Redhoodien Röpötyskekkerit

HoikkiS

Röpöttirastas
Vanhempi jäsen
10 Maaliskuu 2020
266
194
43
twitch.tv
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): Supatsup , Ikemayne , Huovinen , Seraluot , m1ku , Jani , Velluboi , Zamorano , Gengosfaction , Hanndy ja ehkä muitakin ?
Aika ja päivä: 9.5.2021 Ilta

Rikottu sääntö:
1. RDM - Ampuivat Maraa ja BUNNYASDIA autoon. Saat ampua vain alueelle tulevia joilla on jengivaatteet päällä ja ase kädessä
2. Rikoksia tehdessä porukassa ei saa olla enempää kuin 6 pelaajaa. Kaikki olivat radiossa samaan aikaan. Myös infoa alueen ulkopuolelta jaettiin ja sillalle tehtiin tiesulku mistä saadaan huomattavaa etua alueella oleville.
3. Jengialuetta tulee puolustaa jengivaatteissa, aina ase kädessä, kaikilla alueella olevilla ei ollut asetta kädessä.
4. Jengialueita voi vallata vain jengeihin kuuluvat henkilöt, luulen että kaikki eivät kuulu jengialueeseen, tästä en ole varma, koska sitä en näe.
5. Ikemayne, yllyttäminen sääntörikkeisiin. Melkein voisi luokitella mielestäni "Omat säännöt päälle" meininkiin.



Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Seran VOD kertoo kaiken. Kannattaa varata aikaa katsomiseen ja kuuntelemaan mitä puhuvat. Redhoodit olivat kokoontuneen jengialueelleen. Lyhyesti kirjoitettuna, he päättävät että vallataan oma lippu takaisin Jeansseilta (Ike päätti tämän) koska on heidän 2 vuotispäivä tms.
Alueelle jää kuusi redhoodin jäsentä, ja loput menevät alueen välittömään läheisyyteen, osa tekee tiesulun sillalle ja SeraluoT jää vuorelle heittelemään inffoja mitä ympärillä tapahtuu. Edelleen painotan että kaikki redhoodit ovat samalla radiotaajudella.
Kaksi Jeanssien jäsentä tulee aluetta kohti autolla ( mara ja bunnyasd ) ilman aseita näkyvillä ja Vellu ampuu autoa osuen bunnyyn. Varotuslaukaus selitys ei ole selitys tässä kohtaa.
Tilanne eskailoituu ja siinä vaihdellaan anteeksipyynnöt sunmuut liibalaabat. VOD:sta näkee sitten jälkipuinnit tilanteen jälkeen, missä porukka kyllä tiedostaa sen että tästä saattaa tulla kuraa niskaan.
Miten tälläinen voi olla mahdollista isolta adminporukalta ? Miksi kukaan ei poistunut radiosta ja lähtenyt muihin hommiin ?
Painotan että mielestäni tälläista ei pitäisi missään tapauksessa tapahtua varsinkaan redhoodien porukassa!

Jälkiruuaksi haluan vielä kertoa öisestä tapahtumasta, missä ike menee modaajan spawnaamalla tankillaan tappamaan kaksi jeans jengin jäsentä samaiselle jengialueelle. (Mara ja 1ceOne)
Yleisesti ollaan myös kaikilta muilta kielletty tankin varastaminen armeija alueelta,niin mielestäni silloin kukaan ei sitä saa käyttää. Tästäkin Ike olet aina sanonut että " Et tule sillä toisia pelaajia ampumaan " eikä olisi tässäkään tapauksessa pitänyt, toivottavasti kyseinen laitos poistetaan Iken tallista ja nämä henkilöt tekevät tästä keissistä erillisen reportin.
Olen pettynyt.
Surullista.
Toivottavasti ette vedä herneitä nenään, mans gotta do


Todisteet: SeraluoT VOD, Seralle pisteet että tiedostit virheitä myös striimiin!
Suosittelen että jos aloitatte katsomaan, varatkaa 45min aikaa, kuunnelkaa alkurupatukset ja jälkirupatukset. Vodi on tallennettuna minulla jos häviää.
04:12.00 - 04:55.00

Lisänä pari screenshottia vielä liitteenä

Valitsen käsittelyyn @psykopaattikana ja @kalanaamio jotka saavat keskustella asiasta yhdessä jos tämä käy.


