Unban hakemus - Kalle - 110000113fc54e8

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Kalle22

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
17 Elokuu 2019
18
4
3
Käyttäjänimi: Kalle22

Steam nimi: Kalle
Steam HexID: 110000113fc54e8
Koska sait bännit: 6 Syyskuu 2019
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198295569640/

Bännien syy: Bännien syynä oli modmenu mitä ei ole

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Minä sain bännit syyskuun alussa modmenusta jota en ole käyttänyt, olin muistaakseni sairaalalla sillon, kun tilanne tapahtui olin justiinsa päässyt koulusta ja spawnasin sairaalalle. Seuraavaksi joku tuli sanomaan, että olen varastanut hänen moottoripyöränsä ja sen jälkeen sain bännit. Myöhemmin kysyin että miksi sain bännit vastauksena oli: Olemme seuranneet koko päivän kun olet perseillyt ja käyttänyt modmenua, hommahan ei pitänyt olleannkaa paikkaansa, koska olin koulussa ja oli arkipäivä. Olen pahoillani että silloin syyskuussa spämmin kaikille admineille niistä bänneistä. Toivottavasti pystyisin jotenkin vakuuttamaan teille että en ole käyttänyt modmenua. Haluaisin takaisin tänne servulle, koska tämä oli parhain servu, jossa olen pelannut olen saanut rapiat 700h lisää kokemusta ja haluaisin päästä pelaamaan takaisin servulle. Eli jos voitaisiin käsitellä tämä discordissa puhuen minulla jäi varmasti jotain vielä sanomatta.

Terveisin Kalle

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.