Unban hakemus - karel055 - 110000111D22ADB

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

papa karppa

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
28 Kesäkuu 2019
28
3
3
Käyttäjänimi: papa karppa

Steam nimi: kmc
Steam HexID: 110000111D22ADB
Koska sait bännit: 7 Elokuuta 2019
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198259251931/

Bännien syy: VDM

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen:

Terve!
Lensin banskusaarelle siitä, että en totellut sääntöjä ja vittuilin monelle bennysin autokorjaamon vieressä oleville. Otin toisen ihmisen auton ilman hänen lupaansa ja ajoin hänen päältään ja ajoin hänen autollaan pois(ihan helvetin tyhmä teko). Olen pitänyt gtaRP:stä tauon sillä ajattelin, että tekojani olisi hyvä miettiä. Olen lukenut nyt kaikki säännöt monta kertaa läpi enkä ajatellut enää vittuilla ihan helvetisti jatkuvasti ja kuuntelisin ihmisiä, kun minulle puhutaan. Olisin kiitollinen jos pääsisin takaisin sillä olen muuttanut käytöstäni kokonaan ja tykkään kanssa severistä ja sen väestä käyttäytyisin kanssa niinkuin kuuluisikin.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 
Viimeksi muokattu:
J

jawwe

Guest
Hei,

Olet rikkonut seuraavaa sääntöä:
3. Pelin kulku
2. VDM (Vehicle Death Matching): Ajoneuvon käyttäminen aseena toisen pelaajan hahmoa kohtaan ilman roolipelaamista on kielletty. Huomaa, että autojen kolarointi ei liity tähän sääntöön.
Kerro meille omin sanoin,
1. Mitä tarkoittaa VDM (anna kuvitteellinen esimerkki)
2. Miksi VDM on kiellettyä palvelimella.

-Jawwe
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.