Sääntö 9.Teleportille et saa tappaa toista pelaajaa.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

--Hemuli--

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
11 Elokuu 2020
36
7
8
Odotin hetken että näät minut ja sitten aloin ampumaan mutta ei ollut fullauto nii tipuin mutta voitte laittaa vaikka 30pv
 

JaniF99

Vanhempi käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Imperiumi
FarssiRP-Imperiumi Hallinto
Vanhempi jäsen
1 Maaliskuu 2020
82
34
28
Imatra
Joo olin tilanteessa alusta työpajalle saakka mukana, työpajalla olin perällä pronessa jotenka en nähnyt ampumista teleportilla mutta kuulin ja huomasin että siellä alettiin ampumaan mutta minä en nähnyt miten se tapahtui.
Ps. Ja videolla näkyy kun pinkkitukkainen minä juoksee taskuille.
 

Kuutti

╭⚈¬⚈╮
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
890
305
63
29
Helsinki
Jeppisjepulis.

Kyllähän se näin on, että säännöistä löytyy seuraavanlainen kohta:

9. Teleportille et saa tappaa toista pelaajaa.

Tämähän tarkoittaa sitä, että kun joku teleportista tulee toiselle puolelle, hän ei hetkeen näe mitään, ei pysty liikkumaan tai ylipäätään reagoimaan mitenkään mihinkään. Tässä vaiheessahan toinen pelaaja on täysin ilmainen target, koska hän ei voi puolustautua. Klipissä kuitenkin näkyy, että useampi poliisi ammutaan suoraan teleportille.

Mikäli mahdollista, voisi kuitenkin @Tyttiss laittaa vielä klipin omasta näkökulmastaan?

Nykyisten todisteiden valossa näyttää siltä, että kyseistä sääntöä on rikottu. Odotellaan Tyttiksen klippi ja mietin sitten, minkälaisia rangaistuksia tästä mahdollisesti on tulossa ja kenelle.
 

Gioshox

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
6 Tammikuu 2020
220
2
107
43
Helsinki
Jeppisjepulis.

Kyllähän se näin on, että säännöistä löytyy seuraavanlainen kohta:

9. Teleportille et saa tappaa toista pelaajaa.

Tämähän tarkoittaa sitä, että kun joku teleportista tulee toiselle puolelle, hän ei hetkeen näe mitään, ei pysty liikkumaan tai ylipäätään reagoimaan mitenkään mihinkään. Tässä vaiheessahan toinen pelaaja on täysin ilmainen target, koska hän ei voi puolustautua. Klipissä kuitenkin näkyy, että useampi poliisi ammutaan suoraan teleportille.

Mikäli mahdollista, voisi kuitenkin @Tyttiss laittaa vielä klipin omasta näkökulmastaan?

Nykyisten todisteiden valossa näyttää siltä, että kyseistä sääntöä on rikottu. Odotellaan Tyttiksen klippi ja mietin sitten, minkälaisia rangaistuksia tästä mahdollisesti on tulossa ja kenelle.
https://cdn.discordapp.com/attachments/752208465438441492/791002071821451294/pelaajareportti.mp4 klippi tyttiksen kuvakulmasta
 

--Hemuli--

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
11 Elokuu 2020
36
7
8
Huomioidaan myös että Steam nimi: Hemuli, rp nimi Scott Smith ampui suoraan kun meikä tuli ovesta sisään tässä tilanteessa henkilö ei saanut minua tiputettua vaikka hänellä oli etu.
määhän aloin ampuu sua siinä kohtaan kun olit siinä toisella ovella
 

Kuutti

╭⚈¬⚈╮
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
890
305
63
29
Helsinki
Noniin.

Pahoittelut pitkäksi venyneestä käsittelyajasta.

Olemme @Jambbis kanssa tulleet seuraavaan tulokseen:

30pvä tuomio tulee seuraaville henkilöille:

@JaniF99 - Harri Harakka
@Gioshox - Jaakko Jokinen
@v17022005i - Eerik Niemelä
@--Hemuli-- - Scott Smith

Ja koska @climppi on ollut osallisena tilanteessa ja hän on jo banneilla muista syistä, unban-hakemuksen käsittelyaikaa pidennetään vähintään kahdella viikolla ja hänelle kirjoitetaan aiheesta merkintä.

Hyväksytty.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.