Sääntö 9.Teleportille et saa tappaa toista pelaajaa.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

veturi

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
25 Joulukuu 2019
260
92
28
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): mahdollisesti steam nimi vevitunvammanen. Tilanteessa oli muita mutta hän aloitti ampumisen teleportille ensimäisenä.
Aika ja päivä: 22.12.2020
Rikottu sääntö: 9.Teleportille et saa tappaa toista pelaajaa.
Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Oltiin menossa vankilalle kun radioon sanottiin, että vankilalla ammutaan poliisia kohti. Noh menimme sisäpihan kautta sisäpihan oville josta olimme menossa työpajalle. Sen jälkeen meihin avattiin saman tien tuli kun menimme teleportista. Minulla ei ole klippiä mutta Tyttiksen kilpissä näkyy sama asia mikä tilanteessa kävi. Sain myös konnien puolelta klipin gioshoxilta laitan senkin tähän.
Todisteet:

https://cdn.discordapp.com/attachments/752208465438441492/791002071821451294/pelaajareportti.mp4


 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,225
1
1,115
113
Veturirakas valitettavasti pidän taukoa näiden käsittelystä vielä kuukauden verran, aiemmin tuli niin paljon, että jäi käsittelemättä ja käsittelyajat olivat todella pitkiä. Annetaan muiden hohtaa välissä ❤ Valitsisitko uuden käsittelijän?
Ps. Hyvää joulua!
 

psykopaattikana

(ó﹏ò。)
Ylläpitäjä
Lahjoittaja
13 Huhtikuu 2019
1,849
406
83
www.twitch.tv
 

vevammanen

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
24 Toukokuu 2020
137
152
43
Juu eli siis tossa clipissä näkyy että juu minä aloitin ampumisen ja ammuin tuossa karhua ketä en kuitenkaan tiputtanut vaan se karhu minut tiputti sitten clipissä vielä näkyy kuinka Steam nimi: nipa ja gioshox ampucat suoraan poliisia päin tappaen sen, mutta valitse tämän tilanteen käsittelijäksi @Jambbis
 

Gioshox

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
6 Tammikuu 2020
220
2
107
43
Helsinki
Henkilö joka ampui minun kanssa poliiseita klipissä oli @climppi Nipa oli jo tippunut tässä vaiheessa vankilan ulkopuolelle
 

climppi

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
26 Heinäkuu 2020
71
8
8
Oli siinä se uzi kaveri kanssa. Mä ammuin kun näin muiden ampuvan ja en ees tienny et tommonen sääntö on olemassa.
 

Gioshox

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
6 Tammikuu 2020
220
2
107
43
Helsinki
mutta siis minun kuvakulmani asiasta oli se, että seisoin työpajan sisäänkäynnin yläpuolella joilloin joku tulee ovesta sisään. Ja V17 sekä Climppi alkaa ampumaan. Tämän jälkeen siirrän paikkaani ja ammun ovesta ulos tulevaa karhua joka oli Veturi. Sitten tulitus sisäänkäynnillä jatkuu luotia lentää ulos ja sisään joten päätän mennä auttamaan. Alastultuani yritin ampua poliisia joka jo selkeästi liikkui ja ampui meitä. En ole varma osuinko henkilöön joka juuri tuli teleportista. Juuri teleportista tulleen henkilön ampuminen ei kuitenkaan ollut minun tarkoitukseni. Tämän jälkeen sain ammuttua poliisin jota olin alunperinkin ampunut. Samaan aikaan kun ilmeisesti Tyttis tippuu maahan Joko minun tai Climpin ampumana.
 

climppi

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
26 Heinäkuu 2020
71
8
8
Mulla oli tilanteen jälkeen 0 tappoa. Ja aloitin ampumaan Veturia kun hän tuli ulos kopista. Itse en omasta mielestä ampunut ennen sitä kertaakaan.
 

Gioshox

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
6 Tammikuu 2020
220
2
107
43
Helsinki
mitä itsekkin statseistani katsoin minulla oli 3 tappoa yksi oli Veturi, toinen mahdollisesti tyttis ja kolmas poliisi jonka klipissä ammuin selvästi. Tilanne kylläkin jatkui klipin jälkeen joten kolmas tappo on mahdollisesti tullut silloin. Tämän varmaankin näkee jostakin logeista kuka ampui kenet?
 

climppi

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
26 Heinäkuu 2020
71
8
8
jos tästä nyt kirjainmellisesti ni en tappanut ketään teleportille niin en omasta mielestä liity reporttiin mitenkään.
 

Gioshox

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
6 Tammikuu 2020
220
2
107
43
Helsinki
Minun mielestäni jos tästä pitää rangaistus jollekkin langettaa pitäisi sen varmaankin olla minä. Mielestäni sopiva rangaistus voisi olla 30pv vankeustuomio pää hahmolleni eli Jaakko Jokiselle.
 

vevammanen

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
24 Toukokuu 2020
137
152
43
Jos 30pv tulee sulle se tulee sillo nmyös mulle et lähde yksin ragaistukselle
 

climppi

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
26 Heinäkuu 2020
71
8
8
Juu ja meissi on jo 30pv tuomiolla, ni kai te voitte mulle 60pv tyrkätä...
 

Vils

Alkoholisti, hökäle.
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
356
131
43
24
Turku
Huomioidaan myös että Steam nimi: Hemuli, rp nimi Scott Smith ampui suoraan kun meikä tuli ovesta sisään tässä tilanteessa henkilö ei saanut minua tiputettua vaikka hänellä oli etu.
 

veturi

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
25 Joulukuu 2019
260
92
28
mutta turhaan te rupeette sitä arpomaan kuka menee 30pvä linnaan. Adminit päättävät sen.
 

Gioshox

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
6 Tammikuu 2020
220
2
107
43
Helsinki
Huomioidaan myös että Steam nimi: Hemuli, rp nimi Scott Smith ampui suoraan kun meikä tuli ovesta sisään tässä tilanteessa henkilö ei saanut minua tiputettua vaikka hänellä oli etu.
Kyllä Hemuli oli meidän kansamme osallisena tilanteeseen, mutta en nähnyt häntä tilanteessa kuin muutaman kerran joten unohdin asian mainita.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.