Unban hakemus - in behalf of: WILKKU - 110000141cb7969

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Kelsi Mutkanperä

Vanha parta
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Taksi
Vanhempi jäsen
7 Maaliskuu 2021
626
1
284
63
Käyttäjänimi: Kelsi Mutkanperä

Steam nimi / FiveM nimimerkkisi: in behalf of: WILKKU
Steam HexID: 110000141cb7969
Koska sait bännit: 12 Syyskuu 2023
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561199064119657

Bännien syy: Sinut on poistettu yhteisöstä halventavan ja epäasiallisen videomateriaalin vuoksi. Video sisälsi pari klippiä, jotka olivat halventavia ja yksi niistä oli selkeästi kohdistettu yhteen omistajaan. Adminkeskustelun ja toisen pelaajan N-pommituksen postaaminen nimimerkin kera oli jo liikaa. Yhteisöstä poisto siis pysyy, eikä sille voi tehdä mitään.

Mitä tapahtui? Tein YouTubeen videon nimellä ” Los hermanos ROJOS” kyseessä oli laseleffa. Kyseisellä videolla oli myös adminkeskustelu ja toisen pelaajan NBOM klippi nimen kera.

Miksi näin tapahtui? Mulla oli huono IRL tilanne, sekä mulla oli mennyt hermot todella moneen farssin adminiin. En ymmärtänyt heidän ratkaisujaan ja tätä protestoin tekemällä helvetin tyhmän videon YouTubeen mikä sitten kostautui mulle.

Miksi luulet saaneesi bannit? Toisen pelaajan nimellinen Nbom Klippi ja admin keskustelun postaus YouTubeen.

Miten toimintasi vaikutti muiden roolipeliin? Toimintani ei suoranaisesti vaikuttanut ihmisten roolipeliin, mutta se vaikutti farssin yhteisön maineeseen negatiivisesti.

Miten olisit voinut toimia eri tavalla? Olisin voinut olla tekemättä sitä videota tai julkaisematta sitä. Videon teko itsessään oli jo väärin, mutta julkaiseminen etenkin.

Miten varmistat että näin ei tapahdu uudestaan? Näin ei käy uudelleen, koska olen sitoutunut noudattamaan palvelimen yhteisiä sääntöjä niin serverillä, kun muualla yhteisön palveluissa. En myöskään aijo rikkoa sääntöjä enää yhtä paljon kuin ennen.

Mitä tuot Farssille? Tuon farssille aktiivisen ja motivoituneen roolipelaajan, joka haluaa viedä oman ja muiden hahmojen tarinoita eteenpäin, sekä pitää hauskaa ystävien ja uusien ihmisten kanssa. Olen myös muuttunut siltä osin, että osaan katsoa asioita muidenkin kuin omasta näkökulmasta!

Vapaa sana Olen tämän monta kertaa sanonut. Haluan yhden mahdollisuuden serverillä ja discordissa. Mikäli minä siinä en onnistu aijon pysyä kaukana tästä serveristä. En pysty sitä tarpeeksi painottamaan, mutta olen muuttunut en tee enää samoja virheitä kuin 4KK sitten. En tee. Haluan näyttää Roolipeli taitojani sen takia hain Hellcitylle, mutta haluan silti Farssille, koska täältä on niin paljon hyviä muistoja ja ystäviä. Ihan IRL elämässäkin. Voin lähettää ylläpidolle Roolipeli Clippejäni, mikäli te niitä haluatte, mutta servulla ja discordissa sen vasta näette kunnolla, että muutos on tapahtunut, niin IRL elämässä, kuin Nettissäkin. Mulla ei ole enää sitä sama ”Pärinäeero” vaihetta päällä. Ennen oli ja olen itse tajunnut sen ja mua se kaduttaakin, että olen virheiden takia Bänneille serveriltä, missä mulla on niin paljon hyviä ystäviä ja muistoja. Kiitos❤️

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

The Mikitin

Mäyrä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
Wiki
8 Kesäkuu 2020
821
164
43
Länsi-Suomi
Hylätty. Pelaaja on poistettu yhteisöstä.

Edit by Ylläpitäjä: Herra saa itse postata oman unban hakemuksensa.

Edit edit: Henkilölle annettiin toinen mahdollisuus, pilasi myös sen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
  • Angry
Reaktiot: AitoLenni
Status
Ei avoinna uusille viesteille.