Unban hakemus - kai mikael kuusisto - 11000013457abce

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

maicolex

Uusi käyttäjä
28 Lokakuu 2019
7
0
1
Käyttäjänimi: maicolex

Steam nimi: kai mikael kuusisto
Steam HexID: 11000013457abce
Koska sait bännit: 27 Lokakuu 2019
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198838426574/

Bännien syy: VDM + COMBATLOG

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Elikkäs olimme kaverini kanssa ajelemassa autoilla ilman kortteja, kunnes poliisit lähtivät peräämme. Ajattelimme että päästäisiin poliiseja karkuun, jos törmättäisiin niiden autoihin. Yks poliisi ampui meitä tiellä ja yritettiin pelastaa nahkamme ajamalla hänen ylitse, että ei itse kuoltaisiin. Poliisit saivat meidät kiinni tappamalla meidät ja jäivät vissiinkin odottaa ambulansseja siihen. Itse olin vähän paniikissa, kun siinä oli niin paljon poliiseja. Niinkuin aikaisemmassa hakemuksessa sanoin, niin kaverini oli meillä yötä ja kesken tilanteen, nettimme poikkesi jostain syystä. Yritimme tulla takaisin servereille, mutta kaverini sai bännit eikä kerennyt. Minä taas kerkesin takaisin servulle, mutta poliiseja ei näkynyt enään missään. En kauaa kerenny pelata, kun minutkin oli bännätty. Kaverini nimi oli tauskinaattori ja hänet unbännättiin. Olisi kiva, että minutkin unbännättäisiin, sillä hänen kanssa yleensä pelailen. Olen pahoillani tekemästäni, eikä tämä tule toistumaan jatkossa. VDM tuli siitä varmaankin, kun ajateltiin että päästäis helpolla ajamalla poliisin ylitse ja ehkä ei jouduttaisiin linnaan. Combatlog tuli netin kummallisesta poikkeamisesta ja siihen en kyllä voinut hirveästi vaikuttaa.. Yritin tulla takaisin asap, mutta bännit tuli aika nopeasti. Jos saan uuden mahdollisuuden RP:tän jatkossa paremmin esimerkiksi jatkossa en yritä ajaa poliisin päältä vaan yritän jos nyt pakollinen tarve on niin ajaa poliisia vain karkuun ja niellä tappioni.Tosiaan viimeksi laitoin näköjään väärän päivämäärän, en edes tiedä missclickasinko sen vai miten onnistuin siinä.

tämä ei kuulu hakemukseen, mutta siis mielipidettä servusta vielä, mielestäni tämä on parhaiten koodattu servu missä olen pelaillut. Tuli sitten hyväksyttä tai hyylätty lopputulos niin servullanne oli todella kivoja kokemuksia! Kiitän niistä!

Terveisin Mikael K.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

jessie

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
10 Huhtikuu 2019
177
184
43
27
Farssi
www.farssi.net
Hei

Käsittelin eilen Jokerin hakemuksen ja hyväksyin sen.
Valitettavasti kuulin, että oli röttöilyt jälleen ja joutunut varmaankin uudestaan istumaan Siperian hammerin saarille.
Katselin pelituntejasi FiveM parissa ja serverillämme. Sinulla ei kauheasti ole kokemusta roolipelaamisesta ja täten totean, että hakisit kokemusta joltain muulta serveriltä ja haet uudelleen meille kun kokemusta on kertynyt muualta.

Voit hakea uudelleen unban 01.01.2020 alkaen.

Hakemus hylätään.

Terveisin,
Ylläpito
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.