Unban hakemus - Asfalttiritari - 1100001330c6828 (Hex)

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Asfalttiritari

Uusi käyttäjä
6 Maaliskuu 2024
10
0
1
Käyttäjänimi: Asfalttiritari

Steam nimi / FiveM nimimerkkisi: Asfalttiritari
Steam HexID: 1100001330c6828 (Hex)
Koska sait bännit: 8 Huhtikuu 2021
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/id/asfalttiritari/

Bännien syy: RDM, Cloq, Kuuro mykkä, Shakki vaatteet, /me-kommunikointi.

Mitä tapahtui? En muista yhtään, olen viimeksi yrittänyt kirjautua FarssiRP:lle 1-1,5 vuotta sitten ja en muista tuosta mitään, että olisin noin tehnyt.

Miksi näin tapahtui? En tiedä yhtään. Itsellä ei ole tapana ollut hökälöidä tai hommailla banneja millekkään kunnon roolipeli palvelimille.

Miksi luulet saaneesi bannit? Olen itse tai kaverini on tullut palvelimelle tehnyt jotain shakki vaatteissa hökälöinyt, kuollut ja käyttänyt /me-keskusteluun ja sitten clowannut palvelimelta.

Miten toimintasi vaikutti muiden roolipeliin? En ollenkaan tiedä.

Miten olisit voinut toimia eri tavalla? Tehdä kunnon vaatteet hahmolle, olla cloqaamatta ja olisi pitänyt roolipelata eikä hökälöidä.

Miten varmistat että näin ei tapahdu uudestaan? Multa löytyy 2000++ tuntia roolipelissä (steam ei laske niitä mulla on ollu 974 tuntia vrm vuoden ajan) suomen isoimmilla palvelimilla ja olen halukas kehittämään hyvän hahmon ja tarinan hahmolleni ja pelata normaalisti muiden pelaajien kanssa niin, kuin kuuluukin.

Mitä tuot Farssille? Haluan tuoda Farssille mukavan ja rennon pelaajan ja tehdä tilanteita mitä harvemmin näkyy ja siitä hyötyy moni pelaaja samalla.

Vapaa sana En muista mitään tuosta ban hetkestä ja haluaisin saada mahdollisuuden näyttää, että osaan roolipelata tosissani.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

keskiketterä

Kemin juoppo
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Pelastuslaitos
FarssiRP-Pelastuslaitos Hallinto
Vanhempi jäsen
23 Maaliskuu 2020
292
106
43
kemi
Hei!

Selitätkö minulle mitä seuraavat asiat meinaavat ja miksi niitä ei saa rikkoa?

-RDM
-CLOG
-Metagaming

Kiitoksia vastauksista!
 

Asfalttiritari

Uusi käyttäjä
6 Maaliskuu 2024
10
0
1
RDM = Random DeadMatch, eli tappaa toisen pelaajan ilman roolipelillistä vuorovaikutusta tai syytä.
CLOG = Lähtee kesken tilanteen tai kuolleena palvelimelta.
Metagaming = Käyttää pelin ulkopuolisia tietoja hyväksi tai omaksi / muiden eduksi.

Niiden rikkominen syö muiden roolipeli kokemusta, kun tappaa toisen ilman syytä hänen roolipeli keskeytyy ilam syytä ja voi menettää tavaransa ilman syytä.
Jos poistun kesken tilanteen se jää kesken ja se ei ole muilla mukava pelata tilannetta loppuun.
Metagamen hyväksikäyttö antaa minulle etua mitä kaikilla ei ole mahdollista saada tai käytä mikä rikkoo roolipelin idean.
Säännöt on tehty, jotta kaikilla olisi helppo pelata ja mukava ja helppo olla palvelimella toisten kanssa.
 

Wanhiz

Vanhempi käyttäjä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
FarssiRP-Pelastuslaitos Hallinto
Vanhempi jäsen
22 Helmikuu 2020
148
49
28
Miksi haluat päästä takaisin juuri farssille?

Oletko tässä välissä kerryttänyt rp kokemusta muualla, jos olet niin missä?

Minkälaisen hahmon ajattelit palvelimelle tuoda?
 