Vitun Hoikkis
 
Viimeksi muokattu:

Huovinen

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
10 Huhtikuu 2019
13
13
3
Tossa ei ois olluna mitää sääntöriket jos ei oltas ammuttu ku itse lipun valtausha ei oo vissii laitonta toimintaa mutta se vähä eskaloitu mut joku muu saa mun puolest selvitel tän sopan en jaksa itte puuttuu tähän enempää
 

Huovinen

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
10 Huhtikuu 2019
13
13
3
@HoikkiS yleensähhä yhes reportis käsitellään vaa yks keissi nii tiehhä uus reportti siit tankki jutusta
 

Velluboy666|Velmu Vohkija

Siun pahin painajaine
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
28
11
3
25
Lappeenranta
Joo en kiellä ollenkaa et menin ampumaa... Eka laukaus oli iha täys vahinko ku laitoin käden hiirelle et rupeen tähtäämää mut ammuin vahingossa minkä jälkee sit ammuin ajattelematta kerran pari siihe samaa syklii. En rupee puolustelee sen koommi tekojani ku paska jo osunu tuulettimee. Se minkä tein oli iha silkkaa tyhmyyttä eikä sitä saa enää tekemättömäks joten otan iha täyden vastuun siintä.
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,219
1
1,113
113
Jaups. Oma kanta on se, että kaikki oli ok ja sääntöjen puitteissa kunnes @Velluboy666|Velmu Vohkija ampui.

Tämä on rp:ssä poliiseilta kysytty, että alueen valtaus itsessään ei ole laitonta. Eikä ne aseet joihin meillä on luvat. Täten se itse toiminta ei ollut laitonta millään tapaa, kun olimme ns. Omalla läänillä.

Ongelma on tosiaan tuo vellun ampuminen, mistä hän sanoikin jo, että ottaa täyden vastuun. Hänen ampuminen on suora RDM kuten hoikkis varmasti itsekin tietää meidän eilisen juttelun jälkeen.

Tämå kohtiammunta teki samalla tilanteesta laittoman, niin sanotusti saattaen kaikki kuseen.

Meidän pitäisi olla se esimerkki, meidän pitäisi olla se porukka, joka näyttää mallia. Kaikki tekee virheitä, mutta pääasia on se, että niitä virheitä ei tee jatkossa.

Mitä tuohon tankkicaseen tulee, niin saavat tehdä erillisen reportin ihan vapaasti.
Ajoneuvo on rp:ssä ostettu, ja itse avasivat tulen siihen siten, että se rupesi savuamaan. Tällöin annoin sitten tulta takaisin.
Ps. Tankki on minun pyynnöstä poistettu. Asiasta ei enempää mainittavaa.
 

maraa

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2020
170
142
43
Varoitus väärälle alueelle postaamisesta.
Miksi tulet alueelle tankilla ylipäätään? Tankkis rupes savuttaan ku ammuit sun vierees sillä ja siitä on clippikin.
 

maraa

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2020
170
142
43
Varoitus väärälle alueelle postaamisesta.
Ja mielestäni infojen antaminen henkilöille jotka aikovat ampua --> rikollisuutta.
 

