Unban hakemus - jake22336 - 1100001185e69bb

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

jakezu4

Uusi käyttäjä
5 Joulukuu 2019
8
2
3
Käyttäjänimi: jakezu4

Steam nimi: jake22336
Steam HexID: 1100001185e69bb
Koska sait bännit: 8 Joulukuu 2019
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/id/177919hdda/

Bännien syy: perseily ja rdm taustaa aikasemmin.

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: potkaisin vahingossa admin koiraa ja hän sanoo mikä on rdm niin sanoin että vastaan kohta ja se heitti ulos perma bänneille. ja pyysin anteeksi häneltä kun potkaisin häntä nii olin kyllä pettynyt itteeni kun menin tekemään noin perseilystä nii siitä mulla ei oo mitään tietoo.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 
  • Like
Reaktiot: jake22336

jakezu4

Uusi käyttäjä
5 Joulukuu 2019
8
2
3
random death matching eli jonkun ihmisen tappaminen ilman syytä kun vahingossa potkaisin häntä kun painoin r kirjainta ja pyysin heti anteeksi
 

jakezu4

Uusi käyttäjä
5 Joulukuu 2019
8
2
3
En Löisi ihmisiä edes vahnigossakaan enään jatkossa.
en tekisi rdm vaan olisin ihmisiksi kaupungissa
 

Masi

Ylläpito
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
Wiki
13 Huhtikuu 2019
939
173
43
Panosta hiukan enemmän vastauksiisi. Vastaa kahteen ylempänä olevaan kysymykseen uudestaan. Käytä kokonaisia lauseita ja käytä aikaa vastauksiisi.
 

jake22336

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
1 Joulukuu 2019
7
0
1
Lupaan etten koskaan tekisi RDM. Koska en halua ongelmiin ja se on tyhmää kuten vdm myös. Ja olen oppinut virheiståni olin tosi tyhmä silloin.

Etten löisi ketään ja perseilisi koska se on niin tyhmää roolipelaamista joten kadun-häpeän tekojani pyydän anteeksi siis ketä potkaisin tai löin.

Ps olen jakezu4 mutta salasanaa käyttäjälle en muista
 

psykopaattikana

(ó﹏ò。)
Ylläpitäjä
Lahjoittaja
13 Huhtikuu 2019
1,849
406
83
www.twitch.tv
Tässä viestiketjussa saat kyllä tiedon miten hakuksesi käy. Asiaa ei helpota spämmääminen tai se, että laitat admineille yksityisviestejä
 

jake22336

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
1 Joulukuu 2019
7
0
1
1. Koska tämä on Parhain palvelin mikä voi olla maan päällä ja haluan pelata täälä. 2. Mulla oli huono päivä lupaan korjata asenteeni. 3. Haluan vain pelata farsissa koska sielä on mukavia ja hauskoja ihmisiä ja olen itsekkin nämä samat asiat. 4. Minä lupaan olla ihmisiksi jokaiselle enkä tee vdm tai rdm lupaan isän pojan ja pyhän hengen nimeen aamen. 5. Lupaan olla kiltisti tällä servulla ja lupaan myös olla mukava muille ihmisille. 6. Ja häpeän kaikkea mitä olen tehnyt kun mulla oli huono päivä niin sillon sattuu ja tapahtuu ja se mitä tein niin se ei ole missään nimessä oikein lupaan olla rauhallisempi ja jos mulla on huono päivä niin en tule serverille
 
Viimeksi muokattu:

psykopaattikana

(ó﹏ò。)
Ylläpitäjä
Lahjoittaja
13 Huhtikuu 2019
1,849
406
83
www.twitch.tv
Armahtaisin sinut synneistäsi, mutta en löydä paneelista käyttäjääsi.

Varmista että sinulla on oikea steamnimi, tämä helpottaa ylläpidon hommia kummasti.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.