Säännöt 2.6. ja 3.1.1.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Luxu

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
9 Toukokuu 2020
6
1
3
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): V3RT35 (ja Bombo)

Aika ja päivä: 26.8. noin 22.15

Rikottu sääntö:
Säännöt 2.6. ja 3.1.1.

Lyhyt kuvaus tapahtuneesta:
Olimme ryöstämässä pankkia kuudestaan, tilanteessa meitä oli Minä, Tyttiss, Kingjane, Pop, bombo ja jurppa. Pankin ryöstettyämme oli aktiivinen tulitaistelutilanne melkein puolen tunnin ajan ja tämän aikana meidän puolelta putosi bombo ja kingjane. Bombo oli pudonnut vähän matkan päähän ja yhdessä vaiheessa tilannetta paikalle tulee kaksi henkilöä, (joista toinen oli @xCrystal99 ja toinen kolaolli) ja V3RT35. Kahdelle henkilölle sanottiin viestien välityksellä, että heidän täytyy poistua. He tottelivat tätä ja poistuivat paikalta. He olivat tietoisia myös V3RT35istä, mutta en tiedä käskivätkö he tämän poistua. V3RT35 meni elvyttämään bomboa, eikä bombo käskenyt V3RT35in lähteä. V3RT35 siis elvytti bombon ja näin V3RT35istä tuli seitsemäs henkilö tilanteessa.

Todisteet:
1E15E4A8B524CE7F149B6A9CDAEF625E37E6D926
16443A6343A1C369960E0CF183DED4C7B6751A3E
(Kuvissa on Tyttiksen ja kolaollin väliset viestit.)



Tahdomme ilmoitusta käsittelemään adminin: @Nexopi
 

Bombo

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
FarssiRP-Lou Riders
3 Kesäkuu 2019
85
118
33
Elikkä kuten ylhäällä mainitaan meitä oli 6 tilanteessa olin tippunut sen jälkeen minut otettiin kantoon ja vietiin kauas pois ampumatilanteesta
silloin ei oltu vielä varmoja onko se sääntörike jos kolaolli, V3RT35 ja xCrystal99 vie minut sivuun ja elvyttävät ja sen jälkeen kun minua oltiin elvyttämässä ja Tytti sai tämän tietää koska kolaolli ilmeisesti laittoi hänelle viestiä
Tytti käskivät heidät ilmeisesti lopettamaan samantien elvytyksen josta minä en tiennyt, 2 heistä lähtivät paikalta (xCrystal99, kolaolli) mutta yksi heistä (V3RT35) elvytti minut kumminkin, mutta myönnän kyllä itsekkin virheeni kun en ollut varma onko kyseessä sääntörike.
 

Bombo

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
FarssiRP-Lou Riders
3 Kesäkuu 2019
85
118
33
Poistin aikasemmat vastaukseni kyseiseen reporttiin koska sain väärän käsityksen että reportti tehdään uudestaan.
 

Bombo

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
FarssiRP-Lou Riders
3 Kesäkuu 2019
85
118
33
Ja nyttenkun katon noita todisteita niin en missään vaiheessa sanonut että henkilöt voivat elvyttää, henkilöt ei itsekkään tiennyt onko sallittua, kuten sanoin henkilöillekkin ihan alusta lähtien että en ole varma.
 

Nexopi

凸〳 ಥ ڡ ಥ 〵凸
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
102
47
28
Morjesta bombo ja vertes, ennen kun aletaan käsittelemään tätä reporttia, niin valitkaa joku admin lvl +2 jonka haluatte että käsittelee tämän raportin minun kanssa.
 

Doreahia

ヽ(o♡o)/
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
173
190
43
www.twitch.tv
Mä haluaisin tarkennusta ainakin näihin kohtiin;

Eli oliko @Bombo pyytänyt näitä henkilöitä tulemaan paikalle?

Tiesikö @V3RT35 paikalle mennessään, että tilanteessa on jo 6 henkilöä?

Onko kellään mitää videomateriaalia tilanteesta?
 

V3RT35

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
10 Marraskuu 2019
44
11
8
Ei ole videomateriaalia ja mentiin sinne kun kuulu hirvee pauke kattomaan sitten nähtiin bombo tiensivussa maissa ja mentiin siihen ja se sano et auttakaa ja elvyttäessä sanoi että se ei ole varmaan sääntörike että tulitaistelun jälkeen saisi ottaa sen messiin ja mennä elvyttämään olin kyllä tietoinen että heitä oli 6 mutta kun bombo sanoi sen että se on kait sallittua otin sen messiin ja mentiin elvyttämään ja lähettiin siitä suoraan kun saatiin kaveri pystyyn
 

Nexopi

凸〳 ಥ ڡ ಥ 〵凸
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
102
47
28
Morjesta sillon kuin menitte sinne pankille niin siällä oli aktiivinen tulitaistelu menossa ja oletan että teitäkin ammuttiin. Jos bombo on sinulle sanonut että auttakaa niin olette silloin liittyneet kyseiseen tilanteeseen ja teitä on siinä vaiheessa ollut 7 tai enemmän.
 