Asfalttiritari

Uusi käyttäjä
6 Maaliskuu 2024
10
0
1
Olen kerännyt tässä vaiheessa +2000 tuntia roolipeli kokemusta mm. Länsimaa, Pukinmaa, Pohjola, Zero, Fincity, Siniristi ja Havumaa, sekä monia muita pienempiä ja keskikokoisia palvelimia. Roolipeli kokemukseni on pohjautunut pitkälti poliisin, sekä ensihoidon pelaamisen, mutta hiljalleen olen kehittynyt rikollisena pelaamisessa ja olen hieman siitä puolesta kiinostunut ja kehittämään sitä Farssilla.

(tämä kohta sisältää kysymysten 1. ja 3. vastaukset)

Haluan hakea Farssille pelaamaan, koska tiedän tämän olevan laadukas palvelin ja foorumi. Olen keskustellut pelaajien kanssa puhekanavilla discordissa ja perehtynyt hieman palvelimeen ja palvelin vaikuttaa erittäin laadukkaalta ja kiinostelevalta joksenkin houkuttavalta tulla pelaamaan ja luomaan uudenlaista hahmoa itselle ja muille.

Hahmoni tarinasta en osaa kertoa, koska en sitä ole kokenut vielä mutta suunitellut ja miettinyt miten aloitan pelaamaan hahmoani ja eläytymään siihen. Ideana olisi alkaa tekemään rahaa ensin, jotta on pieni perusta ja alkaa tutustumaan "aktiivi" pelaajiin ja muihinkin ihmisiin, eli hankkimaan kontakteja. Miettiä millaisen urapolun haluan hahmolleni esim. olisiko se viranomainen vai rikollisten puolella. Päätän sen vasta sitten kun olen päässyt alkuun.

Hahmoni olisi todella sosiaalinen ja puhelias, joka on kiinostunut tutkimaan uutta. Hahmoni nimeksi olisi tulossa Juho-Mikko Metsäkangas ja Mikko on käynyt lukion Oulussa ja myös syntynytkin Oulussa. Mikko meni armeijaan vasta 21-vuotiaana Jääkiekko harrastuksensa takia, joka loppui valitettavasti lonkka vammaan 20-vuoden ikäisenä. Mikko kävi armeijan Sodankylässä viestimiehenä.

Tiivistelmä:

- En ole mitään suurta suunitellut hahmoni osalt, kuin nimen back storyn ja mitä ensimmäisenä teen.
- Haluan pääsyn Farssille, jotta pääsen kokemaan uusia roolipeli kokemuksia ja tuomaan omia kokemuksiani muualta ja luomaan laadukkaita tilanteita laadukkaiden pelaajien kanssa.
- Kadun tekoani, jonka olen tehnyt yllämainituissa viesteissä ja tämmöinen toiminta ei ole toistumassa.

- Asfaltti
 

Wanhiz

Vanhempi käyttäjä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
FarssiRP-Pelastuslaitos Hallinto
Vanhempi jäsen
22 Helmikuu 2020
148
49
28
Millainen olisi sinulle mieluinen roolipeli tilanne?

Millaisia roolipeli hahmoja sinulla on muilla palvelimella ollut? (Tällä kysymyksellä en hae vastausta, että olen pelannut poliisia.) Vaan kerro hahmojesi tarinoista.
 

Asfalttiritari

Uusi käyttäjä
6 Maaliskuu 2024
10
0
1
Minulla on ollut rentoja ja rauhallisia hahmoja, jotka ovat hieman tuntemattomia tai ei sellaisessa suuressa suosiossa pelaajien kesken, vaan enimmäkseen yksinään ja olen mennyt samalla tarinalla aikalailla aina. Muuttanut pienesti sitä aina ja lisänny asioita hiljallen. Pääasiassa hahmoillani on ollut koira ja ovat muuttaneet hiljalleen toisaalta kyseiseen kaupunkiin. Hahmoni ovat olleet kovia työmyyriä ja olen ollut kova pelaamaan ja grindaamaan.

