Unban hakemus - Hulk - 1100001429d9c68 (Hex)

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Tansku

Uusi käyttäjä
FarssiRP-Taksi
Vanhempi jäsen
25 Huhtikuu 2023
16
3
3
Käyttäjänimi: Tansku

Steam nimi / FiveM nimimerkkisi: Hulk
Steam HexID: 1100001429d9c68 (Hex)
Koska sait bännit: 25 Helmikuu 2024
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561199077891176/

Bännien syy: Sääntö 1.13 - Adminit pidättävät oikeuden pelaajan poistamiseen palvelimelta peliympäristön turvaamiseksi.

Mitä tapahtui? olin discord servulla ja sinne laitettiin kuulemma että minä häkkään farssilla ja en huomannut tätä viestiä sitten kaveri sanoi että sait bännit ja sitte mä en uskonu ja sitte vannit oli pamahtanu sitte en tienny miks sit menin kysymää sitte laitettii et se oli jostai dc servusta ja sitte menin supportiin ja kuulin että mitä oli tapahtunut

Miksi näin tapahtui? Koska joku oli typerä

Miksi luulet saaneesi bannit? Koska olin sielä dc servulla

Miten toimintasi vaikutti muiden roolipeliin? ei mitenkään

Miten olisit voinut toimia eri tavalla? olisin voinut katsoa sitä että mitä sinne laitetaa ja sanoa siitä

Miten varmistat että näin ei tapahdu uudestaan? poistun tuollaisilta discord servuilta tai en liity ollenkaan

Mitä tuot Farssille? hauskoja hetkiä ja kivaa kaikille

Vapaa sana :)

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

M1ku

The Kusipää
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
601
295
63
www.twitch.tv
Unban hakemus hylätty. Et selvästikkään ole käyttänyt kahta minuuttia enempää hakemuksen kirjoittamiseen.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.