Unban hakemus - Alex - 1100001551b33a5

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

zen_6

Uusi käyttäjä
20 Syyskuu 2023
3
1
3
Käyttäjänimi: zen_6

Steam nimi: Alex
Steam HexID: 1100001551b33a5
Koska sait bännit: 21 Syyskuu 2023
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561199388111781/

Bännien syy: Fail rp + CLOG ja alhainen roolipelitaso

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: elikkä olin torilla ihan ok sitte joku hinausauto tuli hinas mun auton pois sitte kysyin nimiä että tunteeko ketään sitä sitte se tuli takas olin että missä vittu muna auto haluutko heittää käsiä sitte ei vastannu annoin 1 sit mentii torille sain turpaan veeti vei mut veteen kävin jossain sitte tulin takas olin noussu menin torille sit olin et haluuks vittu 2 roundin annoin 1 sitte yks vihree tuli ja anto mulle sit aloin ottaa fight sit jäin ja sitte joku vei mut katolle ja tiputti mut sitte kun olin kuollu tai jotain kaikki tuli ja lähti 1 jäi ja mun piti lähteä pois niin pistin /me haista vittu ja f8 quit sitte nyt kun tuun takas oon bänneillä ( ei liity mutta oon pitäny 3 kuukauden tauon rp ja taas löyty hyvä servu vihdoin olen hahmona 10 v paavo ja mun äiti on evelina koskinen haluaisin rauhallisemmin ja paremmin jatkaa roolipelaamistani joten olisiko ub ei minulla muuta)

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

banda

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
Vanhempi jäsen
5 Kesäkuu 2019
253
80
28
26
Oulu
Morjesta.

Laitetaan asian käsittely alulle tämmösellä itsetutkiskeluharjoituksella:
Pohdi, mitä kaikkia sääntörikkeitä toiminnallasi aiheutit, miksi kyseiset rikkeet olivat väärin sekä millä tavoin rikkeesi ovat mahdollisesti vaikuttaneet vastapuolen roolipelikokemukseen.
Perustele myös tekemiäsi valintoja, eli miksi teit mitä teit.

Mikä olisi ollut oikeaoppinen tapa hoitaa omalta osaltasi tilanne loppuun?
 

Supatsup

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
12 Toukokuu 2019
111
47
28
Ja kun vastaat bandan kysymyksiin, käytä pilkkuja ja pisteitä niin pystyy lukemaan vastaukset ilman, että silmät ja aivot menee solmuun.
 

zen_6

Uusi käyttäjä
20 Syyskuu 2023
3
1
3
Morjesta.

Laitetaan asian käsittely alulle tämmösellä itsetutkiskeluharjoituksella:
Pohdi, mitä kaikkia sääntörikkeitä toiminnallasi aiheutit, miksi kyseiset rikkeet olivat väärin sekä millä tavoin rikkeesi ovat mahdollisesti vaikuttaneet vastapuolen roolipelikokemukseen.
Perustele myös tekemiäsi valintoja, eli miksi teit mitä teit.

Mikä olisi ollut oikeaoppinen tapa hoitaa omalta osaltasi tilanne loppuun?
ymmärrän että olen pilannut toisten rp kokemuksia ehkä vähän,eikä tule jatkumaan. tein asioita koska olin vihainen minun mielestäni olivat jopa puoliksivaimmaisia, ja vähän homoja ja myös sen takia koska minulla on adhd, ja vihanhallintaongelma olen yrittänyt rp ilman että ne aiheuttaisivat yhtään huonon roolipelaamisen tasoa, mutta olen lähi aikoina 3 kuukauden taukoni jälkeen huomannut että ne pilkistää ulos minusta ja että ne ovat olleet aiheuttanut huonoa roolipelaamista kun haluaisin vain pelata roolipeliä aivan kuin muutkin olen pahoillani teoista ja haluaisin jatkaa minun roolipelaamistani farssilla. Kiitos!
 

banda

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
Vanhempi jäsen
5 Kesäkuu 2019
253
80
28
26
Oulu
Noniin. Ihan ei nyt kaikkiin kysymyksiini tullut vastausta, joten otetaas vielä uusiksi;
Mitä kaikkia sääntörikkeitä mielestäsi tilanteen aikana tapahtui?​
Miksi kyseiset sääntörikkeet ovat väärin?​

Lisäksi syy "minun mielestäni olivat jopa puoliksivammaisia ja vähän homoja" ei ole millään mittarilla validi perustelu tai syy tekemisillesi, joten mietippä tuokin lause uusiksi.

Perustelit tekoasi myös vihanhallintaongelmillasi sekä ADHD:llasi. Kerroit, että kyseiset piirteet puskevat lävitse vaikka olet yrittänyt niitä pitää sisälläsi. Ylempänä kuitenkin vakuutit, ettei asiat tule toistumaan. Nämä seikat ovat keskenään ristiriidassa.
Miten vakuutat, ettei vastaavanlainen toiminta osaltasi jatku?​
 

M1ku

The Kusipää
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
601
295
63
www.twitch.tv
Sinulla on 24h aikaa vastata yllä oleviin kysymyksiin tai hylkäämme hakemuksesi automaattisesti.
 

Esmotti

Käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
18 Kesäkuu 2022
58
26
18
Hakemus hylätty ylläolevin perustein.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.