Unban hakemus - Kala - 11000014ede6d00

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

N55puuska

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2023
16
0
1
Muutos tulee tapahtumaan tulen siitä kyllä pitämään huolen. Jos pelaaminen valuisi takaisin tollaiselle tasolle admineiden pitäisi antaa suoraan bännit tai antaa joku todella kova rangaistus.
 

Wilffi

SuS
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
628
172
43
Mikä mielestäsi olisi kova rangaistus ja miksi meidän pitäisi antaa toinen kova rangaistus jos yhdellä kovalla rangaistuksella (nykyinen bänni) pystytään pitämään huoli, että tämä ei jatku.

Ottaen huomioon aikaisemmat rikkeesi ja bännisi.
 

N55puuska

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2023
16
0
1
Mielestäni toinen kova rangaistus on esim pitkä konnailukielto. En sitä tässä vaiheessa pysty suuremmin todistella mutta jos antaisitte uuden mahdollisuuden ja ottaisitte tämän rangaistuksen (nykyinen bänni) pois niin pystyisin teille näyttämään että muutos tulee tapahtumaan pelaamisessani tällä palvelimella.
 

M1ku

The Kusipää
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
597
295
63
www.twitch.tv
Merkintä historiasi on todella kirjava. Sinua on puhutettu useasti alhaisesta roolipelin tasosta ja tämä on jo toinen kerta bänneilläkin asiasta. Miten luulet, että voimme luottaa asian muuttuvan oikeasti tällä kertaa. Kerta aikaisemmatkaan kerrat eivät ole auttaneet. Sinua on puhutettu 5 kertaa alhaisesta roolipelin tasosta ja myöskin olet soittanut suutasi adminin kanssa keskustelussa. Luuletko todella, että luottomme sinun sanaasi kohtaan on korkealla?
 

N55puuska

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2023
16
0
1
En luule että luottonne minun sanaani on hirveän korkealla mutta silti toivon että voisitte antaa vielä mahdollisuuden näyttää pelaamisellani että tällä kertaa oikeasti muutan tapani.
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,219
1
1,112
113
En luule että luottonne minun sanaani on hirveän korkealla mutta silti toivon että voisitte antaa vielä mahdollisuuden näyttää pelaamisellani että tällä kertaa oikeasti muutan tapani.
Kyse ei ole pelkästään pelaamisesta. Olet äärimmäisen toksinen myös pelipalvelimen ulkopuolella. Me tarvitaan sinulta kokonaisvaltaisen aikuistumisen, asennemuutokosen ja kehityksen, ennen kuin sinulla on edes mitään toivoa päästä lähellekkään palvelinta.
 

N55puuska

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2023
16
0
1
Tiedän että olen ollut toksinen pelipalvelimen ulkopuolella ja virheitä olen tehnyt, mutta olen kyllä valmis näyttämään että muutos toiminnassani tapahtuu.
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,219
1
1,112
113
Tiedän että olen ollut toksinen pelipalvelimen ulkopuolella ja virheitä olen tehnyt, mutta olen kyllä valmis näyttämään että muutos toiminnassani tapahtuu.
Edelleen, emme halua nähdä mitään, että muutos tapahtuu.

Pääset takaisin, kun muutos on jo tapahtunut.
 

N55puuska

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2023
16
0
1
pystyn kyllä vakuuttamaan että muutos on tapahtunut. Unbänneillä voisin sen teille todistaa.
 

white

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
12 Huhtikuu 2019
454
306
63
Suomen Ateena
Moikka,

Unbannaan sinut, sinulle on nyt asetettu 1.9.2024 asti konnailukieltoa, koita kehittää jotain muuta roolipeliä esimerkiksi uudella hahmolla kuin rikollisrptä. Mikäli rikot tätä sinulle asetetaan porttikielto jonka voit vain ostaa pois
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.