Unban hakemus - Kala - 11000014ede6d00

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

N55puuska

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2023
16
0
1
Käyttäjänimi: N55puuska

Steam nimi / FiveM nimimerkkisi: Kala
Steam HexID: 11000014ede6d00
Koska sait bännit: 9 Maaliskuu 2024
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561199283465472/

Bännien syy: Alhainen roolipelintaso

Mitä tapahtui? Menimme perimään Hermanos De Sangrelta rahoja siitä hyvästä että laitoimme tukkulootia turhaan tukkukauppaan. Tilanne eskaloitu siihen että otin aseen jolloin masi maajärvi alkoi kaivamaan omaa asettaan joten avasin tulen häntä kohti jolloin minut ammuttiin haulikolla. Kun olin ammuttuna en oikeastaan roolipelannut ollenkaan. En kipu rp:ttänyt ja huusin maassa kaverille mitä hänen pitäisi seuraavaksi tehdä.

Miksi näin tapahtui? Tämä tapahtui koska en keskittynyt roolipeliin vaan enemmän siihen että voitetaan kyseinen tilanne.

Miksi luulet saaneesi bannit? roolipelasin erittäin huonosti kun minut oli ammuttu.

Miten toimintasi vaikutti muiden roolipeliin? Se vaikutti negatiivisesti. Muut pelaajat eivät saaneet sellaista hyvää roolipeliä jota he haluaisivat.

Miten olisit voinut toimia eri tavalla? Olisin voinut pitää turpani kiinni kun minut on ammuttu tai kipuroolipelata edes jollain tapaa.

Miten varmistat että näin ei tapahdu uudestaan? Muistan roolipelata kunnolla ja antaa muillekkin mukavaa roolipeliä. Harkitsen pari kertaa ennenkuin ajaudun kyseisiin ampuma tilanteisiin jossa tälläiset rikkeet olisivat mahdollista tapahtua.

Mitä tuot Farssille? Tuon farssille rikollisroolipeliä. Yritän tuoda hauskoja ja mukavia tilanteita kaikille. Tuon farssille hahmon "Sami Juti" joka osaa luoda riitoja yms jengien välille ja tällä tavoin pelaajat saa uusia roolipeli hetkiä.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 

white

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
12 Huhtikuu 2019
454
306
63
Suomen Ateena
Mitä muuta roolipelisi tuo kuin turhaa ammuskelua jokaisella rikollishahmolla?
Kerro omin sanoin miten FKP ja Fantasmo hahmosi eroavat päähahmostasi "Sami Jutista" ja myös miten he eroavat ROOLIPELILLISESTI toisistaan? Toivon että mietit tarkkaan ja hartaasti että mitä vastaat. Multi characterin tarkoitus on luoda useita erilaisia hahmoja ei samanlaisia tai samalla agendalla olevia
 

N55puuska

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2023
16
0
1
Roolipelini tuo paljon muutakin kuin turhaa ammuskelua. FKP hahmoni eroaa muista hahmoistani sillä tavoin että hän on kommunisti. Hän on valmis tekemään mitä tahansa ideologiansa takia ja hän on kanssa kova kerjäämään rahaa ideologiansa hyväksi. FKP hahmoni on esimerkiksi pitänyt torilla puheen muiden FKP jäsenten kanssa kommunismista ja tällä tavoin saanut rahaa ihmisiltä. FKP hahmolleni työläiset ovat tärkeitä ja tästä syystä uskoo että kommunismi on paras tapa pelastaa heidät. FKP hahmoni on ainoastaaan kerran joutunut aseelliseen conflictiin ja tästä johtuen joutui vankilaan jossa hän on esimerkiski kehittänyt uuden puheen Eelin FKP hahmon kanssa jonka he aikovat esittää jälleen torilla. Fantasmo hahmoni eroaa sen sijaan muista hahmoista sillä tavalla että häntä ei esimerkiksi kiinnosta jengien välinen yhteistyö lainkaan vaan hän näkee jokaisen eri jengin edustajan suoraan vihollisina. Fantasmo hahmoni näkee oman jengin aina ykkös prioriteettinä eikä kaveri suhteet tai mitkään muutkaan suhteet voi tulla sen tielle. Fantasmo hahmoni toki on sellainen rikollinen joka ajautuu helpommin kuin muut hahmot väkivallan tielle. Sami Juti eroaa muista hahmoista sillä tavoin että hän osaa pitää hyvät välit sellaisiin ihmisiin jotka ovat joko jotenkin hyödyllisiä hänelle tai he ovat kavereita hänen kanssaan. Jutille pelkästään oma jengi ei ole pääasia vaan myös vanhat kaverit. Esimerkiksi vanhat GSF jäsenet ovat edelleen Jutille läheisiä ja on valmis puolustamaan heitä tilanteesta riippumatta. Juti ei myöskään pystyisi antamaan koskaan anteeksi jos joku hänen kaveri tai jengiläinen vasikoisi hänet tai jollain muulla eri tavalla pettäisi hänet. Juti tykkää vittuilla ihmisille ja muutenkin pitää suullisista riidoista. Jos Juti ei koe henkilöä/jengiä kaverina tai hyödyllisenä hänelle mikään ei estä häntä esimerkiksi varastamasta kyseiseltä taholta autoja tai muuta omaisuutta ja tällä tavoin saada konflikteja aikaiseksi eri henkilöiden ja jengien välillä. Moni henkilö ei pidä Jutista mutta ne harvat jotka siitä pitää hän yrittää jotenkin edes pitää heidän kanssaan hyvät välit.
 

