Unban hakemus - Jantteri - 11000014307822d

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Jantteri

Uusi käyttäjä
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
22 Elokuu 2021
21
13
3
17
Käyttäjänimi: Jantteri

Steam nimi / FiveM nimimerkkisi: Jantteri
Steam HexID: 11000014307822d
Koska sait bännit: 7 Kesäkuu 2023
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/id/Jantteri22/

Bännien syy: RDM, Useat Sääntörikkeet palvelimella. Emote:jen väärin käyttö.

Mitä tapahtui? Tilanteessa joka johti bänneihin käytin /e handsup emotea kun poliisi käski minun nostamaan kädet ylös jotta hän saa raudoitettua minut.

Miksi näin tapahtui? Tämän aiheutti oma jääräpäisyys ja tyhmyys, ja syvä vitutus kýseistä pidättävää poliisia kohtaan.

Miksi luulet saaneesi bannit? Koska käytin /e handsup emotea väärin väärässä tilanteessa

Miten toimintasi vaikutti muiden roolipeliin? Toimintani vaikutti läsnä olleiden poliisien roolipeliin sillä tavalla että he joutuivat ampumaan minua sähkölamauttimella että saavat minut käsiraudoitettua

Miten olisit voinut toimia eri tavalla? Olin voinut olla fiksu ja nostaa kädet ylös mukisematta ja niellä tappioni , olisin voinut myös olla hankkiutumatta tähän tilanteeseen jo aiemmin.

Miten varmistat että näin ei tapahdu uudestaan? Voin luvata että olen kasvanut yliuhmaiästä vihdoin ja sen myötä kokenut paljon elämän positiivisia muutoksia jotka ovat muovanneet minua hyvin paljon ihmisenä kuluneen yhdeksän kuukauden aikana ja voisin sanoa että roolipelini ja käyttäytymiseni taso on kohentunut kovaa vauhtia koska minulle on tullut enemmän järkeä päähän, En enää halua joutua tälläisiin vaikeuksiin ja lupaan toimia sillä tavoin että ehkäisen itseni joutumista sääntörike tilanteisiin, jos sellaisia olisi tiedossa en lähtisi niihin missään tapauksessa mukaan. Annan sanani siitä että osaan olla ihmisiksi ja en riko enää sääntöjä.

Mitä tuot Farssille? Tuon farssille sen paremman puolen itsestäni jonka toin ensimmäisenä päivänä kun farssilla pelasin mutta olin kadottanut viimekerralla kun farssi rpn maille olen jalallani astunut, Eli tuon iloisen ja mukavan pirteän kaverin joka välittää muista ja tykkää puhua seurasta riippumatta juttua aina riittää mutta jutun tasosta ei ole aina takuuta se saattaa vaihdella nykylasten tupakoinnista johonkin tosi poliittiseen.

Vapaa sana Mun sanalla viimekerran kun tavattiin ei välttämättä kauheasti painoa ollut, mutta toivon että saisin uuden mahdollisuuden näyttää sen että olen oikeasti kunnollinen roolipelaaja ja mukava tyyppi myös roolipelin ulkopuolella. Haluan myös kiittää jo etukäteen kaikkia ketä lukevat hakemukseni lopputuloksesta riippumatta.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

ckuppi

Uusi käyttäjä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Pelastuslaitos
FarssiRP-Sin of Ink
FarssiRP-Sin of Ink Hallinto
6 Syyskuu 2022
17
4
3
Hei!

Kerroit, että roolipelisi taso on kohentunut viimeisen yhdeksän kuukauden aikana. Kertoisitko muutamalla lauseella, että miten ja missä olet päässyt kohentamaan roolipelitaitojasi ja kuinka se tason kohotus näkyy konkreettisesti pelitilanteissa?
 

