RDM

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

huoppis

Käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
26 Tammikuu 2020
81
37
18
Nokian perämettä
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa):Nimet ei tiedoissa.
Aika ja päivä:26.11 21.30
Rikottu sääntö:RDM
Lyhyt kuvaus tapahtuneesta:Törmäsin kyseisiin henkilöihin keskimaalla, jossa tuli LIEVÄÄ sanaharkkaa josta lähdin ajamaan pois, ja he lähtivät seuraamaan minua joten halusin vahvistua asiasta ja käänsin keskimaan lentokentälle, he jatkoivat perässä ja rämmäsivät sivuun, jonka jälkeen hyvin nopeasti he ampuvat minut, Sen haluan mainita tuosta Ovi jutusta, yritin avata ovia ja tulla ulos ja rämppäsin oven lukkoja että saisin ovet auki, vaikka tosiaan minulla oli vielä turvavyö kiinni.
Todisteet:
(On myös koko streami tarvittaessa saatavilla)

Vaatimukset:Viisi(5) Tuhatta niin saan tämän lievän menetetyn omaisuuden takaisin, sekä kavereille vois kertoo maltillisuudesta.
Uskaltaisko se @SeraluoT olla miun puolella?
 

SeraluoT

Ihqu Setä
Vanhempi jäsen
17 Joulukuu 2019
94
4
8
nipuq ja jari on steam nimet.. vieläkö sais ne foorumi nimet jostain selville... ja en mä ota puolta... mä vaan tutkin että kaikki menee oikein.
 

.Jari.

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
4 Kesäkuu 2020
116
51
28
dodii morjesta kakki
niih näin aluksi en itse nää tuossa varsinaista rde:ämmää koska tilanne meni aluksi niinkun kerroit mutta tuossa osotin sinua aseella ja lähit pyörimään ja myönnän sen että oli niin sanotusti itellä liipasin sormi turhan herkässä ja syy miksi ammuin ensinnäkin noin nopeasti oli se että minun kaverini ampui autosi kylkeen eli siitä lähti poliiseille ilmoitus joten haluttiin että päästäisi äkkiä pois siitä lentokentältä ja kun et tullut heti autosta ulos kun osotettiin sua aseella niin päätin sitten antaa ygyä että päästään pois siitä lentokentältä mutta pää pointti mitä koitan tässä änkyttää on se että myönnän että ammuin vähän turhan nopeasti sut mutta suostun korvaamaan sulle kaikki mitä sulla oli silloin jos tämä juttu silleen voidaan hoitaa ja unohtaa koko juttu ilman lisää mielipahaa kellekkään..
 

huoppis

Käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
26 Tammikuu 2020
81
37
18
Nokian perämettä
dodii morjesta kakki
niih näin aluksi en itse nää tuossa varsinaista rde:ämmää koska tilanne meni aluksi niinkun kerroit mutta tuossa osotin sinua aseella ja lähit pyörimään ja myönnän sen että oli niin sanotusti itellä liipasin sormi turhan herkässä ja syy miksi ammuin ensinnäkin noin nopeasti oli se että minun kaverini ampui autosi kylkeen eli siitä lähti poliiseille ilmoitus joten haluttiin että päästäisi äkkiä pois siitä lentokentältä ja kun et tullut heti autosta ulos kun osotettiin sua aseella niin päätin sitten antaa ygyä että päästään pois siitä lentokentältä mutta pää pointti mitä koitan tässä änkyttää on se että myönnän että ammuin vähän turhan nopeasti sut mutta suostun korvaamaan sulle kaikki mitä sulla oli silloin jos tämä juttu silleen voidaan hoitaa ja unohtaa koko juttu ilman lisää mielipahaa kellekkään..
Tämä kelpaa minulle hyvin, jos kellään muulla ei oo mitään niin kai tämä sitten vaan voidaan hoitaa niin kun hoidetaan?
 

SeraluoT

Ihqu Setä
Vanhempi jäsen
17 Joulukuu 2019
94
4
8
@rytkön ville Valitsehan admin jotta saadaan menemään tämä virallista reittiä... vaikka sopu meinaakin syntyä niin mennään silti protokollan mukaan!
 

Kuutti

╭⚈¬⚈╮
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
890
305
63
29
Helsinki
Jaahas, mulla on mennyt ihan ohi koko keissi. Pahoittelut viivästyneestä vastauksesta.

Hieman sekametelisoppahan tuo tilanne kokonaisuudessaan tuntuu olevan. Klippi on hieman lyhyt, mutta tässä kuitenkin näkyy, miten kahdella aseella osoitettuna huoppis ei kuitenkaan reagoi tarpeeksi nopeasti konnien mielestä, jolloin se koituu hänen kohtalokseen. Tilanteessa on ehkä ollut hieman turhan herkkä liipaisinsormi, mutta mielestäni tässä ei mitään vakavaa rikettä tuolta osin ole sattunut. Tilanne on kuitenkin uhkaava, eikä tulta ole avattu suoraan. Näin ollen mielestäni RDM;n kriteerit eivät täyty.

@rytkön ville on kuitenkin ystävällisesti luvannut palauttaa kaiken menetetyn omaisuuden, mikä voisi mielestäni riittää tämän tilanteen selvittämiseksi.

Jatkoa varten ajatellen, ottakaa oma aikanne tilanteissa, älkääkä lähtekö hosumaan miten sattuu. Varsinkin ammuskelutilanteista tulee paljon mukavampia molemmille osapuolille, kun niihin nähdään hieman aikaa ja vaivaa, eikä aina mennä sieltä missä aita on matalin.

Odotellaan vielä @SeraluoT mielipide. :)
 

SeraluoT

Ihqu Setä
Vanhempi jäsen
17 Joulukuu 2019
94
4
8
Olen samoilla linjoilla Kuutin kanssa tässä. Tilanteessa kuitenkin on ihan selvät merkit siitä että voimakeinoja tullaan käyttämään jos ei totella. Liipasin sormi on tosiaan ollut hieman herkillä.

Huoppiksen toiminta voi erehdyttävästi näyttää ryöstäjän mielestä siltä että käyttää aikaa tai yrittää karkuun vaikkakin puheella huoppis yrittää ilmoittaa että on tulossa ulos.

Tältä osin en myöskään nää että RDM kritterit täyttyisivät ja tässä jouduttaisiin sen osalta rangaitsemisiin.

Eli Jos @rytkön ville on palauttamass tavarat niin näen asian niin että tämä on riittävä toimenpide.

Eli tältä osin ei tarvitse käsittelyä enempää ja reportti on käsitelty.

@huoppis ja @rytkön ville hoitanee tämän lopun rp:n puolella kunhan ovat samaan aikaan serverillä yms.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.