keskiketterä

Kemin juoppo
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Pelastuslaitos
FarssiRP-Pelastuslaitos Hallinto
Vanhempi jäsen
23 Maaliskuu 2020
291
106
43
kemi
Morjensta!

Oletkos ikinä miettinyt että pellaisit jotain muutakin kuin rikollis hahmoa??

Sulla noita bannejakin on taustalla jo muutamat hassut, miten vakuutat meidät siitä että tälläiset sääntörikkeet eivät toistu? (vastaa laajasti, muutama lause ei riitä!)

Kuvaile minulle ihanteellinen roolipeli tilanne, missä olet tekemisissä poliisin kanssa!? (muutama lause ei riitä vastaa laajasti!)

Kiitoksia tulevista vastauksista.
 

N55puuska

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2023
16
0
1
Vakuutan että tälläiset sääntörikkeet toistu siten että mietin aina pari kertaa ennenkuin lähden suorittamaan jotain rikollista toimintaa. Vähennän kanssa ampuma tilanteita koska niissä tälläiset rikkeet useasti tapahtuvat herkemmin. Jos olen menossa toteuttamaan jotain tilannetta ja en ole varma onko joku asia mitä tulen tekemään rike vai ei niin käyn vaikka supportissa kysymässä että onko se sallittua. Jos olen jengini kanssa tekemässä jotain rikollista toimintaa ja huomaan että jengiläiseni ajautuu tekemään sääntörikkeen niin en itse mene millään tavalla tähän mukaan vaan menen esimerkiksi kokonaan pois tilanteesta jos mahdollista. Mielestäni ihanteellinen roolipeli tilanne poliisin kanssa olisi sellainen että olemme jengini kanssa ryöstämässä keskuspankkia. Keskustelemme pitkään poliisien kanssa miten ratkaisemme tilanteen ja emme pääsa yhteisymmärrykseen joten tilanne eskaloituu ampuma välikohtaukseen. Tilanteessa sekä poliiseja että rikollisia loukkaantuu vakavasti. Näemme tilaisuuden karata pankilta joten lähdemme karkuun. Poliisit lähtevät seuraamaan ja tilanteessa automme alkaa savuttamaan joten me linnottaudumme läheiseen rakennukseen. Olemme rakennuksessa valmiudessa kun samaan aikaan poliisit piirittävät rakennuksen perusteellisesti. Tilanne on nyt ajautunut siihen että alamme neuvotella poliisien kanssa mahdollisesta antautumisesta. Saamme poliisien kanssa neuvoteltua antautumisesta joten tulemme kädet ylhäällä ulos jolloin meidät pidätetään. Poliisiasemalla kuulusteluissa keskustelemme vielä tuomiosta ja päätämme tuoda poliiseille muutamia raskaita ampuma-aseita sekä pari räjähdettä. Lopulta saamme poliiseilta että vykseiltä saattueen vankilalle ja joudumme tuomiolle.
 

keskiketterä

Kemin juoppo
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Pelastuslaitos
FarssiRP-Pelastuslaitos Hallinto
Vanhempi jäsen
23 Maaliskuu 2020
291
106
43
kemi
Selitähän mulle seuraavat asiat mitä ne meinaavat ja miksi ne ovat kiellettyjä.

