SpeedyZ - nsana

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

ffe

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
25 Maaliskuu 2020
44
17
8
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): SpeedyZ
Aika ja päivä: 18.8 noin kello 00.40
Rikottu sääntö: rasismi
Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Oltiin ajamassa elämysmatkoille ja kolarin yhteydessä hän sanoi n sanan. Tälläinen käytös ei mielestäni sovi palvelimelle...
Todisteet: https://streamable.com/k0o3aj
 

SpeedyZ

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
17 Maaliskuu 2020
49
54
18
En tarvii käsitteliää n pommi tuli vahingossa suusta pois ja ei ollut missään nimessä tarkotus heittää pommia tiedän että tein väärin ja olen pahoillani asiasta
 

Trashwarrior

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
13 Helmikuu 2021
97
32
18
22
Suomi
Vain ilmoitettu henkilö, adminit ja ilmoittaja voivat keskustella threadissä. Mikäli tarvetta, adminit kutsuu lisää todistajia threadiin.
@SpeedyZ oot aikasemminkin heitellyt sitä useita kertoja miten sattuu, ilman katumuksen merkkejä ja sama vaan toistuu
 

janini

Tyhmä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
27 Marraskuu 2019
361
1
183
43
Satakunta, Länsi-Suomi
www.twitch.tv
Juuh.

@SpeedyZ mikä on sun suhtautuminen rasismiin? Miksi tollasia pitää huudella, kun hyvin itsekin tiedät ettei sitä suvaita? Olisit voinut ekan kolarin jälkeen vaan pitää suusi kiinni mutta silti päätit saattaa lauseen loppuun.

Sulla alkaa tota historiaa olemaan.
 

SpeedyZ

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
17 Maaliskuu 2020
49
54
18
@janini rasismi on tosi väärää ja en kyllä ite tykkää rasismista. Toinen asia on se että kello on melkein 1 arkipäivällä ja minä opiskeliana oon väsynyt yöllä ja voin sanoo et jos ihminen on väsynyt suustakin tulee kaiken maailman väärää vahingossa ulos. Olen pahoillani vielä kerran ja olisi tosi kiva silti pelata palvelimella ja lupaan et sanaa ei tule ulos suusta enään
 

janini

Tyhmä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
27 Marraskuu 2019
361
1
183
43
Satakunta, Länsi-Suomi
www.twitch.tv
Jepjep.

Koska sulla on historiaa palvelimella sääntöjen rikkomisesta ja et tunnu huomautuksista huolimatta oppivan niin tuut saamaan tästä 30pv tuomion sun hahmollesi.
Toivon, että käytät tämän ajan miettien millaista roolipeliä haluat tuottaa kanssapelaajillesi.
Tämän lisäksi kehotan sua lukemaan säännöt uudelleen ja sisäistämään ne.
Tiedät itsekin ettei tällaista toimintaa hyväksytä ja toivon ettei ensi kertaa tule.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.