Unban hakemus - ALT+F4/Clown - 11000013357f2d3

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Joole

Uusi käyttäjä
28 Helmikuu 2023
3
0
1
Käyttäjänimi: Joole123

Steam nimi / FiveM nimimerkkisi: ALT+F4/Clown
Steam HexID: 11000013357f2d3
Koska sait bännit: 23 Huhtikuu 2024
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198821667539/

Bännien syy: Sääntö 1.13 - Adminit pidättävät oikeuden pelaajan poistamiseen palvelimelta peliympäristön turvaamiseksi.

Mitä tapahtui? Tässä tilanteessa tapahtui siten että olin discord palvelimella jossa oli farssin vanha pelaaja joka on modannut farssilla(rasse) ja rasse on kiertänyt bännit farssille.

Miksi näin tapahtui? Näin tapahtui siksi kun en ilmoittanut farssin admineille että Rasse on kiertänyt bännit ja modaa farssilla.

Miksi luulet saaneesi bannit? Luulen saaneeni bännit siitä syystä että en ilmoittanut farssin admineille että Rasse on kiertänyt bännit.

Miten toimintasi vaikutti muiden roolipeliin? Rasse on farssin vanhapelaaja joka oli bänneillä ja oli kiertänyt bännit ja modaa farssilla tämä voi vaikuttaa muiden roolipeliin siten että henkilö joka modaa ampuisi ampuma tilainteissa todella hyvin ja tietää missä viholliset liikkuu.

Miten olisit voinut toimia eri tavalla? Tässä tilanteessa olisin voinut toimia erillälailla siten että olisin ottanut esim:Kuvakaappauksen viestistä jossa luki näin "En ole nyt voinut käydä ammuskelemassa saarella kun on tullut tämä uusi sääntö jossa pitää ottaa clippi joka saarireissulta" Ja välittää tämän teidon välittömästi farssin admineille ja myöskin kertoa sen tiedon farssin admineille että Rasse kiertänyt bännit farssille.

Miten varmistat että näin ei tapahdu uudestaan? Varmistan asian sillätavalla että jos olen jossain discordissa jossa on farssin vanhoja pelaajia jotka modasi farssilla ja on bänneillä ja kirjoittaa sinne tällätavoin "minä olen kiertänyt bännit farssille ja modaan farssilla tällähetkelläkin" ilmoittaisin tästä asiasta heti farssin admineille että henkilö x on kiertänyt bännit farssille ja pelailee sielä silloin tällöin.

Mitä tuot Farssille? Tuon farssille rikollishahmon ja aktiviisen pelaajan.

Vapaa sana Kiitos että luit hakemukseni!

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 
Viimeksi muokattu:
Status
Ei avoinna uusille viesteille.