEÄSTI EI OLE JENGIVAATTEET PÄÄLLÄ JA ASE KÄDESSÄ, TÄMÄ ON RDM JA JOUDUT BANNEILLE.
 

jubu

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
9 Toukokuu 2020
88
109
33
Lisäyksenä: eikö se ole "alueen puolustamista", jos oot alueella kertomassa inffoja muille? Mhmm..
Tähän lisään sen verran, että olin yksin liikenteessä, ketään ei ollut tulossa alueelle eikä siellä ketään ollut. Tottakai se on alueen puolustamista mikäli joku siellä pyörii ja antaa infoja. Tulin vain itse katsomaan onko alueella minkälaiset mähinät ja kannattaako minun tulla sitä yksin puolustamaan.
 

Flack

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
15 Maaliskuu 2020
24
11
3
jubuhan rikkoo itse sääntöä, jossa ei tulla alueelle ilman jengivaatteita. Mainitsit, että tulit ottamaan inffoja. Eikös se ole jos alueelle tunkeutumista yms yms
 

Flack

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
15 Maaliskuu 2020
24
11
3
Tähän lisään sen verran, että olin yksin liikenteessä, ketään ei ollut tulossa alueelle eikä siellä ketään ollut. Tottakai se on alueen puolustamista mikäli joku siellä pyörii ja antaa infoja. Tulin vain itse katsomaan onko alueella minkälaiset mähinät ja kannattaako minun tulla sitä yksin puolustamaan.
"yksin puolustamaan", mitäs tuo radiokeskustelu tuola taustalla on et joku tai jotkut on menos hakee radioo ja luultavasti tulos puolustaa aluetta? Sinnehän tuli lisää lepurppeja :DDD
 

jubu

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
9 Toukokuu 2020
88
109
33
"yksin puolustamaan", mitäs tuo radiokeskustelu tuola taustalla on et joku tai jotkut on menos hakee radioo ja luultavasti tulos puolustaa aluetta? Sinnehän tuli lisää lepurppeja :DDD
Radiokeskustelu taustalla liittyi toiseen tilanteeseen johon radiossa keskustelleet olivat lähdössä. Olimme olleet hengaamassa porukalla ja en vielä ehtinyt lähteä radiosta. Sen lisäksi alueelle ei tietääkseni kyllä ketään muita tullut josset nyt poliiseja meinaa? Missä vaiheessa sinne muka tuli muita ja kuka ne ampui?
 

Flack

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
15 Maaliskuu 2020
24
11
3
Radiokeskustelu taustalla liittyi toiseen tilanteeseen johon radiossa keskustelleet olivat lähdössä. Olimme olleet hengaamassa porukalla ja en vielä ehtinyt lähteä radiosta. Sen lisäksi alueelle ei tietääkseni kyllä ketään muita tullut josset nyt poliiseja meinaa? Missä vaiheessa sinne muka tuli muita ja kuka ne ampui?
Muutenvaan sinne tulee sultanrs pyörii ku kytät piirittäny sen yläosan siit rakennuksesta ni tulee vaa heittää sinne rinkii
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,223
1
1,113
113
@Flack Tämä sääntö on yksiselitteinen.
Jengialueella ET saa ampua henkilöä, jolla ei selvästi ole jengivaatteet päällä ja ase kädessä.
Tämä sääntö on absoluuttinen. Tässä säännössä ei ole mitään epäselvää.

Jätän käsittelijälle tämän jatkokäsittelyn.
 

Flack

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
15 Maaliskuu 2020
24
11
3
Myöskään alueelle ei tulla ilman jengivaatteita ottamaan inffoja :DDD
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
@jubu lisäätkö pidemmän clipin tapahtuneesta, josta voidaan nähdä laajemmin tilanteeseen johtaneet tapahtumat. Lisää vähintään 5min ennen tapahtumaa.
 

jubu

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
9 Toukokuu 2020
88
109
33
@jubu lisäätkö pidemmän clipin tapahtuneesta, josta voidaan nähdä laajemmin tilanteeseen johtaneet tapahtumat. Lisää vähintään 5min ennen tapahtumaa.
Viiden minuutin klippiä ei löydy. Tosiaan motellintallille tulin ja siitä nappasin auton ja ajoin tuonne "tunneliin" @Flack varmaan voi vahvistaa että tämä oli ensimmäinen kerta kun tuossa tilanteessa autoni näit?
 

Flack

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
15 Maaliskuu 2020
24
11
3
Viiden minuutin klippiä ei löydy. Tosiaan motellintallille tulin ja siitä nappasin auton ja ajoin tuonne "tunneliin" @Flack varmaan voi vahvistaa että tämä oli ensimmäinen kerta kun tuossa tilanteessa autoni näit?
Auton oon ennenki nähnyt mutta samassa tilanteessa en oo saman ajoneuvon nähny pyörivän alueella saman aikaisesti.
 

Flack

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
15 Maaliskuu 2020
24
11
3
Hetikun ammuin jubun tajusin tehneeni väärin ja yritin korjata tilannetta. Yritin kysyä jubulta, että haluaisiko kaikki tavaransa takaisin ja jos soittaisin ambulanssin. Paikalle tuli poliiseja paljon sen jälkeen, kun jubu ei vastannut minulle mitään niin jouduin poistumaan jubun ruumiilta. Valitsen adminikseni @angellfall
 

jubu

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
9 Toukokuu 2020
88
109
33
Hetikun ammuin jubun tajusin tehneeni väärin ja yritin korjata tilannetta. Yritin kysyä jubulta, että haluaisiko kaikki tavaransa takaisin ja jos soittaisin ambulanssin. Paikalle tuli poliiseja paljon sen jälkeen, kun jubu ei vastannut minulle mitään niin jouduin poistumaan jubun ruumiilta. Valitsen adminikseni @angellfall
Heti kuulan päähäni saatua tein //report ja nousin koneelta IRL asioiden takia. Noin minuutin kahden jälkeen palasin koneelle takaisin ja huomasin että Flack pyörii ruumiillani. Hän puhui ambulanssista mutta olin jo //reportin tehnyt ja poliisit olivat jo tulossa. Siinä hetkessä ainoa roolipeli mitä tarjosin oli kipuRP. Olisin voinut roolipelata tilanteen, että ambulanssi ois minut nostanut yms. mutta silti se ei olisi muuttanut mitään. Poliisit olivat silti jo matkalla, joten lanssi ei siihen olisi päässyt. Toki sääntörikettä kai lieventää se, että Flack yritti välittömästi korjata tilanteen roolipelaamalla tilanteen, mutta se ei tällä kertaa valitettavasti onnistunut minun osaltani.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.