Sääntörike 2.5

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Askuu

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
11 Kesäkuu 2020
45
24
18
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa):Tuntematon

Aika ja päivä: 8.12 kello 23.40 + -

Rikottu sääntö:

  1. Pelaajien ryöstäminen/kidnappaaminen tulisi aina hoitaa mahdollisimman hyvällä RP :llä. Jos mentaliteettisi on vain “kädet ylös ja kamat kantoon” älä edes vaivaudu ryöstämään muita. <---- Menee eniten minun mielestä tämän säännön alle.


Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Tosiaan, sovittiin sorkkarauta kauppoja jossa sovittiin sijainti Mirror Park, laitoin Geforcen pyörimään sen jälkeen kuin sinne saapui 4 kaveria. Oltiin menossa nostamaan rahaa sorkkarautaa jota jätkille myin ja he alkoivat puhumaan että kantavat tecciä koska välillä kuullemma heitä ryöstetään johon totesin sen olevan ihan hyvä ase.
Tämän jälkeen he nostattavat kädet ja oikeastaan minun oli pakko pelätä niitä koska minulla ei ollut muuta kuin nyrkkirauta ja kavereita 4.
Clipistä näkyy jossa kaverit selkeästi ovat kiinnostuneet tavaroistani, sillä heti kun nostan kädet niin tutkivat taskut ilman mitää jututtelua, kaveri halusi lopulta kolkata minut ja viedä minun ruumiin kauemmas mutta siinä ei heti ensimmäisellä yrityksellä onnistunut mutta voidaan todeta että se oli mentaliteetti. 1. Ryöstää minut ja 2. kolkata minut ja viedä pois. Tilanteessa väittävät että minä olen kusettaja ja minulla ei ollut sorkkarautaa vaikka koko aika se oli ja heti sen vie. Clipin jälkeen he kyllä tajuavat että sorkkarautani minulta vietiin.

Todisteet:
 

Kuutti

╭⚈¬⚈╮
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
890
305
63
29
Helsinki
Valitsetko itsellesi adminin käsittelemään tätä asiaa.

Toinen osapuoli on mahdollisesti ollut @zaksy , voisit valita myös itsellesi adminin käsittelemään.
 

Teukka

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
24 Helmikuu 2020
84
126
33
Tässä vaiheessa minun mielipiteeni on, että kyseiset henkilöt roolipelasivat tilanteen huonosti, sinulle ei tästä jäänyt käteen juurikaan mitään. Kaiken lisäksi sinut hakataan varoittamatta ja myöhemmin vielä kysytään "onko numerot silmissä".

Ei todellakaan hyvä suoritus, mutta kuitenkin roolipeliä oli sen verran, että olitte ihan kauppoja sopineet ja herrat päättivätkin konnailla tilanteen - teoriassa se ei ole väärin, mutta tässä tapauksessa toteutus oli surkea.
 

Askuu

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
11 Kesäkuu 2020
45
24
18
Kyllä ja sen tiedän, mutta minun mielestä ja mitä on palvelimella muutenkin mainittu niin nuo konna ryöstöt saisi vetää paremmin. Oisi ollut paljon parempi jos jätkät olisi vaikka laittanu rautoihin, vienyt tuonne vuorelle, jututtanut ja vaikka siihen tappanut.

Mutta tässä huomataan että ryysitään samantien tavaroilleni ja kun ne on otettu niin olisi tapettu suoraan mutta pesismailaan en heti kuollut, sen takia kysyvätkin onko numeroita silmissä ja sen tajuessaan niin sanovat vain että pitää viimeistellä.

Mutta te tän käsittelette.
 

psykopaattikana

(ó﹏ò。)
Ylläpitäjä
Lahjoittaja
13 Huhtikuu 2019
1,849
406
83
www.twitch.tv
Valitsen käsittelijäksi @iKE
Ylläpito ja omistajat eivät käsittele tällähetkellä pelaajareportteja. Valitse toinen admin
 

Masi

Ylläpito
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
Wiki
13 Huhtikuu 2019
939
173
43
Näin tuon videon katsoneena ei tuossa tilanteessa kovin paljon kontenttia ryöstetylle varmaan jäänyt. Lisäksi nuo "onko numerot silmissä" huutelut saisi jättää kokonaan pois. Lisäksi heti kun kamat oli kerätty niin pyrittiin uhri tappamaan. @zaksy miksi pyrit päättämään tilanteen niin nopeasti etkä jatkanut roolipelaamista?
 

SpeedyZ

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
17 Maaliskuu 2020
49
54
18
@Masi koska en vaan tiennyt mitä sanoa ja oli kyl vähä väsynyt että juu en voi sanoo mitää muuta
 

Teukka

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
24 Helmikuu 2020
84
126
33
Mielestäni tämä pelaajailmoitus on hyväksytty ja ehdotan, että zaksylle laitetaan merkintä paneeliin FailRP:stä. Rike ei ollut niin räikeä, että suurempiin toimin pitäisi ryhtyä. @Masi voi vielä ilmaista oman mielipiteensä, mutta mikäli samaa mieltä, niin näillä mennään. Jatkossa parempaa pelailua ja hyvää joulua.
 

Masi

Ylläpito
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
Wiki
13 Huhtikuu 2019
939
173
43
Jees varoitus merkattu paneeliin. Eli ilmoitus on käsitelty ja hyväksytty.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.