Sääntö 3.1, RDM, Kaksi karhuryhmän jäsentä.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,219
1
1,112
113
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): VRVeturi, toinen karhuryhmän jäsen, jonka nimeä en tiedä, tuokoon itsensä esiin.
Aika ja päivä: 18.8.2020 kello 22:09
Rikottu sääntö: RDM

Pieni kuvaus tilanteesta: Ajoimme ympäri kaupunkia ruskeiden kanssa, ajoin poliisilaitokselle, johon olisin pysähtynyt ja ampunut kyseiset henkilöt. Noh, olimme poliisilaitoksen vieressä liikennevaloissa, kun yhtäkkiä ilman mitään ilmoitusta/syytä poliisit ampuvat meidät autoon. Missään vaiheessa emme tähdänneet ketään aseella, ampuneet aseella emmekä mitään muutakaan mikä olisi poliisit oikeuttanut meidät ampumaan saatika ampumaan ilmoittamatta. Yritin vielä ajaa poliiseja kohti, kun yksi meistä ammuttiin autoon heti, että lopettakaa ampuminen, mutta en ehtinyt. Olisi pitänyt ajaa karkuun, mutta aivot löi lukkoon kun en ollut varma kuka ampuu ja mistä. Tajusin vasta liian myöhään, että se oli poliisi.
Tähän vielä oma kanta jo käynnissä olleeseen tulitaisteluun: Me emme tienneet, että asemalla on tulitaistelu menossa, ainoat laukaukset, jotka kuulimme tulivat kaukaa sivulta. Emme tietenkään olettaneet, että siinä on tulitaistelu asemallakin käynnissä.

Kaksi karhuryhmän jäsentä ampui meitä, toinen on varmistunut VRVeturi:ksi, toisesta ei varmuutta. Kaikki näkyy clipissä ja aiempi tilanne löytyy streamista täältä:
Kello 03:22 eteenpäin.

Toiveet: Kolmet luotiliivit +levyt niihin takaisin, tecin arvoa vastaavat aseet (Maksaa meille 100k visakaupassa kappale, niitä meni kaksi), pistooleja vastaavat aseet ja korvaus kivusta+särystä 100k per perse.

Toiveet henkilöitä, jotka ampuivat meitä kohtaan: Käsittelevä henkilö saa päättää heidän kohtalon.

Toivon, että asian käsittelee admin, joka ei kuulu meidän ns. Peliporukkaan, vaan joku täysin puolueeton.
 
Viimeksi muokattu:

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,219
1
1,112
113
Edit: Saimme aseet takaisin, joten kivusta ja särystä korvaukset pysyvät ja levyt mielellään liiveihin takaisin.
Edit2: Saimme myös levyt takaisin.
 
Viimeksi muokattu:

veturi

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
25 Joulukuu 2019
260
92
28
No siis tilanne meni mun mielestä näin. Meitä ruetaan ampumaan vasemmalta ilmeisesti katolta tai maasta minä rupesin etsimään missä ne on näin auton jossa on luotiliivejä päällä. Sieltä suunnasta alkaa tulla luotia sitten alan ampumaan heitä kohti kun luulin että se huntley oli ampunut meitä joten aloin ampumaan heitä. Sitten hetken päästä sanottiin että ammutaan katolta. Joten olin sitten että joo nyt tein virheen ja myönnän sen suoraan että tein virheen. Pahoittelut tästä.
 

Nexopi

凸〳 ಥ ڡ ಥ 〵凸
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
102
47
28
Toinen karhuista olin minä, jossa ammuin tasan yhden luodin koska tuli infoa että kyseisestä ajoneuvosta on ammuttu poliisia. Jätin ampumisen siihen koska huomasin että autosta ei tullutkaan luotia poliisia kohti, vaan tässä on käynyt veturin puolelta kommunikaatio virhe.
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,219
1
1,112
113
Jeps! Otetaas tähän vaikka @Jambbis puolueettomana :)
 

Jambbis

PSFFF
Vanhempi jäsen
10 Elokuu 2019
17
1
3
Heippa. Itse voin osallistua asian käsittelyyn vasta EHKÄ huomenna sunnuntaina 23.8.20 päivällä tai viimeistään maanantai illasta.
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,219
1
1,112
113
Ei mitään kiirettä :D
 

Jambbis

PSFFF
Vanhempi jäsen
10 Elokuu 2019
17
1
3
Heippa.
Tilanne katsottu ja tultu siihen tulokseen että kirjataan RDM varoitus @veturi lle. Poliisilaitos käsitelköön tilanteen itse. Kehoitan poliisilaitosta ottamaan kopin tästä myös koulutus mielessä!!! @Nexopi a ei rangota tilanteesta.
Päätetty yhdessä @weleho n kanssa

Edit: Mahdolliset rahalliset korvaukset haettava RPn kautta poliisilaitokselta
 
Viimeksi muokattu:
Status
Ei avoinna uusille viesteille.