Itselle mieluinen roolipeli tilanne on missä kaikki on rennosti ja pelaa tosissaaan. Tilanne olisi esim torilla missä olen itse ensihoitaja ja siinä on tapahtunut jotain esim. joku on loukannut itsensä ja siinä syntyy riitaa ja poliisi tulee siihen mistä tulee isompi tilanne ja saa olla mukana sellaisessa, missä on viranomais puoli, siviilit ja rikolliset osana tilannetta ja kaikki ovat tyydyttyneitä tilanteesta ja sen jatkumisesta.
 

Wanhiz

Vanhempi käyttäjä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
FarssiRP-Pelastuslaitos Hallinto
Vanhempi jäsen
22 Helmikuu 2020
148
49
28
Luettele minulle 3 erilaista skenaariota, kuinka toimisit ensihoitajana, poliisina, sekä rosvona, mikäli olisi meneillään aktiivinen tulitaistelu. Miten kullakin hahmolla toimisit em. tilanteessa.
 

Asfalttiritari

Uusi käyttäjä
6 Maaliskuu 2024
10
0
1
1. Ensihoitajana:

Paikalle tultauessa kommunikoisin poliisin kanssa ja muiden ensihoitajien kanssa turvallisesta toiminnasta tilanteessa. Olisimme paikalla, kun poliisi yrittäisi saada tulitaistelua loppumaan ja ensihoitoa turvallisesti hoitamaan haavoittuneet pelaajat. Toimisin rauhallisesti ja muiden pelaajien kanssa yhteistyössä tilanteen jatkuvuuden kannalta ja pyrin hyvään laatuun roolipelillisesti.

2. Poliisina:

Tulitaistelun aikana koitan olla suojattuna ja varoa hahmoni henkeä ja pelata varman päälle kaikessa mitä teen siinä tilanteessa, jotta en tee hölmöjä ratkaisuja, eskaloita tai pilaa tilannetta omalla toiminnallani. Jos minuun osuu pelaan loukkaantuneena ja en jatka tuli taistelussa mukana ja pyrin pääsemään pois luotien alta ja vaaralta osua.

3. Rikollisena:
Koitan pitää tilanteen mukavana poliisille ja ensihoidolle enkä ammu samantien kaikkia poliiseja tai koita heti tappaa kaikkia vaan annan poliisille mahdollisuuden saada minut kiinni tai osua, jotta haavotun ja ensihoito saa tästä myös tekemistä tilanteessa. Koitan kuitenkin pelata tilanteen reilusti kaikkien osapuolten mukaisesti.

Kaikissa tilanteissa koittaisin pelata hyvin ja siten että se on eduksi muillekkin.
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,219
1
1,112
113
1. Ensihoitajana:

Paikalle tultauessa kommunikoisin poliisin kanssa ja muiden ensihoitajien kanssa turvallisesta toiminnasta tilanteessa. Olisimme paikalla, kun poliisi yrittäisi saada tulitaistelua loppumaan ja ensihoitoa turvallisesti hoitamaan haavoittuneet pelaajat. Toimisin rauhallisesti ja muiden pelaajien kanssa yhteistyössä tilanteen jatkuvuuden kannalta ja pyrin hyvään laatuun roolipelillisesti.

2. Poliisina:

Tulitaistelun aikana koitan olla suojattuna ja varoa hahmoni henkeä ja pelata varman päälle kaikessa mitä teen siinä tilanteessa, jotta en tee hölmöjä ratkaisuja, eskaloita tai pilaa tilannetta omalla toiminnallani. Jos minuun osuu pelaan loukkaantuneena ja en jatka tuli taistelussa mukana ja pyrin pääsemään pois luotien alta ja vaaralta osua.

3. Rikollisena:
Koitan pitää tilanteen mukavana poliisille ja ensihoidolle enkä ammu samantien kaikkia poliiseja tai koita heti tappaa kaikkia vaan annan poliisille mahdollisuuden saada minut kiinni tai osua, jotta haavotun ja ensihoito saa tästä myös tekemistä tilanteessa. Koitan kuitenkin pelata tilanteen reilusti kaikkien osapuolten mukaisesti.

