Tankkaus back to autot, mutta realistisempana?

Kazze

Vanhempi käyttäjä
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
FarssiRP-Sin of Ink
9 Tammikuu 2022
133
69
28
Sipoo, Uusimaa, Southern Finland
Joo.

Mielestäni ajoneuvojen tankkausominaisuuden voisi ottaa takaisin käyttöön realisuuden ylläpitämisenä. Ennenhän tankillisella saattoi ajaa autosta riippuen n. 5-10min, joka nyt ei hirveän realistista ollut.

Itse ajattelin, että olisiko koodin puolelta mahdollista toteuttaa sellainen, että kun auton talliin laittaisi, niin polttoainetilanne ei muuttuisi. Kulutuksen voisi tämän myötä realisoida, että esim. autolla voisi n. tunnin - kaksi ajaa, ennenkuin tarvitsisi olla tankilla.

Tämä toisi realisuutta sekä tasapuolisuutta autoilun pariin. Esimerkkinä, takaa-ajot eivät jatkuisi loputtomiin, eivätkä olisi niin yksitoikkoisia.

Mitä muut mieltä? Jotain jäi varmasti sanomatta.
 
Viimeksi muokattu:
Upvote 6

Tale

Vanhempi käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
FarssiRP-Lou Riders
22 Kesäkuu 2021
193
48
28
Tarviiko Rp:een olla realistista edes? Tankkaus on itteni mielestä kulunu mekanismi, joka imee vaan ilon poies pelaamisesta. Tankkaus rp:ee on ainakin omalta osalta jo nähty ja saatu tarpeeks.

Itelle takaa-ajotkin tullu mielenkiitosemmaks, ennen mun oli pakko tehä stuntteja, koska muuten ois bensa loppunu takaa-ajossa. Nyt voinu lopettaa stunttejen teon ja ajella "Realistisesti". Vaikka siihen tota kestoo lisättäs, kyllä silti ilmentyis samat tilanteet, mutta ilmeentys toki vähemmän.

Plus oon varmaan kymmeniä kertoja quitannu servulta jos autosta on loppunu bensa, eikä oo jaksanu enää tehä asialle mitään, jollon into on lähteny kokonaan.

Servulla on muitakin kehityksen kohteita, joihin Devit luultavammin keskittyy. Olis taas vaan turhaa työtä, kun vasta poistettiin tankkaus.

Nään Kazzen pointtisi, mutta onko niin tarpeellinen ominaisuus. Saatko sä siitä tankkaamisesta, jotain tyydytystä? :D
 

Valionmaito

Käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
FarssiRP-Pelastuslaitos Hallinto
Vanhempi jäsen
10 Marraskuu 2020
69
26
18
Kannatan sähköautot voisi myös ladata
 
  • Like
Reaktiot: Kazze

banda

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
Vanhempi jäsen
5 Kesäkuu 2019
253
80
28
26
Oulu
Niin kauan ku autot jatkaa sitä ittekseen käynnistymistä niin itse en tätä kannata. Ehkä yks isoimpia tunnelmanpilaajia ku jossain pankilla joudut pyytää poliisia sammuttaan pakoauton ku se jatkuvasti käynnistyy itestään uuelleen. Ja yleiselläkin tasolla ainaki henkilökohtasesti oon nauttinu paljon enemmän autoilusta tuolla servulla ku ei oo tarttenu ressata bensan suhteen yms. Toki vain oma näkemys.
 

Kazze

Vanhempi käyttäjä
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
FarssiRP-Sin of Ink
9 Tammikuu 2022
133
69
28
Sipoo, Uusimaa, Southern Finland
Tarviiko Rp:een olla realistista edes? Tankkaus on itteni mielestä kulunu mekanismi, joka imee vaan ilon poies pelaamisesta. Tankkaus rp:ee on ainakin omalta osalta jo nähty ja saatu tarpeeks.

Itelle takaa-ajotkin tullu mielenkiitosemmaks, ennen mun oli pakko tehä stuntteja, koska muuten ois bensa loppunu takaa-ajossa. Nyt voinu lopettaa stunttejen teon ja ajella "Realistisesti". Vaikka siihen tota kestoo lisättäs, kyllä silti ilmentyis samat tilanteet, mutta ilmeentys toki vähemmän.

Plus oon varmaan kymmeniä kertoja quitannu servulta jos autosta on loppunu bensa, eikä oo jaksanu enää tehä asialle mitään, jollon into on lähteny kokonaan.

Servulla on muitakin kehityksen kohteita, joihin Devit luultavammin keskittyy. Olis taas vaan turhaa työtä, kun vasta poistettiin tankkaus.

Nään Kazzen pointtisi, mutta onko niin tarpeellinen ominaisuus. Saatko sä siitä tankkaamisesta, jotain tyydytystä? :D
Ei se tankkaus sitä iloa ime pois, pikemminhän se syöttää sitä sulle sinne tankkiin. ;) Varmasti suurin osa sunkin rp:stä kuuluu autoilla ajeluun. :)

Onhan se tankkaus jo mennyt, mutta kyllä se sitä aitouden tunnetta tuo, ettei auto pyhällä hengellä liiku.

Yleisesti takaa-ajot ovat kestäneet n. 10min tämän jälkeen kun ei ole tarvinnut enää tankata. Joten jos tunnin tai jopa kaksi pystyy autolla tankkaamatta ajamaan, ei se ainakaan minua puristaisi.

Jos oot quitannu niin ymmärän sen täysin entisen ominaisuuden vuoksi. Ei rekallakaan voinut ajaa etelästä pohjoiseen käymättä tankilla, mutta sitähän tässä haetaan; nimittäin päivitystä. Päivitystä realisoidumpaan järjestelmään.

Täähän on vain kehitysehdotus. Devit ottaa hoitaakseen jos haluaa.

Tankkaamisesta saatan saada peliini muille sekä itselleni etuja. Onhan se nyt kova käydä autolla tankilla. ;)
 

jumaltonzza

Uusi käyttäjä
FarssiRP-Mekaanikko
Vanhempi jäsen
18 Maaliskuu 2023
9
4
3
Itsekkin ruvennut kaipaamaan tankkaamista ja juurikin sillein, että se tankillinen kestäisi hieman pidempään. Kohtaamiset kylmäasemilla ja mekaanikon töissä siellä tien päällä kun bensa oli loppu. Saisi niitä ajoneuvoja käyttöön millä kuljettaa autoja yms. Ne takaa-ajotkin on välillä vähän liiankin pitkiä. Tankkauksella saisi takaisin niitä koomisia tilanteita kun olet ryöstämässä pankkia ja lähdössä siitä autolla niin unohtuikin tankata ja pakomatka ei olekkaan sitten kovin pitkä. :D
Taas pitää porukan unohtaa se voitto RP ja muistaa, että epäonnistumiset ja huono tuuri kuuluu myös oikeaan elämään joten miksei RP maailmaan. <- Tällä siis tarkoitan että kun poliisit jahtaa niin homma voi stopata muihinkin asioihin kun siihen että törmäät seinään etkä voi enää tehdä mitään. Jotkut eivät tiedä kipu rp:stä mitään kun menee pitkin seiniä ja tolppia karkuun. Huonolla tuurilla voi olla myös hyviä puolia. Bensan loppuessa pitää pyytää apua joko mekaanikko palveluilta tai twitterissä. Näin syntyy niitä kohtaamisia.

Tälläsiä sekalaisia ajatuksia itsellä tästä asiasta, eli tankkaus takaisin päivitettynä.
 
  • Love
Reaktiot: Kazze