Jantteri

Uusi käyttäjä
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
22 Elokuu 2021
21
13
3
17
Hei, Roolipelini taso on kohentunut huomattavasti bännien saannin jälkeen jäin tauolle rp maailmasta 2kk ajaksi ja annoin elämälle tilaa välissä jonka jälkeen rpseen palattuani olen ollut rauhallisempi ja pitänyt maalaisjärjen matkassa , olen pelannut pelikenttä rpllä viime ajat ja siellä olen kehittynyt roolipelaajana ja hionut taitojani farssi rplle paluuta varten, pelitilanteissa se näkyy hyvin koska en mene oma nenä edellä sieltä mistä helpoiten pääsee vaan ymmärrän antaa muillekkin mahdollisuuden ja autan muita.
 

keskiketterä

Kemin juoppo
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Pelastuslaitos
FarssiRP-Pelastuslaitos Hallinto
Vanhempi jäsen
23 Maaliskuu 2020
292
107
43
kemi
Kerrohan laajemmin/kunnolla mitä ja millaista hahmoa pelaisit farsssilla mikäli pääset takaisin!
 

Jantteri

Uusi käyttäjä
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
22 Elokuu 2021
21
13
3
17
Jatkaisin Hahmoni tarinaa siitä mihin se jäi , hahmoni on amatööri rikollinen joka tienaa rahaa mistä sun sattuu ja omistaa sen mitä käteensä saa ,uskoisin hahmoni palaavan aikaisempaan työpaikkaansa mekaanikkona ja siellähän tulisi useamman kuukauden pyörimään ja pitämään matalaa profiilia, hahmoni on mukava ihminen ja auttaa apua tarvitsevia ongelmasta riippuvatta pientä korvausta vastaan , hahmoni ei ole koskaan ollut penaalin terävin kynä mutta uskon ettähän pikkuhiljaa on alkanut oppia virheistään rikollisena ja palaa kunnolla kaidalle tielle.
 

keskiketterä

Kemin juoppo
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Pelastuslaitos
FarssiRP-Pelastuslaitos Hallinto
Vanhempi jäsen
23 Maaliskuu 2020
292
107
43
kemi
Kirjotahan erittäin kattavasti miksi sinut tulisi hyväksyä takaisin palvelimelle pellaamaan.

Kuvaile 3 Roolipelitilannetta laajasti miten tilanne alkaa ja mihin se päättyy?

Kiitoksia tulevista vastauksista
 

Jantteri

Uusi käyttäjä
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
22 Elokuu 2021
21
13
3
17
Miksi minut tulisi hyväksyä palvelimelle pelaamaan? , Uskon että ja tiedän että kaikki ihmiset tekevät virheitä ja jotkut joskus enemmän kuin toiset ja minä kuulun osaan enemmänkuin toiset , Olen ollut 9kk pois farssilta tarkoituksella en ole hakenut unbännejä vastakuin nyt koska koen vasta nyt olevani Farssi rpn tasoinen roolipelaaja ja haluan sen myös teille todentaa ja näyttää oppineeni virheistä , koska farssi rp on minulle kaikkeista merkittävin roolipeli palvelin sillä tämä pelaaja yhteisö on aivan mahtava, Minut tulisi hyväksyä pelaamaan Farssi rplle koska olen oppinut omista virheistäni ja uskon ansaitsevani toisen mahdollisuuden Farssi rpllä ja olen valmis tekemään mitä se vaatii päästä takaisin, lupaan ja vannon että en riko enää palvelimen sääntöjä olen oppinut että se ei ole järkevää omalta eikä muiden kannalta vaan ne säännöt ovat kaikkien mukavaa pelikokemusta varten.


Esimerkki tilanteeni:
Aloitetaan asiakaspalvelu tilanteesta Mekaanikon työssä

Kiukkuinen Asiakas ajaa rikkinäisen autonsa pajalle
Hän pyytää autonsa korjausta ilmaiseksi
Sanon hänelle että auton korjaus maksaa summan X , Johon asiakas vastaa surullisena että hänellä ei ole varaa juuri nyt mutta voisi maksaa myöhemmin mutta tarvitsee kumminkin ajoneuvonsa kuntoon että pääsee töihin , Minä ehdotan hänelle että hän maksaa minulle kun pystyy ja maksan hänen korjauksensa omasta pussista tälle kertaa , hänelle sopii tämä ratkaisu ja korjaan hänen auton ja maksan sen , asiakas poistuu tyytyväisenä.

Jatketaan tilanteesta jossa olen ajanut ylinopeutta poliisin tutkaan.