Huovinen

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
10 Huhtikuu 2019
13
13
3
Jos teit vituttaa se tankki nii tehkee siit erilline reportti täs käsitellää vain yht asiaa nii tääl ei puida sitä tankkii
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,219
1
1,113
113
Miksi tulet alueelle tankilla ylipäätään? Tankkis rupes savuttaan ku ammuit sun vierees sillä ja siitä on clippikin.
Tarkoitus oli tulla paikalle sanomaan, että poistukaa tai teillä lähtee henki ja katsoa miten reagoitte siihen.
Ja ei, ei sillä ammuttu vaan ajoin niihin säiliöihin pahki, tankista tulee pientä savua ja ajan ulkoreunalle, ammutte kohti ja tankista tulee mustaa savua ja pipipipipipi alkaa kuulumaan. Oletan, että se räjähtääpi.
Mutta niin, poistin itse äsken tankin ja olen pahoillani, ei olisi pitänyt ampua sillä ollenkaan ja näin nukutun yön jälkeen ymmärrän kuinka perseestä se oli. Mikäli haluatte asiasta korvauksia, voin antaa aseet takaisin palvelimen puolella omasta pussistani eli omista aseistani mitkä omistan.

Kaikki me teemme virheitä ja minä en todellakaan ole mikään penaalin terävin kynä, joka näkyy myös tässä tilanteessa vallan mainiosti. :)
 

Specceli

PriGiigar
Vanhempi jäsen
3 Maaliskuu 2020
174
331
63
Juu ja tässä tapauksessa @angellfall on ainut joka asiaa pystyy käsittelemään @psykopaattikanan kanssa, koska @white on tilanteessa mukana, niin toista osapuolta ei edes tarvitse valita. Olkaa hyvä.
 

M1ku

The Kusipää
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
597
295
63
www.twitch.tv
Haluaisin nyt selvennystä hieman tähän hommaan.

Käsitelläänkö tällä reportilla nyt sitä lipunvaltausta jossa otimme oman lippumme takaisin noin 20-22 välillä vai sitä, että ike ampui monta tuntia myöhemmin tankilla Maran ja 1ceonen?
 

psykopaattikana

(ó﹏ò。)
Ylläpitäjä
Lahjoittaja
13 Huhtikuu 2019
1,849
406
83
www.twitch.tv
Haluaisin nyt selvennystä hieman tähän hommaan.

Käsitelläänkö tällä reportilla nyt sitä lipunvaltausta jossa otimme oman lippumme takaisin noin 20-22 välillä vai sitä, että ike ampui monta tuntia myöhemmin tankilla Maran ja 1ceonen?
Tankki casesta on eri reportti jo tehtynä
 

psykopaattikana

(ó﹏ò。)
Ylläpitäjä
Lahjoittaja
13 Huhtikuu 2019
1,849
406
83
www.twitch.tv
Jees, huomenta.

Mielestäni tässä kyllä suurin rike tapahtuu nimenomaan @Velluboy666|Velmu Vohkija n suorittamana, jonka johdosta tilanteessa on ollut myös liikaa porukkaa. ELi kuten Ike sanoi, saattaen kaikki muut kuseen toiminnallaan.

Lähtisin itse rankaisemaan Vellua RDM:ästä ja muistuttaisin ylimääräisiä siitä, ettei tilanteessa saa niin montaa henkilöä olla. Olettaen että tarkoitus ei ole ollut suorittaa missään kohdassa rikollista toimintaa.

Alueen valtaaminen noin isolla porukalla on kuitenkin vähän kyseenalaista, sillä tilanne kuitenkin saattaa eskaloitua hyvinkin nopeasti, miten tässä nähtiinkin.

Jatkossa jokainen voi kuitenkin omalle kohdalle miettiä voiko tilanne eskaloitua niin, että saatat ajaa kaverisi kuseen toiminnallasi. Tarkoitus kuitenkin on myös pyrkiä kunnioittamaan muiden henkiä, ei vain sitä omaa henkikultaa varsinkin jos ollaan samaa porukkaa.
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
Kuten @psykopaattikana tuossa jo mainitsikin niin muistuttelen myös kaikille tarkkuutta noiden henkilömäärien suhteen. Pidetään ne sovituissa. Varsinaisesti sellaisia pelaajia, joilla merkintöjä muutenkaan tuossa joukossa taida olla niin tuon asian suhteen varmasti tässä varoitus riittänee. Korjatkaa, jos olen väärässä.

Kana voinee päättää jonkun ratkaisun tuolle RDM caselle. Komppaan sitä.