Unban hakemus - LapsPaahd - 110000116AD8B32

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

LapsiPaahdin

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
30 Joulukuu 2019
16
1
3
Käyttäjänimi: LapsiPaahdin

Steam nimi: LapsPaahd
Steam HexID: 110000116AD8B32
Koska sait bännit: 2 Tammikuu 2020
Steamprofiilin linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198340737842

Bännien syy: Poistuin pelistä kun kuolin ekaksi kun joku eläin tappoi mut, sen jälkeen juoksen hakeen autoa kun herään sairaalalta ja mut ryöstetään tai jtn sinnepäin ja meni hermo ja poistuin.

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Juuri sen takia kun lähdin pelistä kun paloi hermot, joka oli lapsellista. Ja luulen että mut olis kuitenkin jälleen tapettu jollain keinolla ja sit ois taas joutunu venaa 15min, mutta sen verran pitäisi jaksaa iisisti vaikka kuin ottaisi tunteisiin.

Olen lukenut ja ymmärtänyt Farssin säännöt. Ymmärrän, että hakemukseni käsitellään kun se käsitellään. En yritä nopeuttaa hakemukseni käsittelyä mitenkään. Mikäli näin teen, ymmärrän että hakemukseni voidaan hylätä: Kyllä
 
J

jawwe

Guest
Hei,

Olet siis tietoisesti cloggannu kesken tilanteen. Selittäisitkö minulle, mitä tarkoittaa clog ja miksi se on kiellettyä?

-Jawwe
 

LapsiPaahdin

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
30 Joulukuu 2019
16
1
3
Combatlog tarkoittaa jostakin tilanteesta poistumista vaikka siitä ei saisi poistua, ja se on kunnon failrp jos lähtee kesken tilanteen.
 

Vilkku

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
128
20
18
Ymmärthän poistumalla kesken tilanteen pilaat myös toisen osapuolen rp hetken. Miten toimit jatkossa samanlaisessa tilanteessa?
 

LapsiPaahdin

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
30 Joulukuu 2019
16
1
3
Ymmärrän ja myönnän se oli naurettavaa että meni hermo👍🏽 ja pelaan tilanteen loppuun kunnolla ennenkuin harkitsen edes poistumista.
 

LapsiPaahdin

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
30 Joulukuu 2019
16
1
3
1. Pääsen pelaamaan parhaalle servulle.
2. Haluan kehittyä rp-pelaajana/oppia heittäytymään paremmin, kartutan rp-kokemusta.
3. Haluan kokea eri ammatteja jos mahdollista
4. Olettaisin että tuon viihtyvyyttä servulle hahmollani kun olen enemmän tutustunut paikkaan.
5. On kiva heittää jerryä, nähdä kun muut roolipelaajat eläytyy peliin ja oppia siitä itsekin
6. Uskon että musta tulee vielä hyvä rp-pelaaja juuri tällä servulla, tämä servu on ainut missä haluan pelata ja mielenkiintoni riittää tänne. Olen oppinut mokastani enkä enään toista sitä.
 

LapsiPaahdin

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
30 Joulukuu 2019
16
1
3
Pelaan tilanteen loppuun rauhassa ja heitän "jäitä hattuun" ja relaan enkä poistu jos ärsyttää.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.