Unban hakemus - bamse - 110000107737073

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

bamsefin

Uusi käyttäjä
31 Joulukuu 2019
3
0
1
Käyttäjänimi: bamsefin

Steam nimi: bamse
Steam HexID: 110000107737073
Koska sait bännit: 3 Tammikuu 2020
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/id/asdsgsw/

Bännien syy: RDM

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Menin yellowjackille ja paikalla oli pelaaja joka roolipelasi alienia. Hän puhui särisevällä äänellä joka voisi olla verrattavissa alienin puhetyyliin. Paikalla oli bemarimies jonka kanssa juttelin ja sanoin bemarimiehelle että mennään käymään tossa sisällä että voin ostaa hänelle juotavaa. tulimme pihalle juomien jälkeen ja roolipelasin juopunutta mustalaista ja näin alienin parkkipaikalla siinä hetken aikaa olimme ja alieni puhui jotain. Siiinä tilanteessa joku sanoi, että lyö tota alienia joten löin ja bemarimies löi sen jälkeen. Tilanne jatkui siten että sanoin että se on uhka meille ja alieni yrittää ansaita luottamuksen ja sen jälkeen pettää meidät joten alieni pitää opettaa tavoille samantien. Alieni sanoi että ei ole uhka sen jälkeen sanoin että minulle olet uhka että on ihan hirveät hampaat ja muut että niillä voi puraista ja sen takia kaupungissa on varmaan reikäpaitoja kun alieni käy pureskelemassa niitä. sitten "jeesus" rupesi puhumaan ja jatkoin roolipelaamista kysyen "ai jeesus on tottavai vai olenko vain juovuksissa" koska luulin että tilanteessa ei ollut tapahtunut niin suurta rikettä että se voisi johtaa banneihin. Minun mielestä olen kokenut vääryyttä ja olen kokenut roolipelaaja ja luulen että voin tuoda kaupunkiin lisää roolipeli tilanteita. Kaikki mitä puhuimme rp tilanteessa ei ole ihan sanatarkkaan kirjoitettua kun ei video clippiä ole.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

bamsefin

Uusi käyttäjä
31 Joulukuu 2019
3
0
1
Humalaisena alieni vaikuttaa pelottavalta ja uhkaavalta. Ymmärrän sen että vaikka joku on alieni on hänellä silti jokaisen kaupunkilaisen oikeus tulematta lyödyksi.
 

psykopaattikana

(ó﹏ò。)
Ylläpitäjä
Lahjoittaja
13 Huhtikuu 2019
1,849
406
83
www.twitch.tv
Eli kun roolipelaa humalaista, saa rikkoa sääntöjä?
Tuntuu nyt vahvasti siltä, että syytät tätä alienia tästä tilanteesta.
 

bamsefin

Uusi käyttäjä
31 Joulukuu 2019
3
0
1
Ei tietenkään saa rikkoa sääntöjä. Minun syyni on se että menin lyömään alienia. Ensi kerralla roolipelaan tilanteen niin että ilmoitan ensin että minkä takia lyön jotain enkä lyö ennen kunnon perusteluita. Väsyneenä tuli roolipelattua huonosti ja nyt harmittaa että tilanteessa kävi näin. Ymmärrän sen että farssilla ei katsota hyvällä pieniäkään sääntörikkeita, mutta olen oppinut läksyni ja olisin valmis palaamaan kaupunkiin roolipelien pariin.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.