Tappaminen varoittamatta ( henkilö on 3h aikaisemmin uhannut ryöstää ja kehotan että ei kannata jos et halua pistoolista)

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Felix05

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
17 Tammikuu 2020
78
1
8
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): Ei tiedossa 4hlö porukka
Aika ja päivä: Tänään 16.12.2020 noin klo 22 jälkeen
Rikottu sääntö: Tappaminen varoittamatta
Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Yksi henkilöistä julkisella työpajalla uhkaa ryöstää klo 19 kieppeillä. Kehotan että ei kannata jos et halua pistoolista. Henkilö etsii minua 3h päästä kaupungissa ja minut kutsutaan etelän motellille. Saavun paikalle ja kaksi henkilöä uhkaa aseella ja istun autossa. Raiden kuski tulee rämmäämään autoani ja peruutan motellin pihalle, Joku juoksee minua kohti ja lyö tajuni pois golf mailalla. He lähtevät viemään minua johkin hevon perseeseen ja tappavat minut siellä. Ottavat kamani ja häipyvät tilanteesta. Sain otettua valitettavasti clippiä vain matkasta ja tapahtuneesta hevonperseessä.
Todisteet: https://medal.tv/clips/38869016/d1337O0QI2XP

https://medal.tv/clips/38869145/d1337ZzRD5FR
 

Liitetiedostot

  • Näyttökuva (16).png
    Näyttökuva (16).png
    167.3 KB · Lukukerrat: 76

kalanaamio

Vanhempi käyttäjä
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
12 Helmikuu 2020
120
66
28
Olin tilanteessa ja hommahan meni niin että tänään päivällä ehkä klo 16 paikkeilla näimme ensimmäisen kerran työpöydällä, jossa välimäki haastoi sinua, autolle kävellessäsi otit aseen esiin ja sanoit että haluatteko tätä maistaa?
Kävelin silloin viereesi ja sanoin että tuo oli viiminen kerta kun täällä asettasi esittelet.

Tämän tilanteen jälkeen nähtiin sut kerran keskimaalla jossa koitettiin sut pysäyttää aseella uhaten,ajoit karkuun. Viimeisimmässä tilanteessa sinut saatiin kiinni, jälleen uhattiin aseella ja koska karkuun meinasit mennä niin estin sen autollani.

Eli tuo tilanne oli jatkumo päivän tapahtumista, meillä oli pätevä rp syy tähän, automatkalla olisit voinut vaikka avata suusi ja selvittää tämä tilanne verbaalisesti, päin vastoin. Olit turpa kiinni koko matkan siihen asti kunnes aloit soittamaan suuta, taisit aloittaa keskustelun sanoin "Ootte kyllä vitun invaliideja". Mikäli tollaset on verbaaliset taidot niin tuut löytämään itsesi vielä useasti samassa tilanteessa.


Kyseisissä clipeissä ei kuulu se mitä sinä sanot, vain se mitä me puhutaan.
 

1ceOne

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
15 Kesäkuu 2020
68
7
8
Se kun minä löin sinulta tajun kankaalle kun lähit juoksemaan motellin pihalla niin minä myös varoitin sinua huutamalla *nyt tulee*
 

Felix05

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
17 Tammikuu 2020
78
1
8
Olin tilanteessa ja hommahan meni niin että tänään päivällä ehkä klo 16 paikkeilla näimme ensimmäisen kerran työpöydällä, jossa välimäki haastoi sinua, autolle kävellessäsi otit aseen esiin ja sanoit että haluatteko tätä maistaa?
Kävelin silloin viereesi ja sanoin että tuo oli viiminen kerta kun täällä asettasi esittelet.

Tämän tilanteen jälkeen nähtiin sut kerran keskimaalla jossa koitettiin sut pysäyttää aseella uhaten,ajoit karkuun. Viimeisimmässä tilanteessa sinut saatiin kiinni, jälleen uhattiin aseella ja koska karkuun meinasit mennä niin estin sen autollani.

