Specceli - RDM

Vilsu

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
1 Tammikuu 2020
45
35
18
Äijjien Chikako
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): Specceli ja muut joiden nimistä en ole täysin varma.

Aika ja päivä: 22.8.2020 kello 22 jälkeen

Rikottu sääntö: RDM (Random Death Matching): Pelaajan tappaminen tai pelaajaa kohti ampuminen ilman minkäänlaista roolipeliä on ehdottomasti kielletty. Sinun tulee aina ilmoittaa tai tehdä roolipelissäsi selväksi, että käytät voimakeinoja(ammut/lyöt).

Kuvaus tilanteesta: Olimme kaverini kanssa etsimässä yhtä toista kaveriamme Bennysillä päin, kunnes näimme mustan pakettiauton mäellä. Tarkoituksena oli mennä katsomaan ketä siellä on, mutta kun pääsimme mäelle jossa pakettiauto oli näimme karhun maassa jolta kysyimme mitä on käynyt, hän sanoi että täällä ei ole turvallista olla jonka jälkeen olimme lähdössä alueelta mutta ennenkuin kerkesimme edes kääntyä tuli jo luotia päähän.

Todisteet
Itse en saanut klippiä tilanteesta koska ShadowPlay oli poissa päältä
 

Vilsu

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
1 Tammikuu 2020
45
35
18
Äijjien Chikako
Unohdin ilmoittaa adminin joka tätä alkaisi käsittelemään mutta meikäläisen kohdalla se voi olla joku joka haluaa/joutuu käsittelemään tätä.
 

Specceli

PriGiigar
Vanhempi jäsen
3 Maaliskuu 2020
174
331
63
Oli vähä tilanne päällä ku oli airdroppi tosijjaa ja siinä oli vielä sellanen että sitä airdroppia ei ees saatu jolloin myös admin tuli käväsemään... todella sekava tilanne muutenkin.. sekä poliisitkin nykyää partio normiautoilla niin ei sitä enää voi tietää ketä voi ampua...
 

Toni

Vittu Mikko
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
FarssiRP-BENNYS
13 Huhtikuu 2019
139
100
43
Itellä aika hatarat muistikuvat tuosta tilanteesta en tiijä syytä. Mutta @Specceli miksi aloit ampumaan tuntematonta autoa kohti sinun pitäisi tietää henkilöt ketä päin ammut ja vasta puoli myös miksi heitä ammutaan. Itse olisin ampunut vain pari varottavaa autoa kohti. Enkä uskoisi poliisien ajelevan pinkillä warrenerilla :D
 

Hipstek

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
7 Heinäkuu 2020
117
77
28
37
Jyväskylä
Itse olin tämä karhu siinä maassa ja sanoin ettei ole turvallista, näin että warrennerit porukka suolattiin aivan surutta, ja ampujat eivät varmistaneet millään tavalla kuuluvatko he porukkaa vaan tekivät sen mitä tuli mieleen ja kaikki paskaks vaikka ei ollut aktiivinen RDM alue.
 

kalanaamio

Vanhempi käyttäjä
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
12 Helmikuu 2020
120
66
28
Itse olin tämä karhu siinä maassa ja sanoin ettei ole turvallista, näin että warrennerit porukka suolattiin aivan surutta, ja ampujat eivät varmistaneet millään tavalla kuuluvatko he porukkaa vaan tekivät sen mitä tuli mieleen ja kaikki paskaks vaikka ei ollut aktiivinen RDM alue.


Olin tilanteessa, clipistä myös huomaa että moni meistä sanoo että ei saa ampua. Ammuttiin toinen kaveri vasta kun huomattiin hänen tähtäävän asseella meitä kohti. Voit siis unohtaa tuon yleistämisen :)
 

Specceli

PriGiigar
Vanhempi jäsen
3 Maaliskuu 2020
174
331
63
Nojuu, ehkäpä hieman ylireagoin mutta onhan karhukin jo varottanut heitä asiasta että ei ole turvallista. Muutenkin hieman sekava koko tilanne kun ei sitä droppia edes saatu yms..
 

psykopaattikana

(ó﹏ò。)
Ylläpitäjä
Lahjoittaja
13 Huhtikuu 2019
1,849
406
83
www.twitch.tv
Olin tilanteessa, clipistä myös huomaa että moni meistä sanoo että ei saa ampua. Ammuttiin toinen kaveri vasta kun huomattiin hänen tähtäävän asseella meitä kohti. Voit siis unohtaa tuon yleistämisen :)
Myös sinä ammuit toisen näistä henkilöistä.

Olemme Thoonin kanssa tehneet ratkaisun. Molemmat @kalanaamio sekä @Specceli saavat paneeliin merkinnän RDM:ästä.

Olkoon tämä teille molemmille viimeinen varoitus samalla asiasta, seuraavalla kerralla rangaistus on huomattavasti kovempi