-RDM
-VDM
-FAILRP
-Lisäksi vakuuta meitä lisää miksi sinut tulisi päästää takaisin palvelimelle pelaamaan? (kerro laajasti)
 

N55puuska

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2023
16
0
1
RDM on sitä kun satutat toista pelaajaa ilman että olet tehnyt hänelle selväksi että tulet satuttamaan häntä. Tämä on ehdottomasti kielletty koska vastapuolen pitää olla tietoinen ja reaktio kykyinen että tulet häntä satuttamaan. VDM on sitä kun ajat toisen pelaajan yli autolla ilman roolipelillistä syytä. Tämä on kielletty koska et voi vain randomisti mennä ajelee porukan yli. FAILRP on sitä kun teet jotain joka ei kuulu roolipeliin tai teet jotain joka ei ole roolipelillisesti järkevää. Tämä on kielletty koska sinun pitää pelata yhtä järkevästi kun kaikki muutkin etkä tehdä roolipelillisesti typeriä asioita. Minut tulisi päästää takaisin koska olen aktiivinen pelaaja. Pyrin luomaan kaikille mukavia roolipeli tilanteita. Lupaan parantaa roolipelini tasoa. Vähennän ampuma tilanteita ja mietin että olisiko jokin muu vaihtoehto hoitaa tilanne kuin ampuminen. Osaan jengi roolipelata hyvin. Tulen monen muun farssin pelaajan kanssa hyvin toimeen. Ajattelen muita pelaajia myös enkä vain itseäni tilanteesta riippumatta.
 

Wanhiz

Vanhempi käyttäjä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
FarssiRP-Pelastuslaitos Hallinto
Vanhempi jäsen
22 Helmikuu 2020
148
49
28
Mitä sellaista tuot palvelimelle, mitä muut välttämättä eivät?
 

N55puuska

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2023
16
0
1
Tuon palvelimelle conflicteja jengien välille joita monet muut pelaajat yrittävät välttää ja tätä kautta palvelimelle saa tekemistä. Luon erillaisia isoja ryöstö tilanteita joissa sekä poliisit että rosvot saavat tekemistä, Monet pelaajat eivät tälläisiä keikkoja tee esimerkiksi uusien tuomioiden takia. Tuon kanssa FKP hahmollani esimerkiksi puheita kommunismista jota monet muut eivät tee koska he eivät roolipelaa kommunistia.
 

N55puuska

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2023
16
0
1
En ylläpitäisi siinä tapauksessa konflikteja mitenkään koska ilman mahdollisuutta tehdä rikoksia en voi oikein tehdä mitään. jotenka keskittyisin johonkin muuhun tekemiseen palvelimella.
 

white

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
12 Huhtikuu 2019
454
306
63
Suomen Ateena
Mitä muuta voisit tehdä palvelimella? Tuot selkeästi tässä hakemuksessa sen ilmi että meinaat pelata rikollisrptä. Millaista rp:tä koittaisit pelata mikäli rikollisrp ei olisi mahdollista?
 

N55puuska

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2023
16
0
1
Perus hengailisin ihmisten kanssa ja siinä sivussa sit miettisin jotain tekemistä johon ei liity rikollisuus tai pitäisin esimerkiksi FKP hahmollani puheita yms. En ole ollenkaan varma mitä kehittelisin koska pelaamiseni koostuu hyvin pitkälti rikollisuudesta.
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,219
1
1,112
113
Perus hengailisin ihmisten kanssa ja siinä sivussa sit miettisin jotain tekemistä johon ei liity rikollisuus tai pitäisin esimerkiksi FKP hahmollani puheita yms. En ole ollenkaan varma mitä kehittelisin koska pelaamiseni koostuu hyvin pitkälti rikollisuudesta.
Hei.

