tuner laptop

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Make.pls get life :)

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
9 Toukokuu 2019
7
9
3
vihti
Elikkäs ois semmoinen läppäri millainen on täs videossa
kohdassa 3.20 . sit siihe tulis omat rajansa paljo voi laittaa mitäki ja jos on esim liikaa jotain niin se hajoo esim liikaa ahtopaineit ni se alkaa savuttaa pahimmassa tapauksessa syttyy liekkeihin ja sammuu. kääntyvyys tost läppärist pois koska ei o järkee et ajat autolla 300 lasissa 70 asteen mutkaa ja kääntyy suoraa ilma mitää. sit noit vois säädellä rajatun määrän muita. Reagoikaa tähän ni nään et oliko ees hyvä :D eli siin läppäris ois Boost,braking,fuel mix,gear change ja drive train
 
Viimeksi muokattu:

lakijussi

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
19 Toukokuu 2019
84
25
18
21
Jämsä
Tuossa on kyllä ihan hieno idea! Jos ei käyttöön niin testiin? Haha, olisin kyllä todellakin valmis maksamaan sen 50k että saisin tuon läppärin.
 

Taake

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
12 Toukokuu 2019
120
89
28
Tää vaikutti makeelta idealta, mitä eilen mulle RP:ssä kerroit tästä! Ehdottomasti testiin, jos vaan onnistuu!
 

Ohut Herkku

WääWääWää
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
44
80
18
Itse en näe syytä miksi tämä kyseinen läppäri pitäisi antaa joko bennysille/meksuille.

Servulla kun on toi cräftäys mahdollisuus, sitä voisi hyödyntää tässäkin asiassa. Ei tulisi millekkää firmalle ns myynti itemiksi, josta voi pyytää juurikin ton 50k. Antaa pelaajille mahdollisuuden itse tehdä ja myydä kyseistä asiaa.
 

Masi

Ylläpito
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
Wiki
13 Huhtikuu 2019
938
173
43
Tämä oli jo testissä mutta oli hiukan hajalla. Katsotaan jos se joskus palaa
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.