Takakontit auki

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

M4ketech

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
26 Huhtikuu 2019
174
110
43
Takakonttien avaus muutamaksi päiväksi tai edes päiväksi olisi jees. Näin kerkeisi tyhjentämään kontit. Itsellä on ainakin Grangerissa kaappi jonka haluisin laittaa vihdoin paikoilleen ja muuta firman laillista tavaraa.

Parashan olisi että tässä olisi ns. joku aika tyhjentää kontit, sillä itse en ainakaan muista mitä brawlerin kontissa on joten sen myynti on vähän hankalaa kun ei tiedä mitä kontissa on. Monella on sama juttu, koska ei muista mitä kontissa on niin autoa on vähän mahdoton myydä.

Eli ehdotuksena on kontit saisi tyhjentää, sitten löydään taas kiinni kunnes kaikki systeemit on niin kuin kaikki haluaa, esim. jossei aseita haluta konttiin / talliin.
 

Kepapi

Vanha käyttäjä
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
348
271
63
Joo tuohon kontti hommaan olisi kyllä ollut hyvä antaa vähän varotusaikaa pelaajille hoitaa asiat kuntoon. Ei kuitenkaan ole tietoa koska takakontit tulee lopullisesti takaisin kun ei sitä tasapuolista ratkaisua ole keksitty.
 

M4ketech

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
26 Huhtikuu 2019
174
110
43
No lopullinen ratkasu voi mun puolesta kestää vaikka kuukauden tehdä. Mutta nyt on mahoton myydä autoa kun ei muista mitä kontissa on. Itse tiedän että kaappi on joko brawlerin tai grangerin kontissa, ja brawler pitäs myydä 🤔
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.