Eli tuo tilanne oli jatkumo päivän tapahtumista, meillä oli pätevä rp syy tähän, automatkalla olisit voinut vaikka avata suusi ja selvittää tämä tilanne verbaalisesti, päin vastoin. Olit turpa kiinni koko matkan siihen asti kunnes aloit soittamaan suuta, taisit aloittaa keskustelun sanoin "Ootte kyllä vitun invaliideja". Mikäli tollaset on verbaaliset taidot niin tuut löytämään itsesi vielä useasti samassa tilanteessa.


Kyseisissä clipeissä ei kuulu se mitä sinä sanot, vain se mitä me puhutaan.
Tilanteessa minua ei kiinnosta onko teillä ollut rp syitä mutta tapoitte minut varoittamatta.
 

1ceOne

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
15 Kesäkuu 2020
68
7
8
ammutiin sinua ja lyötiin sinua motellilla eikö se niiku jo kerro että halutaan sut hengiltä?
 

kalanaamio

Vanhempi käyttäjä
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
12 Helmikuu 2020
120
66
28
Viitsitkö Jaakko kertoa sun version tapahtuman kulusta.

Viittaat nyt sääntöön RDM (Random Death Matching): Pelaajan tappaminen tai pelaajaa kohti ampuminen ilman minkäänlaista roolipeliä on ehdottomasti kielletty. Sinun tulee aina ilmoittaa tai tehdä roolipelissäsi selväksi, että käytät voimakeinoja(ammut/lyöt).

Aikaisemmassa viestissä mainitset että "Tilanteessa minua ei kiinnosta onko teillä ollut rp syitä mutta tapoitte minut varoittamatta."
Ensimmäinen varoitus oli työpöydällä jossa sanoin että tuo oli viiminen kerta kun esittelet asetta.
 

Felix05

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
17 Tammikuu 2020
78
1
8
Viitsitkö Jaakko kertoa sun version tapahtuman kulusta.

Viittaat nyt sääntöön RDM (Random Death Matching): Pelaajan tappaminen tai pelaajaa kohti ampuminen ilman minkäänlaista roolipeliä on ehdottomasti kielletty. Sinun tulee aina ilmoittaa tai tehdä roolipelissäsi selväksi, että käytät voimakeinoja(ammut/lyöt).

Aikaisemmassa viestissä mainitset että "Tilanteessa minua ei kiinnosta onko teillä ollut rp syitä mutta tapoitte minut varoittamatta."
Ensimmäinen varoitus oli työpöydällä jossa sanoin että tuo oli viiminen kerta kun esittelet asetta.
Osottelinko aseella jatkossa? En tainnut ja silti päätätte tappaa minut aikaisemmin tapahtuneesta.
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Mikäli @Jaakko palikka lla ei ole tilanteesta parempaa kuvamateriaalia, niin sattuisiko vastapuolella olemaan? Näkisin mieluusti aiemmat tapahtumat sekä tämän tilanteen kokonaisuudessaan.
 

Teukka

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
24 Helmikuu 2020
84
126
33
Mikäli ymmärsin oikein, niin ilmoituksen syy on tapahtumat mitä on käynyt klippejä aiemmin (motellintallilla?). Näistä klipeistä ei käy ilmi sääntörikettä, kun vastapuoli on jo aiemmin hyökännyt ja napannut sinut mukaansa.

Klipeissä en näe sääntörikettä, kun edellämainitun mukaisesti on sinua jo aiemmin hakattu joten varoittamista ei myöskään enää jatkotilanteessa vaadita.

RP:llisesti tässä en myöskään virhettä, jos olet itse aloittanut uhittelun.

Mikäli ilmoittajalla on vielä lisätietoja tapaukseen liittyen, jaa ihmeessä jotta saamme paremman kuvan.
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Olen tässä samaa mieltä Teukan kanssa. Klipeistä ei käy ilmi sääntörikettä. Mikäli 48 tunnin kuluessa emme saa tästä tapauksesta lisää materiaalia, niin suljen tämän tapauksen käsiteltynä.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.