RDM Yritys - Tenho (?)

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

VRWOW

Vanha parta
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
2 Heinäkuu 2019
491
304
63
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): Tenho
Aika ja päivä: 8.12.2019 ~23:45
Rikottu sääntö: RDM
Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Ajelin torilla, kunnes näin ajoneuvon toripankin kulmalla, missä istui Sirpa, Tenho ja joku kolmas henkilö, ajoin viereen ja aikomus oli heittää pientä small talkkia. Pienen jutustelun jälkeen Tenho hyppäsi takapenkiltä autoni päälle, jolloin pyysin häntä hyppäämään pois. Tenho aloitti potkimaan autoni ikkunaa, jolloin annoin hänelle varoituksen, että en kovin kauan katselle semmoista. Pienen vänkäämisen jälkeen painoin kaasua, jolloin Tenho lensi autoni päältä pois. Tulin takaisin toisen auton viereen ja nauroimme tilanteelle. Tenho hyppäsi kuitenkin autoni päälle vielä uudestaa ja jatkoi potkimista, pyysin häntä uudelleen hyppäämään pois autoni päältä. Pienen väännön jälkeen Tenho hyppäsi autoni päältä pois ja kyseli Sirpalta asetta, Sirpa sanoi, ettei hänellä asetta ole, jolloin Tenho otti oman aseensa taskusta ja alkoi ampua minua kohti, ampuminen jäi yritykseksi, koska sain hänet itse ammuttua maihin.
Todisteet:
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
Tarkemminhan tässä videossa ei käydä läpi syytä minkä takia tenho mitenkään vihainen on, mutta videon perusteella voidaan todeta että selkeä varoitus ammutuksi tulemisesta annetaan.

Miten tämä sinusta täyttää RDM säännön tunnusmerkit?
 

VRWOW

Vanha parta
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
2 Heinäkuu 2019
491
304
63
Omasta näkökannastani Tenho ei missään vaiheessa antanut varteen otettavaa varoitusta, enkä voinut olettaa, että henkilö olisi tosissaan asian kanssa. Kaverinsa kumminkin nauroivat viereisessä autossa. Tämän perusteella en osannut odottaa, että henkilö käyttäisi tuliasetta kohti.
 

Tipson90

God Of The Underworld
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
119
43
28
Hakemus: HYLÄTTY!

Kyseisessä tilanteessa riittää tapahtumaa ja itse selkeästi katsot yhdessä kohdassa että sinulla on ase kannossa.
Varaudut selvästi jo aseen ottamiseen esille.


Mukaavia Pelihetkiä.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.