Etsi Ambulancejob -> client -> Main.lua Etsi sana function OnPlayerDeath Vähän sen ylemmälle jossa näät vastaavia linejä liität tämän: EnableControlAction(0, Keys['H'], true) Lisää Alhaalla oleva snippetti normaalin "OnPlayerDeath" Functionin päälle Tämän jälkeen ruumis päivittyy joka 30 sekunti
Lua:
function OnPlayerDeath()
IsDead = true
TriggerServerEvent('esx_ambulancejob:setDeathStatus', true)
StartDeathTimer()
StartDistressSignal()
StartScreenEffect('DeathFailOut', 0, false)
ClearPedTasksImmediately(GetPlayerPed(-1))
repeat
Citizen.Wait(30000)
ClearPedTasksImmediately(GetPlayerPed(-1))
until IsDead == false
end
function StartDistressSignal()
Citizen.CreateThread(function()
local timer = Config.BleedoutTimer
while timer > 0 and IsDead do
Citizen.Wait(2)
timer = timer - 30
SetTextFont(4)
SetTextScale(0.45, 0.45)
SetTextColour(185, 185, 185, 255)
SetTextDropshadow(0, 0, 0, 0, 255)
SetTextEdge(1, 0, 0, 0, 255)
SetTextDropShadow()
SetTextOutline()
BeginTextCommandDisplayText('STRING')
AddTextComponentSubstringPlayerName(_U('distress_send'))
EndTextCommandDisplayText(0.175, 0.805)
if IsControlPressed(0, Keys['G']) then
SendDistressSignal()
Citizen.CreateThread(function()
Citizen.Wait(60000)
if IsDead then
StartDistressSignal()
end
end)
break
end
if IsControlPressed(0, Keys['H']) then
ClearPedTasksImmediately(GetPlayerPed(-1))
Citizen.CreateThread(function()
Citizen.Wait(10000)
if IsDead then
StartDistressSignal()
end
end)
break
end
end
end)
end