Olet osoittautunut erittäin toksiseksi yksilöksi yhteisössämme. Kertoisitko minulle, miten aiot KONKREETTISESTI vaikuttaa omaan käytös- ja toimintatapoihisi, jotta ne soveltuvat meidän pumpulilinnayhteisöömme?

En halua mitään tekopyhää paskaa ja turhaa vinkuvonkumista, vaan haluan jotain, mikä tuo ilmi sinussa edes minimaalisen kehityksen ihmisenä.
 

N55puuska

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2023
16
0
1
No jos olen esimerkiksi supportissa ja jokin asia alkaa vituttamaan niin en ala laukomaan mitään turhaa paskaa vaan pysyn asiassa. Muistan kanssa miettiä aina kaks kertaa että kannattaako nyt alkaa sanomaan jotain esimerkiksi vastaan vai olla ihan vain hiljaa. Pyrin siis itse pitämään kaikki support ja muutkin keskustelut asiallisina enkä alla vituttavaksi vaikka itseäni jokin asia vituttaisi.
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,219
1
1,112
113
No jos olen esimerkiksi supportissa ja jokin asia alkaa vituttamaan niin en ala laukomaan mitään turhaa paskaa vaan pysyn asiassa. Muistan kanssa miettiä aina kaks kertaa että kannattaako nyt alkaa sanomaan jotain esimerkiksi vastaan vai olla ihan vain hiljaa. Pyrin siis itse pitämään kaikki support ja muutkin keskustelut asiallisina enkä alla vituttavaksi vaikka itseäni jokin asia vituttaisi.
Tämä on juuri se mitä EN halunnut lukea.
Tämä on sitä tekopyhää paskaa, jota sanotaan, että päästään takaisin serverille ja kaikki sanomiset unohtuu ensimmäisessä vittumaisessa skenaariossa.

Kerro meille miten kehität itseäsi, että ansaitset paikkasi yhteisössä.
 

N55puuska

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2023
16
0
1
Kehitän itseäni siten että kun olen esimerkiksi menossa supporttiin käsittelemään jotain minuun liittyvää asiaa niin jankkaan itselleni että pitää muistaa pysyä asiallisena ja jos alkaa vituttaa niin vedän ihan perinteisen palleahengityksen jotta rentoudun ja pystyn olemaan rauhassa. Kehitän itseäni myös vastuun ottamisessa eli jos supportissa esim käsittelemme minun tekemää rikettä ja olen saamassa rangaistuksen niin otan vastuun teoistani enkä ala vänkäämään vastaan koska vastaan vänkääminen ei edistä yhtään mitään ja sen olen huomannut. Kehitän itseäni myös tiedustamalla millaiset asiat aiheuttaa tälläisiä ärsytyksiä niin osaan paremmin välttää niitä tai rauhoittumaan tälläisissä tilanteissa jossa ärsyynnyn. Kehitän itseäni myös sillain että vaikka joku toinen olisi vittumainen ja ärsyttävä en itse alennu tälläiseen vaan muistan sen miten tässä yhteisössä pitää olla ja toimin sen mukaisesti.
 

M1ku

The Kusipää
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
597
295
63
www.twitch.tv
Hei,

Jatkat nyt tuota samaa tekopyhää tekstiä.
Kerro meille olisitko valmis muuttamaan toimintaasi niin ettei supporttiin tarvitsisi mennä ja mitä konkreettisia toimia tekisit sen eteen.
 

N55puuska

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2023
16
0
1
Olen todellakin valmis muuttamaan toimintaani jotta supporttiin ei pidä mennä. Tulen vähentämään juuri näitä ampuma tilanteita koska näissä tuppaa tulemaan näitä rikkeitä ja vaikka mutu tekevät rikkeitä en itse ajaudu siihen. En pysty tällä hetkellä kun vain sanoa että luottakaa että muutan toimintaani. Jos päätätte minut unbannata tulette kyllä huomaamaan muutoksen toiminnassani.
 

The Mikitin

Mäyrä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
Wiki
8 Kesäkuu 2020
821
164
43
Länsi-Suomi
Mitä jos muutosta ei vielä tapahdukaan? Mitä jos tsemppaaminen kestää ehkä viikon ja valuu takaisin samalle tasolle josta bänneille lähdit? Mitä ajattelisit, että meidän admineiden tulisi sinulle tuossa tilanteessa tehdä?
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.