Unban hakemus - KwEEzY - 11000013f1aaed6

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

fretzy41

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
22 Maaliskuu 2020
73
122
33
20
Käyttäjänimi: fretzy41

Steam nimi / FiveM nimimerkkisi: KwEEzY
Steam HexID: 11000013f1aaed6
Koska sait bännit: 21 Huhtikuu 2023
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561199018979030

Bännien syy: Emoteabuse - Toistuvasti spämmi tulitaistelun aikana emoteja väistelläkseen luoteja.

Mitä tapahtui? Koitin mennä seinän taakse emotea käyttämällä samalla kun minua ammuttiin pelissä. Emoten vetäessä hahmoni jalat menivät seinänläpi, jolloin koitin muutaman kerran korjata tilanteen menemällä uudestaan emoteen, ja syylistyin epähuomiossani emote-abuseen.

Miksi näin tapahtui? Tämä tapahtui täysin epähuomiossa enkä tarkoituksella koittanut emote-abusata. Kaikki ihmiset tekevät virheitä joskus, ja se on täysin normaalia ja elämään kuuluvaa. Näistä virheistä otan itse kumminkin aina opikseni.

Miksi luulet saaneesi bannit? Sain bannit koska rikoin sääntöjä epähuomiossa, ja joku alkoi puhumaan jostain aseiden luovutuksesta ettei pelaajailmoitusta tehtäisi.

Miten toimintasi vaikutti muiden roolipeliin? Toimintani ei vaikuttanut juurikaan kenenkään ''Roolipeliin'' koska kyseinen virhe tapahtui saarella missä kukaan ei roolipelaa vaan ampuu päättömästi ilman roolipelillistä kontekstia. Virheeni kumminkin saattoi vaikuttaa siihen että vastapuoli ei voinut ampua minua normaalisti koska rämppäsin emotea.

Miten olisit voinut toimia eri tavalla? Olisin voinut olla rämppäämättä emotea ja koittaa ottaa vaan rehdin 1v1 ampumatilanteen.

Miten varmistat että näin ei tapahdu uudestaan? En käytä emoteja kesken tulitaistelun, jos sellasia pääsee syntymään. Suunitelmana ei ole ainakaan lähteä ammuskelemaan saarelle tai tekemään tilanteita ampumisen toivossa.

Mitä tuot Farssille? Uskon että toisin farssille korkeampaa roolipelitasoa mitä se tällä hetkellä on. Myös samalla toisin hyviä kehitysehdotuksia pelaajille ja ylläpidolle millä saataisiin palvelimesta mielyisämpi kaikille.

Vapaa sana Vaikka bannit ovat niinsanotusta abusesta niin toivon että hakemustani edes harkittaisiin käsiteltäväksi ennen kuin se hylätään.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 
Viimeksi muokattu:

The Mikitin

Mäyrä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
Wiki
8 Kesäkuu 2020
821
164
43
Länsi-Suomi
Hei.
Linja on sama kuin muillakin. Unbanneja ei siis voi valitettavasti saada.

Käsitelty.
 
  • Haha
Reaktiot: Osvi
Status
Ei avoinna uusille viesteille.