Spike ja Neumann

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

VRWOW

Vanha parta
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
2 Heinäkuu 2019
491
304
63
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): Spike ja Neumann
Aika ja päivä: 18.4 Klo 19:00 eteenpäin.
Rikottu sääntö:


@Spike : FailRP

@Neumann
Pyri aina kunnioittamaan hahmosi henkeä roolipelatessasi
*sovellusesimerkki: 2 vs 1 tilanteessa et saa tehdä vastarintaa mikäli olet yksin (ei aktiivisissa tulitaistelussa)


Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Olimme yhdessa @saijonaarasta kanssa kruisailemassa ja tarkoituksena ottaa kiinni henkilöitä, jotka olivat tarjonneet ostavansa minun varastetun autoni, sekä selvittää heidän osuttansa asiassa. Menimme ottamaan @Neumann :ia kiinni tallilta hengailemasta. Laitettuamme raudat Spike saapui paikalle ja käskytti meitä lopettamaan tai meidät ammutaan. @Spike myös rikkoi ikkunan sekä vilautti asetta ikkunasta, videon kohdassa 0:45. Tämän takia itsepuolustauduin ja ammuin Spiken autoon. Tämän jälkeen menimme takaisin Neumaninn luokse, tarkoituksena jatkaa tilannetta. Neumann kumminkaan ei totellut meitä, sekä tokaisi minulle "ammu vaan" jolloin ammuin häntä kupoliin. Tämän jälkeen kun molemmat olivat maassa, ideamme oli piilottaa todistusaineisto. Autoon päästyämme Spike alkoi huutaa kuinka minua vihataan. Henkilö tuonut ilmi sitä, että häntä oli ammuttu pähään.
Todisteet:

Siinä 3min clippi, löytyy tarvittava 5min clippi käsittelevälle adminille, koska kävimme kämpässä, joka näkyy clipin alussa.

Käsittelijäksi: @toxicjani
 
Viimeksi muokannut moderaattori:

Spike

Vanhempi käyttäjä
FarssiRP-Imperiumi
Vanhempi jäsen
FarssiRP-BENNYS
13 Kesäkuu 2020
225
227
43
Käsittelijäksi vaiqqa @HoikkiS .

Minähän roolipelasin kipuani koko session ajan. En ymmärrä nyt mikä tästä kiikastaa :D Sinähän myös mainitsit yhdessä välissä miltä tuntuu olla kuollut niin jos sinun mielestä minun olisi pitänyt roolipelata kuollutta nii tota noin...
 

Spike

Vanhempi käyttäjä
FarssiRP-Imperiumi
Vanhempi jäsen
FarssiRP-BENNYS
13 Kesäkuu 2020
225
227
43
Toki joo huomasin tossa että tietyissä tilanteissa ei kuulostanut siltä että roolipelasin kipua mutta tarkastellessanne sitä 5 min clippiä huomaatte kyllä että roolipelasin kipuni aika hyvin, tuossa se nyt ei selkeesti kuulunut kovin hyvin.
 

Spike

Vanhempi käyttäjä
FarssiRP-Imperiumi
Vanhempi jäsen
FarssiRP-BENNYS
13 Kesäkuu 2020
225
227
43
Ja taas huomioin sen että clippi ei vie eteenpäin yhtään tosta ku roolipelasin kipuani ehkä hieman heikosti sen 15 sekunttia? Seuraavat 5 minuuttia roolipelasin kipuni juuri sillätavalla että minua ammuttiin päähän, yskin ja lauseeni tökkivät. Pahoittelen jos tämä 15 sekunnin tilanne jossa kipuni ei tullut esille tarpeeksi toi jollekkin haittaa.
 

HoikkiS

Röpöttirastas
Vanhempi jäsen
10 Maaliskuu 2020
266
194
43
twitch.tv
Noniin.
@VRWOW Toimita tähän pidempää klippiä tilanteesta, haluan varmistaa ettei ennen tallille tuloa tapahtunut mitään. Mukavaa olisi nähdä myös mitä tuon jälkeen tapahtui kun otitte henkilöt kantoon ja poliisit lähtivät teidän perään. Kiitos
Itse en nää tässä @Spike n tehneen mitään väärää. Hän myöskin RP:ttää kipua selvästi eri äänellä.
@Neumann , Sinua osoittaa kaksi aseella, silloin sinä tottelet. Ehdotan tästä FailrRP Notea neumannille @toxicjani
 

VRWOW

Vanha parta
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
2 Heinäkuu 2019
491
304
63
Lähetän sinulle pidemmän clipin tilanteesta. Minulla ei ole takaa-ajosta clippiä.
 

janini

Tyhmä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
27 Marraskuu 2019
361
1
183
43
Satakunta, Länsi-Suomi
www.twitch.tv
Jees.
Oon Hoikkiksen kanssa samoilla linjoilla, eli:
@Spike ei saa tästä mitään rangaistuksia, koska ei tilanteessa ole mitään tehnyt väärin.
@Neumann saa noten FailRP:stä ja 3.8:sta, eli oman hengen kunnioittaminen 2v1 tilanteessa.

Näillä puheilla suljen tämän pelaajavalituksen ja siirrän sen käsiteltyihin.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.