Unban hakemus - Bouny - 11000010a4665c1

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Juusohuhta

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2020
13
2
3
Käyttäjänimi: Juusohuhta

Steam nimi / FiveM nimimerkkisi: Bouny
Steam HexID: 11000010a4665c1
Koska sait bännit: 1 Maaliskuu 2022
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/id/bbouny/

Bännien syy: Syy: Muilla palvelimilla modaaminen ⚫ voit hakea porttikiellon poiston: https://farssi.net/foorumi

Mitä tapahtui? Olen aikoinaan koodannut SuomiRP-palvelimella, n. 5 vuotta sitten. En osaa yhtään sanoa mitä olen silloin tehnyt, mutta en varmastikaan mitään lievimmästä päästä. Sen jälkeen olen pelannut ''puhtaana'' muilla palvelimilla, kuten Hellcityllä. Hellcityllä valkeni historiani, ja sain sinnekkin bannit. Olisiko ollut vuonna 2021 kun hain Hellcitylle unbanneja, minulle kerrottiin että on olemassa jokin yleinen lista koodaajista jotka bannataan Suomi-servereiden kesken. Mainitsin silloin, että olenhan pelannut Farssilla jo pitkään omalla nimellä eikä mitään ongelmaa ole ollut. Tästä ilmeisesti lähti tieto eteenpäin, ja sain Farssille myös porttikiellon.

Miksi näin tapahtui? Kun olen aloittanut pelaamaan tätä peliä vuonna 2016-2017, olin vielä aika nuori kloppi ja koodaaminen tuntui lähes taivaalliselta. Sait melkein mitä halusit todella pienellä vaivalla.
Jälkeenpäin viisastuneena, siinä ei ollut mitään hienoa.

Miksi luulet saaneesi bannit? Sain bannit koska olen käyttänyt koodeja toisella palvelimella, n. 5-6 vuotta sitten. Tarkkaan en edes muista ajankohtaa, mutta aika on suuntaa antava. Porttikiellon syy on täysin selvä, olen käyttänyt koodeja ja saanut siitä rangaistuksen.

Miten toimintasi vaikutti muiden roolipeliin? Sitä en pysty muistamaan, kuitenkin monta vuotta aikaa. Mitään silti väheksymättä, tiedostan sen että muiden roolipelit menivät varmasti pilalle takiani.

Miten olisit voinut toimia eri tavalla? Olisin voinut pelata ilman koodeja, kuten kuuluisikin ja muutkin niin tekevät. Nuoren klopin järki ei vain tällaista osaa ajatella, kun puhutaan pelaamisesta. Kaikki oli virheellistä, asenteesta alkaen.

Miten varmistat että näin ei tapahdu uudestaan? Ettei vastaavaa pääse tapahtumaan uudestaan, otan vastuun omasta toiminnastani sitoutumalla reiluun ja sääntöjenmukaiseen roolipelaamiseen. Olen kerennyt miettimään vuosien varrella asioita ja ottanut tapahtuneista opikseni. Sitoudun noudattamaan palvelimen sääntöjä ja pelaamaan tästedes reilusti.

Mitä tuot Farssille? Mikäli minulle myönnetään bannit pois ostettavaan muotoon ja palata yhteisöön, niin lupaan osallistua rakentavasti peliympäristöön. Tottakai, aion noudattaa palvelimen sääntöjä ja pelata reilusti kaikissa tilanteissa.
Lisäksi suunnitelmana on pyrkiä edistämään farssin hyvinvointia ja tasapainoa. Tarkoittaen siis sitä, että pyrin olemaan esimerkillinen pelaaja sekä autan muita tarvittaessa. Uusille pelaajille tarjoan opastusta ja tukea, jota he tarvitsevat päästäkseen niin sanotusti jaloilleen.
Haluaisin olla osa yhteisöä kuten aikanaan, osallistua tapahtumiin ja muihin yhteisiin toimintoihin.
Toivon saavani viimeisen mahdollisuuden korjata aiemmat virheeni, jota nuorena tuli tehtyä.

Vapaa sana Eikös jokainen ansaitse uuden mahdollisuuden? :)

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

banda

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
Vanhempi jäsen
5 Kesäkuu 2019
253
80
28
26
Oulu
Hei.

Vaikka vaivannäkösi tämän hakemuksen osalta onkin kunnioitettavaa, suhtaudutaan Farssilla kuitenkin muilla palvelimilla modaamiseen samoin, kuin se olisi tapahtunut meidän palvelimellamme.
Tästä syystä hakemus hylätty.
 
  • Like
Reaktiot: Juusohuhta
Status
Ei avoinna uusille viesteille.