Screamy, Snickers,Kuppi ja Yangjari RDM

Munkk1

Vanhempi käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
FarssiRP-BENNYS
3 Maaliskuu 2020
155
36
28
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): Screamy, Snickers,Kuppi ja Yangjari
Aika ja päivä: 16.5 Klo 0:23
Rikottu sääntö:
RDM (Random Death Matching): Pelaajan tappaminen tai pelaajaa kohti ampuminen ilman minkäänlaista roolipeliä on ehdottomasti kielletty. Sinun tulee aina ilmoittaa tai tehdä roolipelissäsi selväksi, että käytät voimakeinoja(ammut/lyöt).

Lyhyt kuvaus tapahtuneesta:
Minä ja veturi ajoimme pohjoiseen jossa meillä oli keikka. Sen jälkeen lähdimme ajamaan kohti armeija tukikohtaa, jossa oli jengidroppi . Pysähdyimme tien reunalle ja katsoimme näkyykö alueella liikettä mutta ei näkynyt. Joten päätin ajaa alueen läpi ja jatkaa matkaa kohti keskimaata. Sitten kun ajoimme keskimaahan päin veturi huomasi auton joka ajoi lujaa joen toisella puolella, ajoimme sillalle jossa kysyinen auto tuli meitä vastaan ja päätimme käydä juttelemassa heille. Kun ajoimme auton viereen jossa oli 4 henkilöä kuskin paikalla oleva henkilö nousi autosta ja osoitti aklla meitä ja sanoi että häipykää täältä tai ammumme teidät. Olin juuri peruuttamassa pois tilanteesta kunnes joku huutaa ulos autosta tai ammumme. Sitä itse en kuullu kunnolla vaan jatkoin ajamista pois.


Todisteet: https://medal.tv/clips/52526427/d1337couufKt
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,219
1
1,113
113
Valitse itsellesi käsittelijä. :)
 

.Jari.

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
4 Kesäkuu 2020
116
51
28
Morjensta Morjensta

Elikkäs ensinnäkin tilanne meni niin että olimme tulossa katsomaan redzonelle että ketäs siellä nakkelee ja ketä mutta sitten juuri kun olimme melkeimpä kääntymässä redzonelle niin alue luikahti poies jolloin lähdimme pois sitten huomasimme jonkun valkoisen auton luikkimassa pois sieltä joten aattelimme mennä katsomaan että ketäs siellä oikeen on mutta hehän paljastuikin nopeasti poupouiksi ja siinä tovi cruisailtiin ja sitten he tulivat meidän viereen jolloin ilmoitin suoraan suomen kielellä että jos ette poistu alueelta/jätä meitä rauhaan heti niin kuolette kuten clipissä se kuuluukin todella selkeästi ja siinä kun ollaa molemmat vielä autoissa niin huomaa kuinka vähättelette meidän sanomaa eli sitä että joko poistut tai kuolet jolloin hypättii koko konkkaronka ulos kun liikettä ei tapahtunut vaan jäitte siihen odottelemaan että haluttaisiimmeko me puhua jeesuksesta silloin kun noustiin autosta ja olin suoraan teidän edessä jolloin osoitettiin koko konkkaronkka teitä ja jotkut huusivat että pois ja jotkut että kättä pystyyn ja ulos autosta ja itse sanoin jälkimmäisen kun olin noussut autosta ja kun ette totelleet niin ammuin carbiinilla kuitenkaan teitä tappamatta.

lisäksi haluaisin sen kuuluisan "Vähintään 5min clipin tilanteesta" kiitos :)

joskos se käsitteliäksi @HoikkiS
 

Munkk1

Vanhempi käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
FarssiRP-BENNYS
3 Maaliskuu 2020
155
36
28
Itse en ainakaan kuullut kuin sinun äänen, kun sanoit häipykää vittuun täältä muita autossa olevia en kuullut

Ja minulta itseltä ei löydy 5min clippiä tilanteesta
 

HoikkiS

Röpöttirastas
Vanhempi jäsen
10 Maaliskuu 2020
266
194
43
twitch.tv
Hylkään valituksen jos ette toimita vähintään 5min klippiä tilanteesta 48h aikana. Varsinkin poliisia ja rosvoa pelaavat, kannattaa aina varmistaa että recordi asetukset on kunnossa niin ei tule epäselvyyksiä.
 

HoikkiS

Röpöttirastas
Vanhempi jäsen
10 Maaliskuu 2020
266
194
43
twitch.tv
Asia siirretään käsiteltyihin puuttuvien todisteiden takia. Pelaajareportin tekijä ilmoitti että klippiä ei löydy.