Unban hakemus - Fransx - 11000010a045e5c

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

paappanen

Uusi käyttäjä
2 Marraskuu 2019
7
0
1
Käyttäjänimi: paappanen

Steam nimi: Fransx
Steam HexID: 11000010a045e5c
Koska sait bännit: 30 Marraskuu 2019
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198128324188/

Bännien syy: Aloitusraha abuse

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Normi jätkänä kävelin kaupungin kadulla kun joku jätkä tuli kertoo tästä "mahtavasta" ja helposta rahan teko tyylistä. Köyhänä, rahanhimoisena ja tyhmänä sanoin asiasta kaverilleni joka oli hommassa mukana ja lupasi auttaa minua. Aloin luomaan hahmoja ja antamaan ystävälleni rahaa jonka takia minä ja kaverini saimme lopulta sain bännit. Huolettomasti säännöt lukeneena en ollut tiennyt, että tämä ei ollut laillista. Kävihän se tottakai mielessä koska se pilaisi koko rp kokemuksen. Nyt olen lukenut säännöt ja päättänyt, että jos saan bännit pois en ikinä tekisi mitään mikä voisi pilata omani tai muiden rp kokemuksen, sillä syvästi haluaisin uuden mahdollisuuden tässä mahtavassa kaupungissa

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

Masi

Ylläpito
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
Wiki
13 Huhtikuu 2019
938
173
43
Hylätty. Emme kaipaa abusaajia palvelimelle.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.