Poliisi kääntyy perääni ja aloittaa liikenne pysäytyksen väläyttämällä valoja ja soittamalla sireeniä koska en huomannut että hän oli perässäni , pysähdyn hetikun voin ja poliisi pyytää minua sammuttamaan moottorin ja poistumaan autosta tässä tilanteessa sammutan moottorin mutta en poistu autosta ennen kuin saan tietää syyn miksi minut pysäytetään jonka poliisi kertoo minulle jonka jälkeen poistun autostani ja poliisi kysyy ajokorttia joka minulla on ja annan tämän hänelle kaikki on ok ei hakuja mutta sakot tulee ylinopeudesta sanoo poliisi johon vastaan että kai se pitää ottaa niin saatte tekin palkkaa , saan sakot ja maksan ne ja poliisi päästää minut jatkamaan matkaa.

Viimeisenä tilanteessa esitän tilanteen jossa olen joudun toisen pelaajan ryöstämäksi/huijaamaksi.

Olen rauhassa kävelemässä rauhassa torin tuntumassa jolloin pelaaja kaahaa eteeni autolla ja huutaa , hei osta rautaa , kysyn hintaa ja määrää , hän sanoo että 15 rautaa ja 4000 maksaa suostun tähän ja hän pyytää minut kyytiinsä ja lähdemme kohti pankki automaattia , hän sanoo siirrä rahat minulle niin annan sinulle raudat, siirrän hänelle rahat ja hän sanoo että odota haen ne autostani ja jään odottamaan kunnes hän juoksee autoon ja lähtee kaahaamaan karkuun rahojeni kanssa , lähden hänen peräänsä jaloin juosten mutta se on turhaa, koska hän on jo saanut etumatkaa , teen asiasta puhelimella ilmoituksen poliisille ja jään odottamaan josko poliisi minua auttaisi.
 

Wanhiz

Vanhempi käyttäjä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
FarssiRP-Pelastuslaitos Hallinto
Vanhempi jäsen
22 Helmikuu 2020
148
49
28
Millä voit vakuuttaa meidät siitä että olet oppinut virheistäsi?

Miten ajattelit jatkossa toimia, mikäli vastapelaajan käytös vituttaa ja toiminta ei ole sinulle mieleistä?
 

Jantteri

Uusi käyttäjä
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
22 Elokuu 2021
21
13
3
17
Voin vaakuuttaa teidät antamalla sanani ja lupaamalla että olen todella oppinut virheistäni, yritän vakuuttaa teidät että olen oppinut virheistäni sillä että hoidan tämän unban hakemuksen todella asianmukaisesti ja hyvin vastaamalla kysymyksiinne ja muihin pitkästi ja täyteliäästi niinkuin kuuluukin , olen enemmän se joka tekee asiat käytännössä ja tässäkin tilanteessa uskoisin että olisitte enemmän vakuuttuneita siitä että olen oppinut virheistäni jos näkisitte millaista roolipelini taso ja laatu on nykyään.

Jatkossa kun vastapelaajan käytös vituttaa ja hänen toiminta kohtaani ei ole mieleistä aijon toimia sääntökirjan puutteissa enkä lähde perseilemään vaan toimin sääntöjen mukaisesti vaikka se tarkoittaisi että menettäisin roolipelissä aikaa tai rahaa tai muuta omaisuutta koska päivän lopuksi nekin ovat vain pari pikseliä jotka voi helposti korvata.
 

Wanhiz

Vanhempi käyttäjä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
FarssiRP-Pelastuslaitos Hallinto
Vanhempi jäsen
22 Helmikuu 2020
148
49
28
Annahan vielä 5 syytä, miksi juuri sinut pitäisi päästää takaisin.
 

Jantteri

Uusi käyttäjä
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
22 Elokuu 2021
21
13
3
17
Koska olen mukava ja kiltti ihminen. Haluan päästä roolipelaamaan farssille ja näyttää oppineeni virheistäni.
Haluan taas aktiivisesti päästä roolipelaamaan farssille koska se on minun lempi roolipeli palvelimeni. Olen bännien saannin jälkeen kerrannut sääntöjä useaan otteeseen ja ymmärrän ne hyvin ja tiedän nyt hyvin mitä saan ja en saa tehdä ja pidän palvelimen sääntöjä kovassa arvossa.
 

Nituzi

Vanhempi käyttäjä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
5 Tammikuu 2021
289
43
28
Lahti
Tereve olen päättänyt hyväksyä unban hakemuksesi.
Luethan säännöt vielä ennen palvelimelle liittymistä.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.