Bombo

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
FarssiRP-Lou Riders
3 Kesäkuu 2019
85
118
33
Olin huutanut henkilölle kun makasin maassa että apua, henkilöt tuli kerroin että meitä oli 6 ja
V3RT35, Kolaolli ja minä ei kukaan oltu varma onko se sääntörike jos he tulevat en missään vaiheessa sanonut että on ok, mielestäni heidän olisi vain pitänyt lopettaa hetikun Tytti joka oli varma asiasta sanoi heille että lopettaa
 

Bombo

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
FarssiRP-Lou Riders
3 Kesäkuu 2019
85
118
33
Mä haluaisin tarkennusta ainakin näihin kohtiin;

Eli oliko @Bombo pyytänyt näitä henkilöitä tulemaan paikalle?

Tiesikö @V3RT35 paikalle mennessään, että tilanteessa on jo 6 henkilöä?

Onko kellään mitää videomateriaalia tilanteesta?


En pyytänyt henkilöitä paikalle he ajoivat ohi, huusin apua, he veivät minut sivuun jaV3RT3S jäi elvyttämään kuten sanoin, vaikka Tytti oli käskenyt heitä lopettamaan, ite en ollut varma sääntörikkeestä, mutta Tytti käski heitä lopettamaan koska hän oli varma
 

V3RT35

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
10 Marraskuu 2019
44
11
8
jos kolaolli olisi sanonut heidän viesti historian että lopetettais niin oltais lopetettu kyllä
 

Nexopi

凸〳 ಥ ڡ ಥ 〵凸
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
102
47
28
Noh tässä on nyt sääntörike päässy käymään, kun olet vielä tietoisesti pyytänyt heitä auttamaan sinua. Odottelaan vielä @Doreahia mielipidettä asiian.
 

Bombo

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
FarssiRP-Lou Riders
3 Kesäkuu 2019
85
118
33
Noh tässä on nyt sääntörike päässy käymään, kun olet vielä tietoisesti pyytänyt heitä auttamaan sinua. Odottelaan vielä @Doreahia mielipidettä asiian.
huusin maassa apua niinkun sanoin, mutta en ollut varma sääntörikkeestä, mielestäni jos henkilöille oli sanottu ennenkun elvytti minut että lopettaa heidän olisi pitänyt lopettaa koska ilmoitin henkilöille että meitä oli 6 mutta en ollut itse tietoinen onko sääntörike jos hän/he elvyttävät mut niinkuin totesin heillekkin, mutta heille oli laitettu viesti että älkää elvyttäkö.
 

Bombo

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
FarssiRP-Lou Riders
3 Kesäkuu 2019
85
118
33
Noh tässä on nyt sääntörike päässy käymään, kun olet vielä tietoisesti pyytänyt heitä auttamaan sinua. Odottelaan vielä @Doreahia mielipidettä asiian.
ymmärrän kyllä virheeni kun en tiennyt että se on sääntörike
 

Doreahia

ヽ(o♡o)/
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
173
190
43
www.twitch.tv
Haluan nyt varmistaa tilanteen kulun.
Bombo kumppaneineen on ollut ryöstämässä pankkia. Keikan aikana bombo on tippunut tulitaistelussa. Muut porukasta jatkaa tulitaistelua.
V3r735 päätyy kavereineen paikalle, ja kuulevat, että on tulitaistelu vielä käynnissä ympäristössä, mutta bombo huutaa apua, mutta myös kertoo että heitä on tilanteessa kuusi henkilöä.
Kuitenkin tilanteessa päädytään siihen, että bombo siirretään muualle, ja aletaan elvyyttämään, joilloin tyttis laittaa vielä auttaja porukalle viestiä, että lopettakaa ja poistukaa, että tilanteessa on jo kuusi henkilöä?

Eli auttaja porukka oli tietoinen paikalle saapuessaan ja henkilöä elvyttäessään, että heitä on tilanteessa kuusi henkilöä?

Kyllähän tässä on sääntörike käynyt.
 

V3RT35

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
10 Marraskuu 2019
44
11
8
siis tiesin kyllä että heitä oli kuusi mutta menin ihan sekaisin kun bombo sano että se ei ole varmaan sääntörike niin menin ihan sekasin niin otin sen mukaan. Sitten olli ja tyttis viestitteli ja jos olisi saanut infot niistä viesteistä oltaisiin heti lopetettu.
 

Nexopi

凸〳 ಥ ڡ ಥ 〵凸
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
102
47
28
Jees ollaan nytten tässä pähkäilty doren kanssa, ja tulimme siihen päätökseen että tästä lähtee V3RT35 kolmekympiselle ja muut saavat noten paneelin.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.