Kaikissa tilanteissa koittaisin pelata hyvin ja siten että se on eduksi muillekkin.
Miksi hahmosi on Oulusta ja käynyt koulut siellä?

Jos vastauksesi on, että asut Oulussa, niin millon haapalehon shellille kahaville?

Sitten oikea kysymys: Kirjoitat viestissäsi tyylillä "koittaisin". Jätetäänkö tuo isi-muoto tuolta lopusta pois, ja muutetaan se muotoon "Kaikissa tilanteissa lupaan pelata hyvin ja siten, että se on eduksi muillekin"?

Isi-muodot ovat yleisesti ottaen sellaisia, että luovat sinusta jossittelevan kuvan. Me emme kaipaa jossittelijoita palvelimelle, kaipaamme tekijöitä ja suorittajia. Oletko tekijä ja suorittaja?
 
Viimeksi muokattu:

Asfalttiritari

Uusi käyttäjä
6 Maaliskuu 2024
10
0
1
Kyllä olen, tekijä ja suorittaja ja joo kyllä olen oulusta.
Lupaan myös pelata hyvin jokaisen tilanteen jos minulle siihen annetaan mahdollisuus ja näyttää se, että olen myös eduksi muiden roolipelille ja tuon heidän pelaamiseen sisältöä.
 

Asfalttiritari

Uusi käyttäjä
6 Maaliskuu 2024
10
0
1
Vastaus Ikelle: Ihan millon vain.

Mikulle vastaus:
Olen opetellut roolipelaamaan ja haluan todella päästä tänne roolipelaamaan, joten takaan sen että pystyn käyttäytymään ja toimimaan yhteisön sääntöjen mukaisesti. Olen myös kasvanut henkisesti kolmessa vuodessa, kun olin 12-vuotias tuolloin ja tänä vuonna 16-vuotta.
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,219
1
1,112
113
Vastaus Ikelle: Ihan millon vain.

Mikulle vastaus:
Olen opetellut roolipelaamaan ja haluan todella päästä tänne roolipelaamaan, joten takaan sen että pystyn käyttäytymään ja toimimaan yhteisön sääntöjen mukaisesti. Olen myös kasvanut henkisesti kolmessa vuodessa, kun olin 12-vuotias tuolloin ja tänä vuonna 16-vuotta.
Unohdetaan se kahvittelu, Myllytullin vankila ei kuulosta kivalta. Kattellaan muutaman vuoden kuluttua :D
 

Nituzi

Vanhempi käyttäjä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
5 Tammikuu 2021
289
43
28
Lahti
Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
Odota rauhassa kyllä sieltä joku sinulle vastaa
 

ckuppi

Uusi käyttäjä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Pelastuslaitos
FarssiRP-Sin of Ink
FarssiRP-Sin of Ink Hallinto
6 Syyskuu 2022
17
4
3
Hei!

Olen lukenut hakemuksesi läpi ja olet mielestäni ylläolevien vastauksien ja kertomuksien perusteella ansainnut mahdollisuuden päästä palvelimelle. Kuitenkin kyseessä on tilanne, josta on useita vuosia aikaa ja uskon itse, että useita tuhansia muualta kerätyillä pelitunneilla ehkä olet oppinut läksysi. Pyytäisin sinua kuitenkin mahdollisten unbannien saaneena lukemaan tarkasti palvelimen säännöt ajatusten kanssa läpi.
 

white

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
12 Huhtikuu 2019
454
306
63
Suomen Ateena
Hei!

Olen lukenut hakemuksesi läpi ja olet mielestäni ylläolevien vastauksien ja kertomuksien perusteella ansainnut mahdollisuuden päästä palvelimelle. Kuitenkin kyseessä on tilanne, josta on useita vuosia aikaa ja uskon itse, että useita tuhansia muualta kerätyillä pelitunneilla ehkä olet oppinut läksysi. Pyytäisin sinua kuitenkin mahdollisten unbannien saaneena lukemaan tarkasti palvelimen säännöt ajatusten kanssa läpi.
Unbannitty ylläolevien perusteiden toimesta, tervetuloa takaisin.

Luethan säännöt ennen palvelimelle yhdistämistä.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.