Unban hakemus - Arttu710 - 11000013e648f36 (Hex)

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Arttu710

Uusi käyttäjä
17 Joulukuu 2019
13
0
1
Käyttäjänimi: Arttu710

Steam nimi: Arttu710
Steam HexID: 11000013e648f36 (Hex)
Koska sait bännit: 21 Joulukuu 2019
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561199007043382/

Bännien syy: Ryöstin ihmisen, otin kamat kantoon, ja lähdin. tein myös vex ryöstön.

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Ryöstin ihmisen otin kamat kantoon ja lähdin vaikka ei saisi tehdä. tein myös vex ryöstön joka oli tosi typerää. Minun olisi pitänyt viedä ihminen jonnekin ja käyttää paremmin RP:tä eikä ryöstää nopeasti ja lähteä.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

miksukin

joku tämmöne
Vanhempi jäsen
18 Huhtikuu 2019
102
22
18
bittiavaruudessa
Kertoisitko omin sanoin minkä takia kamat kantoon ja veks ryöstöt eivät ole sallittuja palvelimella. Mikä oli taka-ajatuksesi tässä kyseisessä tilanteessa ja mitä meinasit saavuttaa tällä toiminnalla?
 

Arttu710

Uusi käyttäjä
17 Joulukuu 2019
13
0
1
Koska ryöstön pitäisi tehdä mahdollisimman hyvällä RP:lä eikä vaan ryöstää ja lähteä karkuun. Minun taka-ajatus oli vain ryöstää ja lähteä pois. Minun olisi pitänyt viedä jonnekin. Minun olisi pitänyt käyttää RP eikä vain tehdä asia helpolla. Saavutin vaan itse pahaan tilanteeseen. Lupaan että jatkossa ei tapahdu näin ja (LUEN JA KERTAAN SÄÄNNÖT). Ja jatkossa käytän RP:tä ja pelaan realistisesti enkä vaan tee asiat helpolla.
 

Arttu710

Uusi käyttäjä
17 Joulukuu 2019
13
0
1
Että Esimerkiksi ei jäisi kiinni tai ei menetä tärkeitä tavaroita. Toteutan tulevaisuudessa ryöstön niin että ryöstän ihmisen realistisellä RP tyylillä ja eläydyn siihen enkä vain ryöstä ja lähde pois.
 

Arttu710

Uusi käyttäjä
17 Joulukuu 2019
13
0
1
Toteutan niin että otan ihmisen vaikkapa autoon ja vien hänet jonnekin käsiraudoissa. Ryöstän hänet ja sanon sille jos hän hyväksyy että: " et mene kertomaan poliiseille". Enkä vaan ryöstä ja sen jälkeen pamauta jollain mailalla.Tärkeintä on se, että vie kidnapatun jonnekin, ja sanoo sille RP tyylillä että esimerkiksi: "ei mene kertomaan Kytille tai kenellekkään".
 

Arttu710

Uusi käyttäjä
17 Joulukuu 2019
13
0
1
Ajattelin luoda Hahmon, joka voisi vähän ryöstää, mutta ei enään paljon. ja joka olisi Luotettava.
Haluan tuoda Kaupunkiin Luotettavan, Hauskan, Positiivisen, Reipas ja Ahkeran hahmon, joka joskus voisi edes vähän ryöstellä mutta ei paljon.
Pelaan Roolipeliä jatkossa niin, että en enään esimerkiksi vaan ota kamoja kantoon ja lähde. Pelaan jatkossa realistisesti ja eläydyn siihen peliin.
Olen oppinut virheistäni, mutta en enään halua ryöstellä paljon.
 

miksukin

joku tämmöne
Vanhempi jäsen
18 Huhtikuu 2019
102
22
18
bittiavaruudessa
Minkä takia pitää ryöstellä? Miten tulevaisuudessa varmistaa että vastaavanlaista tilannetta ei tule mikäli lähdet palvelimella jotakuta ryöstämään.
 

Arttu710

Uusi käyttäjä
17 Joulukuu 2019
13
0
1
No silloin tällöin voi ryöstellä mutta tiedän miltä se tuntuu ja päätin vähentämään sitä paljon. Tulin järkiini ja en halua enää ryöstellä paljon. Varmaan harvoin tulen jotakuta ehkä vähäsen puhuttelee.
Tulevaisuudessa voi varmistaa siten että ei mene jotakuta ryöstämään. On ihan tavallinen mies tai nainen joka vain on esimerkiksi töissä. Voi kantaa esimerkiksi mailaa tai jotain vastaavaa esinettä repussa esimerkiksi itsepuolustukseen.
 

psykopaattikana

(ó﹏ò。)
Ylläpitäjä
Lahjoittaja
13 Huhtikuu 2019
1,849
406
83
www.twitch.tv
Oikein loistavaa jouluaatto aamua. Joulun kunniaksi olen päättänyt armahtaa sinut.

Ennen palvelimelle tuloa, kertaa säännöt ja varmista ettei vastaava käytös enää toistu.

Tervetuloa takaisin.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.