Unban hakemus - jomppaaa - 76561199503828866

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

jomppaa

Uusi käyttäjä
2 Helmikuu 2024
4
0
1
Käyttäjänimi: jomppaa

Steam nimi / FiveM nimimerkkisi: jomppaaa
Steam HexID: 76561199503828866
Koska sait bännit: 3 Helmikuu 2024
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561199503828866/

Bännien syy: koska ooc en lukenu kaikkia sääntöi

Mitä tapahtui? hain mun kaverin sairaalasta ja lähettiin ajaa vaatekaupalle ja olin tasan 1minuutti discord puhelus sanoin vaan mitä tuli läksyks koulusta,sitten mentiin kaverin kanssa ajamaa ajokorti ja admin tuli ja sano saat bän siit ku puhuttiin rooli peli säänöistä ja muista roolipeli servuista.

Miksi näin tapahtui? koska kaveri alko puhuu säännöistä ja muista roolipeli servuista ja lähin tyhmänä matkimaan en ois halunnu mut niin siin kävi

Miksi luulet saaneesi bannit? puhin kaverini kanssa roolipeli säännöistä ja servuista ja lähin tyhmänä mukaan vaik tiesin et sillei ei ois pitäny tehä.

Miten toimintasi vaikutti muiden roolipeliin? aika paljon

Miten olisit voinut toimia eri tavalla? en ois saanu lähtee mukaan semmosee ja ois pitäny olla vaav normisti

Miten varmistat että näin ei tapahdu uudestaan? en lähe mukaan enää ikinä ja jos en muista vaik yht sääntöö niin meen heti kattoosen

Mitä tuot Farssille? mä tuon itteni ja yritän kuunnella sääntöi tarkasti

Vapaa sana kannattaa lukea sääntöi hulellisesti et ei tapahdi sillee et saa bännei

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

Nituzi

Vanhempi käyttäjä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
5 Tammikuu 2021
289
43
28
Lahti
hylätty voit hakea seuraavan kerran 20.2.2024
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.