Unban hakemus - Alla Haho - 11000011707692c

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

mcleipomo

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
27 Joulukuu 2020
3
0
1
Käyttäjänimi: mcleipomo

Steam nimi / FiveM nimimerkkisi: Alla Haho
Steam HexID: 11000011707692c
Koska sait bännit: 25 Maaliskuu 2024
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/id/mcleipomo/

Bännien syy: FailRP + Metagaming - Alhainen roolipelitaso, istuvat pelin ulkopuolisessa voipissa Eedspeakslover9/11 kanssa + rasismi.

Mitä tapahtui? Olin Eeddspeakslover9/11 kanssa discordissa illalla kun oli tylsää ja ajelimme ja puhuimme omia asioitamme ja siitä tuli metagame. Ajelin autollani ympäriinsä ja sanoin kolmelle tuntemattomalle "mitä mimmi" ja tiedän se ei ole järkevää mutta olin katsonut youtube videon missä niin sanottiin mutta tiedän se ei oikeuta huonoon käytökseen, sanoin kaverilleni pari kertaa myös mitä mimmi. Sain ylläpidolta kuulla et olimme vielä törmäileet toisiimme autoilla ja en muista tälläistä mutta en väitä teitä vastaan! Minä kyllä törmäsin sellaiseen tuuninki autoon yhden kerran kun ajoin todella kovaa kaupungissa ja se ajoi hiljaa risteykeen ja laitoin jarrut pohjaan niin auto vain luisui kylkeen ja tarkoitukseni ei ollut tuottaa vahinkoa siinä toiselle kuskille tai hänen autolleensa koska en halua rikkoa omaa autoani koska korjaussarja maksaa sen 900e ja minulla ei ole niin paljoa rahaa tilillä että voisin monesti auton korjata. Sanoin kaveriani tummaksi ihmiseksi ja lakritsi mutta minä en sanonut n-sanaa mutta kaverini sanoi, kun hän tuli kaupunkiin hän teki hahmon ja hain hänet niin kun olimme lähdössä sieltä niin hän lipsautti silloin jo n sanan voice chattiin ja sai kickit servulta ja en tiedä näättekö te sen jotenki. Mutta jos lipsautin n-sanan jossain välissä niin olen todella pahoillani siitä ja en tarkoittanut mitään pahaa, uskon että tämä sekoitus voi tulla siittä että olimme samassa autossa paljon ja kaverini eeddspeaks kyllä sanoi n sanan pari kertaa ja oli meillä minun toinenkin ystävä vielä kyydissä mutta hän ei sellaista tehnyt. Ymmärrän että kun sanon että en sanonut n-sanaa niin te ette välttämättä usko mutta oikeasti pyydän anteeksi jos sanoin vahingossa.

Miksi näin tapahtui? Metagameen liittyi se että oli tylsää ja tiedän se ei oikeita millään tavalla sitä. Rasismi oli sitä kun sanoin kaveria tummaksi ja lakritsi ja tiedän kyllä se oli väärin ja en sanoisi noin tuntemattomalle tai muiden lähellä kaverilleni mutta kun olimme kahdestaan ja olemme tottuneet sellaiseen huumoriin ja tajuan se ei ole järkevää. Failrp oli varmaan sitä kun huutelin sitä mimmi juttua mikä oli väärin ja se kun törmäsin siiihen autoon ja lähdin paikalta( ajoin omalla autollani karkuun).

Miksi luulet saaneesi bannit? Uskon saaneeni siitä mimmi jutusta ja metagamesta ja törmäyksestä jos se vaikutti hieman sille että tarkoitin osua tai aiheuttaa vahinkoa muille.

Miten toimintasi vaikutti muiden roolipeliin? Törmäys vaikutti huonosti koska hänen autonsa meni hieman rikki ja se mimmi juttu oli sitä että sain tuntemaan muut ehkä epämukavaksi huutamalla sitä.

Miten olisit voinut toimia eri tavalla? Olisin voinut olla hiljaa ja antaa muiden pelata kunnioitettavasti enkä sanoa heille mitään. Olisin voinut törmäyksessä mennä pyytämään anteeksi ja että onko hän kunnossa. Olisin voinut pitää omat vitsini itselläni kaveristani ja jos lipsautin n-sanan niin olen pahoillani.

Miten varmistat että näin ei tapahdu uudestaan? En mene kaverien kanssa enään puheluun ja en tee muista epämukavia sanoillani. En sano mitään rasistista koska tiedän se on väärin ja ei ketään tarvitse haukkua tai kohdella eritavoin heidän ihon väristä riippuen. Minun kaverini ei ole edes halukas tulemaan tänne servulle enään joten ei ole ketään kenen kanssa voisin olla edes discordissa enään.

Mitä tuot Farssille? Tuon farssille yhden aktiivisen roolipelaajan joka koittaa tehdä hyviä tilanteita ja liittyä keskusteluihin ja pitää mukavaa keskustelua yllä ja puhua mielenkiintoisista aiheista ja kysellä ihmisiltä miten he voivat.

Vapaa sana Tein väärin ja tajuan sen ja otan vastuun siittä mutta haluan vain sanoa anteeksi.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

Nituzi

Vanhempi käyttäjä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
5 Tammikuu 2021
289
43
28
Lahti
Status
Ei avoinna uusille viesteille.