Unban hakemus - Atte - 11000011958ffcc

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Atte-

Vanhempi käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
9 Marraskuu 2020
105
63
28
Suomi
Käyttäjänimi: Atte-

Steam nimi / FiveM nimimerkkisi: Atte
Steam HexID: 11000011958ffcc
Koska sait bännit: 23 Huhtikuu 2024
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198385528780/

Bännien syy: Sääntö 1.13 - Adminit pidättävät oikeuden pelaajan poistamiseen palvelimelta peliympäristön turvaamiseksi

Mitä tapahtui? Olin Discord ryhmässä nimeltä "Moikkakikkelit", jossa oli ilmeisesti koodaaja jota ei tuotu ylläpidolle ilmi.

Miksi näin tapahtui? Sen mitä nyt sain irti bännien syystä oli se että edellämainitussa Discord-ryhmässä oli koodaaja, eikä sitä ollut tuotu ilmi ylläpidolle.

Miksi luulet saaneesi bannit? Sain bännit koska olin edellämainitussa "Moikkakikkelit" -Discord ryhmässä.

Miten toimintasi vaikutti muiden roolipeliin? Ei varsinaisesti toimintani, vaan toimimatta jättäminen siitä, kun en lukenut viestejä palvelimilta, joihin olin liittynyt. Lukemalla viestit mitä kyseisellä Discord-servulle kirjoiteltiin, olisin saanut suoran tiedot koodaajasta, josta olisin voinut kertoa ylläpidolle.

Tämä saattaa kuullostaa vain itseni puollustelusta, mutta minulla on "Alibi" siitä että en ollut lukenut viestejä joissa tulee ilmi se että joku farssilla koodaisi:


Kuva on otettu hetkeltä kun bannit napsahti

-

Se että joku koodaa tekee pelaamisen muille epäreiluksi. Se että servulla koodaa yksikin henkilö on jo yksi koodari liikaa servulla. En itse missään nimessä millään tasolla hyväksy koodareita, voitte olla varmoja siitä että jos olisin asiasta tiennyt, olisin siitä eteenpäin sanonut.

Miten olisit voinut toimia eri tavalla? Lopetan joinaamisen jokaiseen jonne-Discordiryhmään, johon minut invataan, ja poistun niistä Discord-ryhmistä, joissa voi mahdollisesti olla kyseenalaisia pelaajia, ja palvelimia joita en käytä aktiivisesti.

Hetikun banhammeri napsahti ja menin voippiin tiedustelemaan syytä, ja selvisi että kyseisellä Discord-servulla on koodari, niin nappasin vain aikaisemmin laitetun screenshotin, ja poistuin palvelimelta.

Miten varmistat että näin ei tapahdu uudestaan? Itsehän olin jo vastaavasta aiheesta yli puolitoistavuotta bänneillä, ja voin teille vakuuttaa että en todellakaan tekisi vastaavaa asiaa, josta oli jo puolitoista vuotta oltu bänneillä.

Jos olisin ollut tietoinen siitä että joku todella koodaa/exploittaa/kiertää bännejä, tai muulla tavalla rikkoo sääntöjä niin ilmoittaisin siitä suoraan ylläpidolle, niinkuin sanoin silloin kun sain pääsyn takaisin yhteisöön.

Mitä tuot Farssille? Aloitetaan vaikka siitä että ihmisenä olen hyvin kontenttia hakeva yksilö, keksin aina itselle ja kanssapelaajille jotain mukavahkoa tekemistä.

On myös tullut pyöriteltyä roolipelin puolella käytettyjen autojen kauppaa, ja sittemmin myös autolehteä, joiden ympärille on myös rakennettu viikottaisella tasolla tapahtumia, jotka ovat tuoneet erittäin paljon sitä toivottua kontenttia pelaajille.

Linkki RP -autokauppa esittelyyn:
DriveSync - Second hand / Vaihtoautot

Linkki viimeisimmän suuren tapahtuman esittelyyn:
FarssiMotoGP 2024 Kilpailu!

Linkki tapahtuman esittelyyn, jolle olisi ensiviikolla tullut jatkoa:
Raippirallit!

Linkki autolehden sivuille:
Autolehti!

Kuva jokkiskisojen esitteestä, jossa olin vahvasti toteutuksessa mukana:

Kuva automiitin esitteestä, jotka järjestin omatoimisesti:

Kuva tällä viikolla olevasta tapahtumasta jota olen ollut mukana järjestämässä:

-

Nämä ovat vain murto-osa siitä mitä tuon farssille.

Voitte myös itse miettiä että jos suhtautuisin niinkin väliinpitämättömästi Farssin sääntöjä kohtaan, että hyväksyisin koodarin pelaamisen palvelimella, niin miksi käyttäisin näin paljon omaa aikaani kontentin luomiseksi muille.

Toki note-listani on pidempi kuin nälkävuosi, mutta en itse luokittele itseäni millään tasolla toksiseksi yhteisöä kohtaan, toistan itseäni nyt useasti, mutta jos !koodarista olisin tiennyt, olisin siitä välittömästi ilmoittanut!

-

Voidaan kääntää kysymys myös sellaiseen muotoon kuin:

Mitä Farssi menettää kun en servulla pelaa:

- Aktiivisen pelaajan
- Tapahtumien luojan, ja tuottajan
- Aktiivisen RP -autokaupan ylläpitäjän


Siinä on muutama syy, varmasti kanssapelaajat löytäisivät useita muitakin syitä, perisuomalaiseen tyyliin olen kohtalaisen huono kehumaan itseä.

Vapaa sana Lisäkysyttävää? Kysy pois, vastaan kun kysymykset nään.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 
Viimeksi muokattu:
Status
Ei avoinna uusille viesteille.