Ruumiin päivitys 30sec välein By "Hazke"

Joonab

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
27 Joulukuu 2019
33
1
8
Etsi Ambulancejob -> client -> Main.lua Etsi sana function OnPlayerDeath Vähän sen ylemmälle jossa näät vastaavia linejä liität tämän: EnableControlAction(0, Keys['H'], true) Lisää Alhaalla oleva snippetti normaalin "OnPlayerDeath" Functionin päälle Tämän jälkeen ruumis päivittyy joka 30 sekunti :)


Lua:
function OnPlayerDeath()
    IsDead = true
    TriggerServerEvent('esx_ambulancejob:setDeathStatus', true)
    
    StartDeathTimer()
    StartDistressSignal()
    
    StartScreenEffect('DeathFailOut', 0, false)
    ClearPedTasksImmediately(GetPlayerPed(-1))
    
    repeat
    Citizen.Wait(30000)
    ClearPedTasksImmediately(GetPlayerPed(-1))
    until IsDead == false
    
end


function StartDistressSignal()
    Citizen.CreateThread(function()
        local timer = Config.BleedoutTimer

        while timer > 0 and IsDead do
            Citizen.Wait(2)
            timer = timer - 30

            SetTextFont(4)
            SetTextScale(0.45, 0.45)
            SetTextColour(185, 185, 185, 255)
            SetTextDropshadow(0, 0, 0, 0, 255)
            SetTextEdge(1, 0, 0, 0, 255)
            SetTextDropShadow()
            SetTextOutline()
            BeginTextCommandDisplayText('STRING')
            AddTextComponentSubstringPlayerName(_U('distress_send'))
            EndTextCommandDisplayText(0.175, 0.805)

            if IsControlPressed(0, Keys['G']) then
                SendDistressSignal()

                Citizen.CreateThread(function()
                    Citizen.Wait(60000)
                    if IsDead then
                        StartDistressSignal()
                    end
                end)

                break
            end

            if IsControlPressed(0, Keys['H']) then
                ClearPedTasksImmediately(GetPlayerPed(-1))

                Citizen.CreateThread(function()
                    Citizen.Wait(10000)
                    if IsDead then
                        StartDistressSignal()
                    end
                end)

                break
            end
            
        end
    end)
end