Unban hakemus - EDU - 110000116d4a716

EDU´

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Joulukuu 2020
19
0
1
Käyttäjänimi: EDU´

Steam nimi: EDU
Steam HexID: 110000116d4a716
Koska sait bännit: 17 Kesäkuu 2022 tarkkaa päivä määrää en muista
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198343300886/

Bännien syy: FailRP - 3v1 tilanteessa ei pelännyt aseita

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: olin putkatilassa ja toinen pelaaja hakkasi minua jonka jälkeen päätin kostaa ja sen jälkeen tuli bännit tilanne meni aika nopeasti
olen saanut motivaation takas ja lupaan kerrata säännöt. tämä ei tule toistumaan.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 
Viimeksi muokattu:

Heppatyty_666

Vanha parta
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
15 Toukokuu 2019
560
250
63
Ja sitten helvetin hyviä selityksiä sille miksi sinut tulisi päästää takaisin Farssille pelaamaan?

Voit samalla avata termit:
-FailRP
-FearRP

Selitykseksi ei kelpaa "No kun farssilla on kiva pelata"
 

EDU´

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Joulukuu 2020
19
0
1
FeilRP on sääntöjen vastainen toiminta.
FearRP esim jos ei arvosta hahmon henkeä roolipeli tilantessa.
haluaisin takaisin farssille koska olen saanut motivaatiota ja kiinnostusta takasin Rp:seen ja olen ottanut virheestä opiksi ja lupaan parantaa tapani.
 
Viimeksi muokattu:

Bablo

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
27 Elokuu 2019
109
26
28
FeilRP on sääntöjen vastainen toiminta
FearRP esim jos ei arvosta hahmon henkeä roolipeli tilantessa.
haluaisin takaisin farssille koska olen saanut motivaatiota ja kiinnostusta takasin Rp:seen ja olen ottanut virheestä opiksi ja lupaan parantaa tapani.
Osaatko selittää miten sinut toimintasi vaikutti muitten roolipeliin, ja mikä sai sinun motivaatiosi yhtäkkiä takaisin?
 

EDU´

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Joulukuu 2020
19
0
1
Minun käytös vaikutti muitten roolipelaamiseen aika negatiivisellakin tavalla koska motivaatio oli hukassa eikä servulle olisi kannattanut tulla perseilemään ja pilaamaan muitten roolipeli hetkiä.
olen pitänyt n; puolen vuoden tauon RP:stä jonka aikana olen saanut motivaation ja kiinnostuksen RP;seen takaisin
 

Bablo

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
27 Elokuu 2019
109
26
28
Minun käytös vaikutti muitten roolipelaamiseen aika negatiivisellakin tavalla koska motivaatio oli hukassa eikä servulle olisi kannattanut tulla perseilemään ja pilaamaan muitten roolipeli hetkiä.
olen pitänyt n; puolen vuoden tauon RP:stä jonka aikana olen saanut motivaation ja kiinnostuksen RP;seen takaisin
Miten hoitaisit tilanteen seuraavan kerran kun huomaisit että motivaatio on hukassa ja negatiivinen?
 

EDU´

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Joulukuu 2020
19
0
1
jatkossa en tulisi servulle pilaamaan muitten rp hetkiä kun motivaatio on hukkassa.
 
Viimeksi muokattu:

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,218
1
1,112
113
Osaatko selittää, miksi minua triggeröi huomattavan paljon @Heppatyty_666 pyytämä "avaa termi -FearRP"?
 

svedu

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
FarssiRP-Taksi Hallinto
FarssiRP-MotorStorm
Vanhempi jäsen
27 Toukokuu 2019
591
107
43
Kesäkuusta on pitkä aika, oletko pelannut muilla rp servereillä sen jälkeen kun Farssilla bannit olet saanut?


Miettisitkö vielä uudestaan vastausta tuohon mitä Ike sinulta kysyi.
 

EDU´

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Joulukuu 2020
19
0
1
olen pelannut jonkin verran pelikentällä (60h). olen myös käynyt kokeilemassa muutaamaa pienenpää servua en muista nimiä.
johtuisikohan tämä triggeröityminen siitä että minun sääntörikkeessä ei ollut Fearrp:tä.🤔
 

Svimu

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
30 Maaliskuu 2020
184
84
28
olen pelannut jonkin verran pelikentällä (60h). olen myös käynyt kokeilemassa muutaamaa pienenpää servua en muista nimiä.
johtuisikohan tämä triggeröityminen siitä että minun sääntörikkeessä ei ollut Fearrp:tä.🤔
Taitaa olla aika menneen talven lumia nuo FearRP termistöt, joka Ikea mahdollisesti myös triggeröi. Eli kyseistä termiä ei täällä käytetä.

Mitä tekisit palvelimella, jos pääsisit nyt takaisin pelaamaan?
 

EDU´

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Joulukuu 2020
19
0
1
jos pääsisin takaisin farssille pelaamaan niin ihan ekana olisi tarkoitus hankkia Markolle työpaikka taksista tai bennysiltä. tarkoituksena on myös tutustua uusiin ihmisiin.
 

Supatsup

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
12 Toukokuu 2019
111
47
28
Mitä meinasit tämän jälkeen tehdä? Vai tuletko perus duunariksi servulle?
 

EDU´

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Joulukuu 2020
19
0
1
Tarkoituksena olisi olla ihan perus duunari serverillä.
 
Viimeksi muokattu:

Kelsi Mutkanperä

Vanha parta
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Taksi
Vanhempi jäsen
7 Maaliskuu 2021
626
1
284
63
Mikä Farssilla olevista tai aiemmin olleista jengeistä olisi mielestäsi ollut kiinnostavin päästä mukaan, ja miksi?
 

EDU´

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Joulukuu 2020
19
0
1
Mikä Farssilla olevista tai aiemmin olleista jengeistä olisi mielestäsi ollut kiinnostavin päästä mukaan, ja miksi?
Tähän kysymykseen en oikee osaa vastata. En ole hirveemmin missään jengeissä ollut jäsenen. Eikä minua kiinnosta jengirp tällä hetkellä.
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,218
1
1,112
113
nyt en kyllä valitettavasti osaa selittää miksi sinä triggeröidyt tuosta
Etkö keksi mitään syytä, miksi minä ottaisin tuon FeaRP:n tässä syyniin farssin sääntöjä ajatellen?