Unban hakemus - Hulk - 1100001429d9c68 (Hex)

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Tansku

Uusi käyttäjä
FarssiRP-Taksi
Vanhempi jäsen
25 Huhtikuu 2023
16
3
3
Käyttäjänimi: Tansku

Steam nimi / FiveM nimimerkkisi: Hulk
Steam HexID: 1100001429d9c68 (Hex)
Koska sait bännit: 25 Helmikuu 2024
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561199077891176/

Bännien syy: 1.13 - Adminit pidättävät oikeuden pelaajan poistamiseen palvelimelta peliympäristön turvaamiseksi.

Mitä tapahtui? olin liittynyt discord servulle missä oli farssi rpttäjiä ja joitan kenen kanssa oli kiva jutella ja sitten olin ollut pelaamatta farssia ja en ollut mokkakikkeliä katsonut moneen päivään ja sinne tuli viesti että olen kiertänyt bännejä mutta minä sitä viestiä en nähnyt koska en ollut niin aktiivinen siihen aikaan sielä dc servulla joten en voinut ilmiantaa tätä viestin laittajaa.

Miksi näin tapahtui? olin mokkakikkeli dc servulla ja en osannut odottaa tätä viestiä sieltä ja sitten sinne tuli se viesti joka sai minut bänneille.

Miksi luulet saaneesi bannit? koska olin mennyt liittymään discord serverille johonka tuli viesti että kierrän bännejä.

Miten toimintasi vaikutti muiden roolipeliin? varmaan se henkilö joka kierti bännejä pystyi jatkaa tollasia juttuja joista olisi voinut saada bännit.

Miten olisit voinut toimia eri tavalla? en olisi liittynyt ensi hetkelläkään sinne dc servulle tai tarkistaa ettei sinne tule tälläisiä viestejä

Miten varmistat että näin ei tapahdu uudestaan? en liity discord servereille joilla on edes vähän mahdollisuutta saada minut bänneille

Mitä tuot Farssille? aktiivisen roolipelaajan

Vapaa sana tähän käytin enemmän kuin 2min

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

Kelsi Mutkanperä

Vanha parta
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Taksi
Vanhempi jäsen
7 Maaliskuu 2021
633
1
284
63
Unban hakemuksesi käsittely aloitetaan aikaisintaan 01.06.2024. Tämä on siis sama käsittelyn aloittamisajankohta kuin mikä muillekin saman tapauksen johdosta porttikiellon saaneille on unbabhakemuksiinsa annettu.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.