Unban hakemus - Bigman - 110000149ec73bd

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Alistaja

Uusi käyttäjä
16 Helmikuu 2024
4
0
1
Käyttäjänimi: Alistaja

Steam nimi / FiveM nimimerkkisi: Bigman
Steam HexID: 110000149ec73bd
Koska sait bännit: 4 Helmikuu 2024
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561199200498621/

Bännien syy: Alhainen roolipeli taso - ei kiinnostusta roolipelata palvelimella.

Mitä tapahtui? Tulin aivan väärällä asenteella palvelimelle kaverin kanssa eikä edes ymmärretty kun vasta jälkeen että mikä meni pieleen. Auoimme päätä paikallisille jengiläisille ja kun he tappoivat minut niin lähdin palvelimelta kuolleena.

Miksi näin tapahtui? En edes tiedä mikä oli ideana olin juuri nauttinut pari olutta:D ja se saattoi vaikuttaa käytökseen, mutta tottakai ei ollut pelkästään sen vika vaan oman asenteen palvelinta kohtaan. Veikkaan mistä lähti oli se että minä ja kaverimme otettiin vähän liian tosisaan aluksi kun jengiläiset vähän soitti suuta meille jonka seurauksena saatettiin tehdä tyhmyyksiä.

Miksi luulet saaneesi bannit? Varmasti juuri sen takia mitä bänneissä lukee. Aivan ymmärrettävää ja olisin itse tehnyt saman ehkä vähän lyhyemmät.

Miten toimintasi vaikutti muiden roolipeliin? No ne pelaajat ketkä oli siinä kun kuolin olisivat varmasti halunneet vetää tilanteen loppuun kun clogasin kuolleena.

Miten olisit voinut toimia eri tavalla? Melkein kaikin tavoin , parempi asenne muita kohtaan.

Miten varmistat että näin ei tapahdu uudestaan? Otat serverin tosissaan enkä perseile enää millään tavoin ja kunnioitan muiden roolipeliä.

Mitä tuot Farssille? Erinomaisen sekä huumorintajuisen hahmon joka luo varmasti erillaisia sekä mielenkiintoisia tilanteita laidasta laitaan.

Vapaa sana Olen ollut bänneillä jo 2 viikkoa niin olen kyllä katunut tekoja.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

Wanhiz

Vanhempi käyttäjä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
FarssiRP-Pelastuslaitos Hallinto
Vanhempi jäsen
22 Helmikuu 2020
148
49
28
Moikka.
Selitä minulle seuraavat termit: CLOG, FAILRP.

Kerro myös kattavasti miten voit vakuuttaa meidät siitä, että vastaava käytös ei toistu?
 

Alistaja

Uusi käyttäjä
16 Helmikuu 2024
4
0
1
Clog lähdet servulta kesken aktiivisen roolipeli tilanteen, failrp et noudata roolipeli palvelinmeen laadittuja sääntöjä esim puhut ooc kieltä ingame. Voin vakuutta ettei tälläinen käytös toistu, koska jatkossa en perseile vaan keskityn hahmoni tarinaan ja sen edistämiseen. Eläydyn jatkossa tilanteisiin enemmän kuin koskaan. Jos tälläinen käytös jatkuu voi mut ilman selittelyitä pistää permoille.
 

Wanhiz

Vanhempi käyttäjä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
FarssiRP-Pelastuslaitos Hallinto
Vanhempi jäsen
22 Helmikuu 2020
148
49
28
Millaista hahmoa ajattelit ruveta roolipelaamaan?

Millainen persoona hän on ja mitä ominaisuuksia tältä hahmolta löytyy?

Mitkä ovat hahmon keskeisimmät tavoitteet Farssistaniassa? Miten hahmo aikoo huolehtia itsestään?

Miksi haluat päästä takaisin juuri farssille?

Vastaathan kysymyksiin ajatuksella ilman kiirettä ja kattavasti.
 

Alistaja

Uusi käyttäjä
16 Helmikuu 2024
4
0
1
Millaista hahmoa ajattelit ruveta roolipelaamaan? Hahmoni tulee olemaan rikollinen herrasmies tasolla. Hän pääosin ajattelee omaa etuaan mutta pitää kyllä ystäviensä puolta.

