Unban hakemus - Koirahunter123 - 11000011d66140d

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Lurttudog

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
24 Heinäkuu 2022
22
0
1
Käyttäjänimi: Lurttudog

Steam nimi / FiveM nimimerkkisi: Koirahunter123
Steam HexID: 11000011d66140d
Koska sait bännit: 3 Helmikuu 2024
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198453494797/

Bännien syy: Kämppäryöstöjen tietoinen abusaaminen

Mitä tapahtui? Minä olin jonain aamuna käynyt keikkaamassa NPC kämpän. Kun olin keikannut sen, menin uusiksi koputuspaikalle ja ressutin pelin. Tämän jälkeen koputin uusiksi ja menin uuteen kämppään. En kuitenkaan tehnyt enempää kuin kerran. Muina kertoina (jotka adminit olivat laskeneet tähän), minä olin ressuttanut pelin uusiksi koska sitä ''Mene sisälle'' tekstiä ei ollut tullut lainkaan. Menin siis uusiksi koputtamaan, mutta en ollut keikannut mitään kämppää ennen sitä. Kavereillenikin on myös käynyt niin, että sitä tekstiä ei ole tullut lainkaan.

Miksi näin tapahtui? Minä en ollut kovin fiksu tässä tilanteessa ja ajattelin vaan omaa etuani. Olin jo unohtanut että tuokin on konkreettista abusaamista, eli en ajatellut aivoillani.

Miksi luulet saaneesi bannit? Ymmärrän täysin, miksi sain bännit. Mutta yritin selittää admineille, että olen tehnyt kyseisen abusen vaan kerran ja muut kerrat ovat olleet väärinkäsityksiä. Adminit hokivat minulle vaan: ''Älä kuseta''. Tiedätte varmaan että ei ole mukavaa puhua totta, kun ketään ei usko sinua. Ymmärrän kyllä sen, että olette nähneet minun tekevän jotain, mutta haluaisin myös, että ymmärtäisitte että olette voineet käsittää asian väärin, vaikka siitä ei olisikaan todisteita.

Miten toimintasi vaikutti muiden roolipeliin? Mielestäni se ei vaikuttanut muiden roolipeliin millään tavalla.

Miten olisit voinut toimia eri tavalla? Olisin voinut odottaa cooldownin etenkin ensimmäisellä kerralla. Muillakin olisin tietysti, mutta en tiennyt että se lähtee siitä koputuksesta. Luulin että se alkaa sitten, kun olet mennyt sinne taloon sisälle.

Miten varmistat että näin ei tapahdu uudestaan? Noh en sitä tietty pysty varmistamaan mitenkään, mutta olen käynyt miltei jokaisen säännön kantapään kautta läpi ja olen oikeasti nyt sisäistänyt jokaisen säännön kunnolla. Tuo abuse ei ollut minulle niin tuttu, että en tiennyt mikä menee abusesta ja mikä ei. Nyt olen kuitenkin oppinut senkin kunnolla ja olen myös lukenut kaikki säännöt vielä kerran uudestaan siihen liittyen.

Mitä tuot Farssille? Olen usein ollut kontenttimiehiä ja olen edelleen. Olen vaan oppinut, että jos teen sitä minun tyylilläni, olen hökäle tai saan varoituksen. Eli en tee sitä sillä tyylillä enää. Minä olin perehtynyt hahmollani enemmän rikollis- ja jengiasioihin. Eli olin ja olisin edelleen aktiivinen saarella kävijä. Loin myös rikollisuuden avulla tilanteita poliiseille ja muille jengiläisille.

Vapaa sana Myönnän että olen tehnyt virheen ja paljon muitakin virheitä. Minä en ole ollut kovin hyvä sääntöjen noudattamisessa, sillä olen sisäistänyt ne väärin. Osaan oikeasti ne säännöt nykyään sillä tuo abuse oli ainut, mikä ei ollut minulle niin tuttu. Siihenkin minun olisi pitänyt perehtyä enemmän. Minä tykkään todella paljon roolipelata Farssissa, sillä olen pelannut siellä niin paljon, enkä pystyisi pelaamaan mitään muuta roolipeliä. Minulla ei ole paljoa muuta pelattavaa ja en oikeasti halua tahallaan rikkoa sääntöjä. Olisi mahtavaa jos saisin vielä mahdollisuuden yrittää. Wilffi sanoi, että hakemuksella voisin mahdollistaa bännejen oston. Joten haluaisin teidän ymmärtävän, että haluan oikeasti paljon takaisin palvelimelle.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.