Millainen persoona hän on ja mitä ominaisuuksia tältä hahmolta löytyy? Erittäin älykäs ja ovela. Hahmo on armoton ja koittaa hyötyä vaan muista ja manipuloi ihmisiä puolelleen kunnes on saanut heiltä haluamansa.

Mitkä ovat hahmon keskeisimmät tavoitteet Farssistaniassa? Miten hahmo aikoo huolehtia itsestään? Hahmolla on scarface mindset, eli bisnes kaiken edellä ja ihan sama mitä joutuu uhraamaan bisnes tulee edelle. Hänelle ei riitä mikään vaa tekee rahaa aina vaan enemmän

Miksi haluat päästä takaisin juuri farssille? Hyvä laatuinen palvelin, asiat ovat toimineet pidemmänkin aikaan. Sekä ylläpitoon voi luottaa. Hyvät scriptit

Vastaathan kysymyksiin ajatuksella ilman kiirettä ja kattavasti.
 

Wanhiz

Vanhempi käyttäjä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
FarssiRP-Pelastuslaitos Hallinto
Vanhempi jäsen
22 Helmikuu 2020
148
49
28
Kerro minulle miten clog vaikuttaa muiden pelaajien kokemukseen?

Luettele meille 5 hyvää syytä, miksi juuri sinut pitäisi päästää takaisin palvelimelle?

Miten jatkossa toimit, mikäli jengi kaappaa sinut?

Oletko tässä välissä kerännyt roolipelikokemusta muualta ja jos olet niin mistä?
 

Alistaja

Uusi käyttäjä
16 Helmikuu 2024
4
0
1
Kerro minulle miten clog vaikuttaa muiden pelaajien kokemukseen? Se pilaa muiden pelaajien tilanteen että yksi tai useampi henkilö poistuu aktiivisesta roolipeli tilanteesta kesken kaiken.

Luettele meille 5 hyvää syytä, miksi juuri sinut pitäisi päästää takaisin palvelimelle?
1. Tuon palvelimelle ainutlaatuisen hahmon
2. Olen ottanut opikseni virheistä enkä jatkossa perseile täällä
3. Luon palvelimelle mahdollisesti uuden ja aivan uniikin porukan mikä luon erityisesti rikollisille että poliiseille tilanteita.
4. Luon mielenkiintoisia sekä uudenlaisia tilanteita.
5. Haluan päästä jatkamaan hahmoni tarinaa

Miten jatkossa toimit, mikäli jengi kaappaa sinut? En perseile tilanteessa vaan eläydyn kun niinkuin irl jos minut otettaisiin aseilla haltuun, pelkäisin sekä ajattelisin siinä omaa etuani että selviytyisin enkä rupeisi uhka rohkeaksi.

Oletko tässä välissä kerännyt roolipelikokemusta muualta ja jos olet niin mistä? En hirveämmin ole ollut muilla palvelimilla kun Hellcity ja Pukinmaa molemmat kiinni!
 

The Mikitin

Mäyrä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
Wiki
8 Kesäkuu 2020
821
164
43
Länsi-Suomi
Huomioithan, että hakemuksen käsittelyn nopeutusyritykset voivat johtaa sen hylkäämiseen. Selkeästä nopeutusyrityksestä johtuen (huomaa: näemme myös poistetut viestit) hakemuksesi käsittelyä jatketaan aikaisintaan ensi viikon maanantaina 4.3.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

Nituzi

Vanhempi käyttäjä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
5 Tammikuu 2021
289
43
28
Lahti
Jos sinulla tulisi vastaan tilanne, jossa voit käyttää asetta, mutta se ei olisi pakollista tai tarpeellista. Käyttäisitkö asetta vai roolipelaisitko tilanteen mielummin ja miksi?
 

Wanhiz

Vanhempi käyttäjä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
FarssiRP-Pelastuslaitos Hallinto
Vanhempi jäsen
22 Helmikuu 2020
148
49
28
Sinulla on 24h aikaa vastata viimeisimpään, muuten hakemus on automaattisesti hylätty.
 

Nituzi

Vanhempi käyttäjä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
5 Tammikuu 2021
289
43
28
Lahti
Status
Ei avoinna uusille viesteille.